Gå til innhold

Sommerbrud 2009


Gjest india

Anbefalte innlegg

jeg gifter meg 18. juli 2009!! Jeg er litt planleggingsfrik med redsel for dårlig tid.. Jeg har kjøpt min nydelige kjole! Nå skal det noen kilo av for at ikke sømmene skal rakne ;) Mitt mål er at jeg skal kunne passe kjolen uten tilpasninger...

 

Bryllup er mange forberedelser, så å ha noen å dele tanker og ideer med er supert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også tidlig ute å har kjøpt drømmekjolen min:) Jeg skal gifte meg 8aug 2009! Kjolen har knyting bak og vil gå ned noen kilo slik at denne knytingen ser fin ut og ikke for trang og bulkete ut:) Går nå på kurs og håper å gå ned 10kg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer til deg også ;) Grete Roede kurs er veldig bra. Jeg gikk på kurs i fjor, og tok av 12 kg! Men enda er det noen igjen, pluss at noen kom på igjen etterpå... Men med litt arbeid skal det vel gå, det viktigste er positiv tankegang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt tei

 

Jeg skal også stå brud 18. Juli 2009, og gleder meg veeeeeldig ;)

...og litt som deg, så er jeg da litt kontrollfrik, for jeg har også kjøpt kjolen, klær til brudgom, brudesvenn og brudepike *knis*

Jeg har også bestilt både kirke, leid lokale og bestilt fotograf :)

Men er deilig å ha god tid, samtidig så er det jo utrolig morsomt å planlegge en så stor begivenhet :)

Er knyting bak på min kjole også, og vil bli penere med noen kilo mindre å drasse på. Har gått ned 14,5 kg hittil i år, etter jeg begynte å følge GR-opplegget, men har enda noen kilo til jeg vil ha av - aller helst 8 kilo til. (har egen tråd under Ned 10-20 kilo)

 

Var hyggelig å se andre på "min" bryllupsdato da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...