Gå til innhold

Operasjon olabukse - et drama i fire deler


Gjest soleia

Anbefalte innlegg

....på den mest harry danskebåten..... :D

 

Ble litt alkohol i går også- og en neve med chips. I dag- på båtturen hjemover- gikk det veldig fint med maten. Har egentlig ikke hatt noen stor matlyst, så har ikke endt opp på 1600 engang. Vekta blir ikke snill de nærmeste dagene pga denne fuktige helga, men håper det bedrer seg mot helga og at jeg snart får et gjensyn med Mr. 83 ;) Jeg skal ihvertfall ønske han hjertelig velkommen

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Siste svar

.....balanserer vekta på 83-tallet; nærmere bestemt 83,8 i dag.

Venter et par dager før jeg tør å tro på det. Kan hende helgas utskeielser kommer på da. Inntil da smiler jeg lykkelig ;)

 

Skal lage meg noen gode matpakker til kveldsvakta, og så blir det fettmarsjer frem og tilbake.

 

:D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj oj.. Her skjer det jo spennende saker og ting! ;) Kanskje du trengte en utskeielse for å "pushe" systemet i gang igjen, og dermed rase ned på 83-tallet. Jeg krysser fingrene og satser på at 83 er kommet for å bli. Hihi.. Ha en fin fin dag!

 

-innen2010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilde72
Du er god du :D

Håååper at vekta er på min side' date=' men man vet ikke etter en sånn fuktig helg.....

 

Håper det går bra med deg?

 

Klem[/quote']

 

Hei olabuksesnuppa!

Vi må unne oss noen fuktige helger innimellom, kan ikke sette hele livet "på hold" underveis heller?

Meg går det bra med vettu! Siste kurskveld i går og neste er 17.august......har satt som mål å ta 5 kilo på de 9 ukene i sommer. Det blir vannflaska og fettmarsj gjennom hele sommeren det ;) Også er det rom for litt kos også. 5 kilo betyr litt over 0,5 pr uke....fullt mulig!

 

Vi "snakkes"

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som den vaskeekte målonanisten jeg er, så må jeg sette meg mål igjen. Må bare ha noe å jobbe mot! ;)

Jeg reiser på denne sommerens første ferie den 29 juni. Da bærer det avgårde til Sveriges skjærgård for to uker. Det er altså snaue to uker til.

Mål? Jeg skal se 82-tallet innen avreise. Det vil si ca 1 kg ned. Jepp!

 

 

:D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er så godt om dagen her nede på 83-tallet ;)

 

I går på jobb møtte jeg et par kollegaer som ikke har sett meg siden i vinter. De fikk regelrett hakeslepp da de så meg og spørsmålene hagla; hvor mye har du gått ned? Hvordan har du klart det? Hva har du gjort? Hva spiser du?? osv, osv...Damene avsluttet med at jeg så flott ut og hadde vært kjempeflink :D

Blir så glad og motivert for fortsettelsen....

 

Så var det BMI- den er nå nede på 27,6. Kan ikke huske sist den var så lav. Da jeg begynte i høst var den vel på 33 eller noe ( har fortrengt det....)

 

Sola skinner og Soleia skinner om kapp med den!

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du e.. følger med deg skjønne du.. og e innom her og les med jevne mellomrom..

 

Kjempe bra:)

 

Med meg går de litt opp og ned her.. begynen å få ting på plass i livet mitt ijgen og da går de meste bedre.. heldigvis så har ikke vekten gått opp noe..

 

E innom bloggen min å leser men har ikke svart noe nå.. men kjem med en ny blogg snart... da jeg kan skrive litt i den viss jeg ville...

 

Ha en flott dag og uke og stå på.. du e så flink så..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du holder deg på 83 OG at du får komplimenter! Det har du jo fortjent! Det må være veldig gøy å møte igjen noen som ikke har sett deg på lenge ja, for jeg føler liksom at de som ser meg hver dag ikke har sjangs til å se så veldig godt forskjellen. Hvis du forstår hva jeg mener. ;) Og grattis med lav BMI! Du raser jo nedover du nå. :cool:

 

Jeg fikk selv et fint kompliment i går, eller, det var ikke direkte, men en som spurte en venninne av meg om jeg trente mye, for jeg hadde så fin kropp! HA! Da jeg fikk vite om det må jeg innrømme at jeg ble ganske fornøyd.

 

Kos deg! Nå er det bare 2 dager til jeg drar til hytta, så jeg merker at "vektklubb-mangel-angsten" begynner å komme littegranne. Jeg må nok låne litt pcer her og der ja, helst litt ofte også, for jeg trenger absolutt å registrere litt vekt, og trim, og sladre litt på forumet her for å holde på motivasjonen i denne veldig lyse tiden.

