Gå til innhold

Hvilken sjokolade?


Gjest mariamus

Anbefalte innlegg

Gjest mariamus

Jeg elsker sjokolade og vil bruke kosemerkene mine på det. Men hvilken sjokolade kan jeg spise mest mulig av for 350 kcal? Noen som vet.

Har hørt at Jade skal være en av de med minst kalorier i men har ikke tørt å se på den i butikkhylla...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøpe en sjokolade med høy kvalitet, en håndlaget sjokolade, som gir deg stor smaksnytelse. Det vil gi deg mer igjen for kosemerkene dine enn en større mengde middelmådig sjokolade.

NinniR:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kanonada

..dvs JAPP, den har mindre kalorier enn de fleste andre.

En slik stor japp har 400 kcal!

Og så er karameller "billigere" på kalorier enn sjokolade om du liker det, og vingummi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mariamus

Takk for gode svar. Koste meg forresten med en halv Yade i går kveld. Det er første sjokoladen siden jeg begynte på kurs og du og du så godt det smakte. Nøyt det og det var deilig å kjenne at det ble nok for meg. Men mannen min var pent nødt til å spise den andre halve så ikke den skulle havne i min mage utpå kvelden ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isabelle
Yade sjokoladene er jo utrolig gode da;) En sånn rute koster deg ca 33 kcal' date=' så det er jo ikke så ille;)[/quote']

 

Mener du 33 kcal i en firkant eller en halv firkant? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Suget mitt blir aldri tilfredsstilt hvis jeg trøkker i meg slankesjokolade

framfor favorittsjokoladene. Jeg tror det er smartere å spise litt av favorittsjokoladen enn slankesjokoladene for da får man fylt det psykiske suget.

 

Hvis dere skjønner?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Enig med Isabelle her. Skal jeg spise sjokolade skal det være en sjokolade jeg har lyst på og ikke en slankesjokolade for den inneholder litt mindre kalorier.

 

Så er det vel noe i det at jo mørkere sjokoladen er jo "sunnere" er den?

Ellers kan det være en god ide og kjøpe en dyr liten sjokolade og kose seg med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig skal man spise det man har lyst på når man først skal spise sjokolade, men jeg liker faktisk nutrilett vel så godt som "vanlig" sjokolade :)

Ellers er jeg enig i at mørk kokesjokolade er nydelig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Gjest HoochieMama

Det er min favorittsjokolade! Får dere fremdeles tak i den? Ser ikke den i hyllene lengre. Hvor selges den? Kjøpte sjokolade uten tilsatt sukker med dobbelt så mange kcal....da vil jeg heller ha Max...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cavalier har sukkerfri fylt sjokolade som er kjempegod, enten med vanilje, pistasj eller jordbærfyll. de kommer i en liten pakning med 3 biter, 30 kcal per bit. også er det mørk sjokolade, så det holder med en bit for min del :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har dere hørt om Heimdal hjemmelaget sjokolade? Den er helt fantastisk, og det er nytelse i hver eneste bit. En "bar" koster 15,- (ca) og kan vare til flere porsjoner. Den er mektig og kan med fordel spises i flere omganger. Da blir nytelsen like stor for hvert bit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Hei!

 

Har dere hørt om Heimdal hjemmelaget sjokolade? Den er helt fantastisk' date=' og det er nytelse i hver eneste bit. En "bar" koster 15,- (ca) og kan vare til flere porsjoner. Den er mektig og kan med fordel spises i flere omganger. Da blir nytelsen like stor for hvert bit![/quote']

 

åduogdu den hørtes god ut!! men det er vel min flaks at den kun selges lokalt en plass langt unna Bergen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...