Gå til innhold

Operasjon olabukse - et drama i fire deler


Gjest soleia

Anbefalte innlegg

Gjest dronninga

Hei igjen. Jeg takker så mye:-) Jeg pleier å ta litt nøtter hvis det kniper litt. Det gjelder å ikke ha noe sånt i hus sjokolade mener jeg. Det skulle ikke ha vært oppfunnet sjokolade. Uff. du får bare stå på. Du er nok i mål før meg. Men vi får kjempe sammen:-) Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Siste svar

I går gikk det greit- 1690 kcal og 25 min fettmarsj. Var på foreldremøte og hoppet galant over både sjokoladekjeks og den fristende Twist-posen som ble sendt rundt.

 

I dag har jeg planlagt alle måltider og kommer til å ende på 1745 kcal. Har trent en time stepstyrke :P

 

Det virker som om kroppen min liker dette- den har ihvertfall sluppet litt opp på vekta igjen de siste to dagene....så får vi se :(

 

Ha en super dag, ninass- vi er fliiiinke!!! Sola skinner og livet er godt!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....etter en tøff vakt på føden. Lite mat og mye stress.

Gladmeldingen er likevel at jeg skal jobbe 50% natt fra januar, dvs mye fri til å trene, og så slipper jeg å snu mellom dag- kveld- natt sånn som i dag.

Det blir 7 netter i mnd- myyye fri! :P

 

Det går på stell om dagen- ligger på 1511 kcal i dag. I morgen er det kveldsvakt med fettmarsj fram og tilbake.

 

Ha en deilig fredagskveld alle sammen! Her blir det ullpledd og skal vi danse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...nedover og jeg er fornøyd- hurra :(

Kroppen har sluppet en kilo siden tirsdag- så at det lønner seg å ha fullt fokus er det ingen tvil om :P

Har vondt i halsen i dag, så min planlagte fettmarsj tror jeg blir en busstur.....orker ikke å bli forkjøla nå. Skal sette meg ned å planlegge helgas kosthold.

 

Ha en fin lørdag- her skinner sola og høstfargene er nydelige

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg soleia! Godt at skjerpings gir resultater! :( Og takk for hilsen på tråden min.

 

Nå skal jeg ut og shoppe bittelitt. Hihi.. Vi forjener jo noe nytt av og til. :P

 

-innen2010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en ekstrem travel jobbehelg, så jeg har ikke fått trent lør eller søn. Men det kan vel kanskje kalles trening det jeg har gjort på jobb :P

Maten har gått greit. Langet innpå to vaffelplater i går,( bevisstløs i gjerningsøyeblikket...?) men det ser ut som at det har gått fint likevel. Snegler meg nedover på vekta igjen etter litt oppover den siste tiden; ned 1,2 siste seks dagene. Det hjelper å ha fullt fokus.

 

Ingenting står i veien for meg denne uka. Skal ut å spise med ei god venninne i Oslo på lørdagen, men det sprenger ikke budsjettet mitt. Hun har tatt gastric bypass og kan heller ikke fråtse, så.... :( Ellers har jeg en del fri og skal trene en del. Skal på spinning i kveld. Sjokoladesuget er under (nesten) kontroll.

 

I`m doing fine!

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott Soleia. Gratulerer så masse. Jeg skulle ønske jeg var like flink til å trene som deg, men tiden strekker ikke helt til om dagen. Nei.... det er feil. Det er lite fritid, så jeg prioriterer andre ting, er vel mer riktig.

 

Kan melde om at vekta endelig ( etter et uendelig antall uker) har sluppet en kilo. YIPPY. Det var ikke akkurat noe for tidlig, synes nå jeg.

 

Jobber videre. Skal på kafe i ettermiddag/kveld, men regner med at jeg finner noe godkjent mat der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott nedgang denne uka ninass- supert at det løsner igjen. Du gjør tydeligvis mye rett om dagen, selv om du ikke har fått trent så mye. Stå på videre!

 

Jeg har også gått ned en kilo denne uka- hurra :(

Veide 400 gram mer i dag enn i går, men det er vel naturlige svingninger, og at jeg trente hardt i går kveld. Det er "straffen" for å veie seg hver dag :P

 

Ha en flott dag- sola skinner og jeg skal på kurs.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....gjør visst susen for sjokosug....Prøvde 35 gram i stad og la det inn i regnskapet ( 200 kcal ). Ble jammen mett og litt småkvalm og slettes ikke lysten på mer sjokolade. Kanskje dette funker for meg? Prøver med 20 gram i morgen.

 

Kos å være på kurs i stad. Ned 1,1 kg siden forrige uke. Kommer ikke neste gang da jeg er mellom 2 nattevakter, derfor gjelder det å holde fullt fokus. Blir lett å slappe av litt når jeg vet at det er så lenge til neste gang. Men jeg skal ikke gå i den fellen nå. Mitt mål er beinharde ned 1,2 kg de neste to ukene. Teoretisk sett er det mulig, men i praksis....? Jo- jeg går for det :P

 

Ha en fortsatt fin dag. For meg venter et par suuure timer ute i blåsten mens småtrolla trener fotball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om vekta nekter å slippe de siste tre kiloene, så er det mye annet positivt å ta med seg. Jeg har gått inn 82 cm all over :)

Olabuksa jeg kjøpte for tre uker siden sagger skikkelig- skulle ha kjøpt en str mindre gitt :D

Kollegaer ( vi er mange, over hundre....) bemerker vekttapet daglig og gir meg masse komplimenter. Det gir styrke til å fortsette!