 

-innen2010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå koselig at du popper innom! Du er savnet her inne, vet du ;)

 

Flott at vekta di ikke har gått opp. Er du klar for å ta fatt igjen, eller trenger du en pause/evnt et annet opplegg enn GR? Ønsker deg uansett masse lykke til og håper vi får høre mer fra deg!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med komplimentet- åhhh- det gjør så godt! Og med din vekt som er innenfor normalen er jeg sikker på at du har en flott kropp ;) *bruker cyber-brillene sine*

 

Jeg skjønner at du får angst når du må være vekke fra forumet snart.....håper du kommer deg inn på noen PC-er innimellom. Hvor lenge blir du borte? Hold på alle dine gode planer du har lagt- så er jeg sikker på at dette går bra. Denne sommeren SKAL bli en suksess, innen!!! Kos deg masse på ferie ( men ikke som tildigere sommere, kremt...)

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag viste vekta 82,8 !!! What !!!?? Jeg måtte gå på vekta flere ganger, men det samme tallet lyste mot meg.

Jeg tør ikke å tro at jeg har hoppet så galant og fort over 83-tallet enda. De nærmste dagene vil vise.

 

Enn så lenge sier jeg bare :P

 

Skal en tur på Høy puls og mage-rygg etterpå. Så skal jeg kjøpe inn noen nye sommerklær til en kropp på 82 kg!! * har fått feriepenger og gnir seg i hendene*......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg bestemte meg jo for å røre på meg 30 min eller mer hver dag frem til Kypros.

Foreløpig har det gått etter planen :) bortsett fra da jeg var i Danmark forrige helg da, of course.

I dag ble det 30 min Høypuls og 30 min mage-rygg.

I morgen blir det 45 min spinning.

Søndag blir det 30 min fettmarsj.

Så da er helga planlagt.

 

Har nettopp trykka i meg aaaaltfor mye mørk sjokolade med pasjonsfrukt-fyll. Farlig, farlig god. Og søt. Faktisk litt kvalmende. Så nå køyer jeg. Og unngår innkjøp av denne syndige sjokolade i fremtiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....jammen er jeg det !!! Dagens vekt var småpene 82,5 :P

 

Ta-ta-ta-ta-tam....rooooper høylytt på 7-tallet nå!

( men jeg er smertelig klar over at det kan være langt dit enda....)

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg skriver litt med meg selv her, men det får heller være....Sikkert mange som er på ferie her. Bare føler at jeg har behov for å skrive litt ofte her inne akkurat nå, det er en viktig periode.

 

Jeg hadde som mål til St.hans å se 82,9. I dag- to dager før St. hans veide jeg 82,5. Det betyr at målet er i boks og vel så det.

 

Jeg blir nesten litt yr av dette, men jeg jakter faktisk på 81-tallet!! Jeg VIL se det før jeg drar til Sverige den 29. juni. VIL. OG SKAL.

 

:P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med oppnådd mål!

I'm reading! Prøver å være litt aktiv her inne i sommerferien, så jeg kan lese skribleriene dine :P

Gleder meg til JEG er nede på 82 komma noe! Det tror jeg er lenge til. Hilsen 87,5

 

hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du leser og slenger inn en hilsen :)

Jeg leser tråden din jeg også....

 

Joda- fettmarsj er å gå i høyt tempo, nesten småjogge ca 30 min eller mer. Svinge litt med armene og få opp pulsen og kjenne at man svetter litt på ryggen. Ser sikkert ultra-smart ut (not), men det d.... jeg i. Er skikkelig fettforbrennende, derav navnet fettmarsj :)

 

Prøv! :P

 

Lykke til på veien videre ned på 8-tallet. Det er nice her nederst, du kan glede deg!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som finfin trim, ja!

Will try it !

 

Tråden min.. den er så saklig, haha.

Begynte å lese på starten av tråden din nå, og SHIT, du har kommet langt på vei!

Satt nettopp og leste om at du var på f.eks 94 kg. Og nå er du på 82 komma noe! UTROLIG bra :P

 

Blir nok en knallbra sommer på deg i din nye kropp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilde72

Hola!

Du er så flinkest!! 81-tallet er snart ditt vettu....og jeg er kjempeenig i at det hjelper å skrive her inne ofte, det hjelper meg å holde fokuset hvertfall :)

 

Klem fra meg som leser tråden din hveeeer dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....dere er to knupper :P

 

Dagen i dag har gått fint, selv om jeg har sinnsykt lyst på iiiis!! Og da mener jeg masse is. Har spist et par skjeer med vaniljeis og en New Energy, så føler liksom at kosekvota mi er brukt opp....

 

Vel- har et kriselager klart- vannmelon og jordbær- godt det også!

 

Ha en flott sommerkveld- her kommer sommer`n !!!!

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...