Gå til innhold

Trening med varme rund magen??


Gjest audis2
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Smileygirl

Hei!

 

Har hørt dette selv også, men aldri forsøkt det. Men kanskje det er noe i det? Vet iallefall at på Nytt&Nyttig så selger de shortser (tights-greier) som skal virke slankende, for de øker varmen rundt magen (eller hvordan det nå var...) Sikkert bedre å prøve den shortsen iallefall, sikkert bedre enn matfolien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, hvor desperate skal vi bli etter enkle løsninger? Dette blir litt slankesåler for meg, men det kan jo ha noe med varme og blodomløp å gjøre.

 

Ref. Hypoxi. som de bl.a. har på Sjølyst Medisinske senter. Det har jeg sett noen "stor rumpe og mager overkropp" får meget gode resultater fra. Det har med økt blodsirkulasjonen å gjøre. Man forbrenner fett først der blodsirkulasjonen er best og for kvinner er det som oftes overkroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff' date=' hvor desperate skal vi bli etter enkle løsninger? Dette blir litt slankesåler for meg, men det kan jo ha noe med varme og blodomløp å gjøre.

 

Ref. Hypoxi. som de bl.a. har på Sjølyst Medisinske senter. Det har jeg sett noen "stor rumpe og mager overkropp" får meget gode resultater fra. Det har med økt blodsirkulasjonen å gjøre. Man forbrenner fett først der blodsirkulasjonen er best og for kvinner er det som oftes overkroppen.[/quote']

 

er ikke ment som noen lett løsning, fikk bare høre av en som har trent mange år i litauen og er i meget god fysisk form, at de gjorde det der borte,

Lurte jo bare på om varmen vill hjelpe jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...