Gå til innhold

Bikinifin:)


Gjest lineanette

Anbefalte innlegg

Gjest lineanette

Jeg er en jente på 22 år og er for tiden gravid. jeg har termin den 13 oktober og går nå bare og venter på og få ut ungen:)

 

Jeg meldte meg på et grete rode kurs i begynnelsen av dette året og gikk ned 4 kg før jeg fant ut at jeg var blidt gravid og da dalte min motivasjon ned. tankene kom fort over i andre baner enn kosthold og trening.

 

Nå har jeg bestemt meg for og begynne igjenn og spise etter grete rode kostholdet, noe jeg kan huske jeg trivdes med:)

 

Jeg er nå ganske motivert til og begynne med et mer rikktig kosthold enn det jeg har hat iløpet av svangerskapet og derfor tenkt og begynne allerede nå og registrere mat som jeg spiser hvær dag. Trening skal jeg vente med til etter jeg har født, men jeg synes det er en stor begynnelse og få ordne på kostholdet mitt igjenn.

 

Som da jeg meldte meg på grete rode kurset tidlig i år har jeg fortsatt samme ønske om og bli fin i bikini, men nå er målet satt til sommeren 09.

 

min ønskevekt er 58 kg. vekten er ikke det jeg tenker på i begynnelsen men det og komme i rutine med ordentlige rutiner rundt kostholdet synes jeg er viktig.

 

jeg gleder meg masse til og bli kvitt magen og få begynne å trene igjenn, er så spent på hvordan buksene mine vil være etter jeg har født og ønsker og stramme opp rumpe og lår og så klart mage etter fødselen.

 

Jeg har tenkt til og raportere hær etterhvært som dagene går om hvordan det går med min kostholdsendring og etterhvert vil jeg begynne og raportere om vekt og centimeter også.

 

håper jeg får litt støtte og at noen hjelper meg med og holde motivsajonen oppe slik at jeg klarer måle mitt innen sommernen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...