 

Sånn- der var det sagt, til oppmuntring til meg selv når det går trått.

 

Skal en tur ut etterpå- rusle litt og tenke litt. Skjedde mye på jobben i dag som må luftes ut. I morgen tar jeg en økt på SATS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei soleia:-)

 

Fy å du står på. Du er jo så flink. Jeg er ikke sååå flink nei. Jeg må skjerpe meg skikkelig nå. Ellers så går det den gale veien. Er såå sugen på søtsaker at. Jeg tørr nesten ikke gå i butikken lenger:( Jeg blir sint på meg selv:mad: At det går ann.

 

Men ha en god helg soleia. Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en god helg!

 

Kjedelig å høre at du sliter litt i motbakke og at søtsuget er sterkt. Hold ut, kjemp videre og tenk på alle kiloene du har mistet. Og du vil vel ikke tilbake dit, vil du vel??!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

nå har jeg lest litt på tråden din om hva som har skjedd i livet ditt siden sist jeg tittet innom.

er så utrolig kjekt å lese at du nærmer deg målet ditt og gleder deg til stabilisering. og den shopping erfaringen din med både støvletter som glidelåsen bare svopper igjen og fine "formfremhevende" strikkekjoler!! :)

 

det gir i hvertfall meg motivasjon å titte innom deg. ser at det også med deg går litt i berg og dalbaner, men over det hele så er du kjempeflink!! og du vil komme i mål det er jeg bombesikker på! ta et gram om gangen og gjør ditt beste fra dag til dag, måltid til måltid. og så flink som du er til å trene! :D bøyer meg i støvet og tar av hatten.

 

håper du har hatt en flott helg og er klar for en ny uke! :) klem fra daimbollen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelig hilsen- nå ble jeg glad :D

 

Jeg skal ta til meg rådet ditt om å ta et gram om gangen. Jeg kjenner at jeg er utålmodig nå, men det kan jeg vel kanskje ikke være. Jeg får ta en dag og ett måltid av gangen, og så kommer jeg vel i mål.

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd to gode ting i dag :)

 

1- deilig spinningtime. Jeg orket å kjøre full pinne hele timen, svetten rant og kaloriene forsvant..hehe. Digg!!!!

 

2- kompliment fra Personlig trener på SATS som sa ( og jeg siterer ordrett: jeg kjenner deg ikke igjen, jeg. Du ser jævla bra ut!!! ) Og han er deilig om jeg skal si det selv! :D He made my day!!!!

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd to gode ting i dag :)

 

1- deilig spinningtime. Jeg orket å kjøre full pinne hele timen' date=' svetten rant og kaloriene forsvant..hehe. Digg!!!!

 

2- kompliment fra Personlig trener på SATS som sa ( og jeg siterer ordrett: jeg kjenner deg ikke igjen, jeg. Du ser jævla bra ut!!! ) Og han er deilig om jeg skal si det selv! :D He made my day!!!!

 

:):)[/quote']

 

Så utrolig fortjent utsagn!!!! Du er så flink!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- jeg går fortsatt rundt med et smil om munnen. Han skulle bare visst så glad han gjorde meg. Litt små-flørtings i hverdagen skal ikke undervurderes :P

 

Ellers må jeg vel få si at det er du som er flink om dagen- vekta mi står på stedet hvil igjen. Takk for tips om hva du spiser :P

 

Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende kompliment!!! :P Det er jo kult at han husker deg såpass at han har fått med seg forandringen. :P Du har altså en hunk på SATS som følger litt ekstra med på deg. Kult!

 

Også gratulerer med 82 cm som har forduftet!!! Det er mange mange centimeter, og mange "pakker med smør". Utrolig hvor forandret kroppen egentlig blir av dette her.

 

Jeg er tilbake til "start": full konsentrasjon om registrering av hvert minste gram med mat, og all trening, samt de andre "kjerringrådene" jeg prøver ut samtidig (grønn te og krom). Og det har endelig gitt meg resultater, etter 2 nesten plettfrie uker kom resultatet på veiedag i dag! Jeg er endelig litt ovenpå igjen, og selv om jeg aldri har store vekttap to ganger på rad, så håper jeg hvert fall at jeg kan fortsette nedover.

 

-innen2010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt; gratulerer med flott nedgang etter to fokus-uker. Fortsett sånn! :)

 

Jeg er nå ferdig med tre nattevakter og mat og trening går helt i ball for meg. Fra i morgen må alt på stell igjen- nå må jeg da for fanken snart karre meg i mål??? Grr....at det skulle være så seigt på slutten a gitt :P

 

Jepp- det komplimentet gjorde godt. Og jammen er han ikke en skikkelig hunk! Ikke rart jeg synes det er hyggelig å gå på SATS? :P

 

Ha en fin dag innen!

 

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en god-dag i dag :P

Motivasjonen er på topp og jeg spiser bra. Har gått en real fettmarsj. Er optimist og gleder meg til å nå målet mitt. Da skal jeg kjøpe meg ny julekjole. Life feels good!

 

En god fredag ønskes dere som fortsatt orker å følge tråden min!

 

:P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er toppmotivert. Biter sammen tenna og kverner på videre. Denne jenta skal nå i mål. Vekta er gjenstridig- stillstand siden forrige uke. Men, altså: jeg holder stand. Ingen sjokolade de siste fem dagene ( lenge til å være meg, må vite ) og slik skal det fortsette.

 

Spinning i kveld. Kurs i morgen- gleder meg til påfyll ;)

 

Innbitt høsthilsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...