Gå til innhold

- 6 kg innen 30 november? bli med?:D


Gjest snuppa88

Anbefalte innlegg

Gjest snuppa88

Noen som vil bli med å prøve å nå dette målet?;)

 

6 kilo er egentlig bare en liten dråpe i havet når man tenker på alle kiloene jeg har som skal av (33 til skal av, har gått ned 5);) men jeg liker å sette meg selv små mål:D

 

Så, skal vi starte fra NÅ av? 6 kilo på nesten 2 mnd burde ikke være umulig:D

 

Tar vi av mer en disse 6 er jo det bare flott, og om det er flere her som har en del som skal av kan vi jo sette oss nye mål etter hvert:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickedokke

Jeg vil gjerne være med og nå -6 kilo innen 30/11... Det er en dråpe i mitt hav også, skal totalt ned ca 30 kg og har fra 18/8 gått ned 7 kg. Bedre sent og for alltid enn fort av og fort på igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er en bra målsetting og som det sies, slett ikke umulig.

Jeg skal ned rundt 15 kg, begynte forrige mandag så jeg har en del igjen.

 

Vekta viste ved oppstart hele 87,9kg, trivselsvekta mi ligger mellom 70 og 75kg.

Problemet er jo alltid at det er så innmari lett å gå opp i vekt, men så vanskelig å få dem av igjen:/

 

Håper dette målet motiverer meg til å klare dette :)

 

Lykke til alle sammen, dette skal vi klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snuppa88

Så flott at vi er flere:D å vite at vi er flere om samme mål er i hvertfall til veldig god motivasjon for meg:D

 

En snikveiing viste meg idag at jeg har gått ned over 1 kg siden den dagen denne tråden ble starta:D

Men årsaken til det er såpass mye er nok pga jeg er i startfasen av slankinga tenker jeg:D Nå har jeg holdt på i snart 3 uker, så tenker meg at nedgangen ikke fortsetter like fort framover.. men 1 kg i uka hadde jeg vært veldig fornøyd med:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra med nedgang' date=' du er flink snuppa88![/quote']

 

 

Takk takk:D

Har totalt gått ned 7 kilo og 8,5 cm rundt magen på 3 uker:D og det er jeg veeeldig fornøyd med.

Gleder meg til det begynner å vise, for jeg har enda ikke fått noen kommentarer om at jeg har tatt av, men de kommer nok snart:D

 

Hjelper veldig på å ha små mål på veien, og jeg er fast bestemt på å klare 5 kilo til innen slutten av neste måned:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg vil gjerne slenge meg med her..

Begynte forrige uke, med mine 177 cm og 77 kg.. Jeg tror trivselsvekta mi ligger på 68 kg, og vil nå dette målet innen 1 mars 2009.. Tenkte dette var en fin tråd å melde seg inn i, godt å ha noen andre å dele erfaringer med..

godt å ha et delmål på 6 kg, men tror det for min del blir 4-5 kg innen 30 november, så får det bare være som en bonus hvis jeg klarer mer:)

 

Har veiedag mandager..

 

men snuppa88, mener du at du har gått ned 7 kg på 3 uker? det hørtes ikke sunt ut??hvordan har du gått fram disse 3 ukene?

 

hilsen supersize-----> superskinny :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg vil gjerne slenge meg med her..

Begynte forrige uke' date=' med mine 177 cm og 77 kg.. Jeg tror trivselsvekta mi ligger på 68 kg, og vil nå dette målet innen 1 mars 2009.. Tenkte dette var en fin tråd å melde seg inn i, godt å ha noen andre å dele erfaringer med..

godt å ha et delmål på 6 kg, men tror det for min del blir 4-5 kg innen 30 november, så får det bare være som en bonus hvis jeg klarer mer:)

 

Har veiedag mandager..

 

men snuppa88, mener du at du har gått ned 7 kg på 3 uker? det hørtes ikke sunt ut??hvordan har du gått fram disse 3 ukene?

 

hilsen supersize-----> superskinny :) hehe[/quote']

 

Så flott at du er med!:)

 

Ja, nå er faktisk vektnedgangen hele 8 kilo på disse 3 ukene, og jeg er faktisk litt bekymra selv..

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg går ned så fort, for jeg trykker ALL maten inn her på vektklubben, og kalorimessig får jeg i meg det jeg skal..

I tillegg er jeg ganske mye i aktivtet da, men alikevel.

 

Jeg ønsker virkelig å beholde vekta når jeg er ferdig med vektnedgangen, og derfor ønsker jeg en langsom vektnedgang, men dette er jo ikke akkurat langsomt.

 

Jeg tror nok jeg har en veldig høy forbrenning, for med tanke på hvor mye jeg mat jeg trykka i meg før jeg begynte å ta tak i det så skulle en tro jeg veide mye mer en jeg egentlig gjorde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du får i deg nok kalorier er det sikkert ingen grunn til bekymring. Det føles sikkert godt å gå ned så mye, og det kan bli en utfordring å holde vekten etterpå, men det skal nok gå :) Du får stå på videre! :)

 

Jeg hadde veiedag i dag, og hadde gått ned 1 kg! Det er jeg veldig fornøyd med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...