Gå til innhold

Min vei mot målet:D


Gjest snuppa88

Anbefalte innlegg

Jeg har alt vært her inne noen uker, men mest for å lese og få litt inspirasjon fra dere andre:D

Men nå syns jeg det er på tide at jeg lager meg min egen tråd, fyller inn etter hvert som det skjer forandringer, slik at det kanskje er med på å opprettholde den gode motivasonen min litt ekstra.

 

Jeg er forøvrig ei jente på 20 som kommer fra Sandnes.

Tallene mine ser slik ut:

 

 

Uke 1: 108 kg

Uke 2: 104,9 kg

Uke 3: 101,8 kg

Uke 4: 98,5

Uke 5: -

Uke 6: 97,3 kg

 

Total nedgang i kg: 10,7

 

Mål: 70 kg

 

Kilo igjen til oppnådd mål: 27,3

 

Magemålet mitt har i tillegg krympa med 23 cm:D

 

Kan ikke si annet en at jeg er veldig fornøyd!:) dette går litt raskere enn jeg hadde forventa, men jeg trur at forbrenninga mi er veldig høy, og nå som jeg ikke spiser like mye som jeg gjorde før får forbrenninga arbeide litt med det flesket jeg allerede har:P

Dessuten har jeg tatt opp treninga, så det gjør nok sitt det også.

 

Jeg har veiedager på onsdager, så på onsdag er jeg tilbake med oppdateringer:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, ser vi er like gamle, og har nesten lik startvekt:)

 

Jeg er fra vestfold, er 20 år og startvekten min i januar var 111,2 kilo. et høyt tall, som nå er mindre. Er nå nede i 84,5 kilo, og over 80 cm-tap totalt.

 

Så utrolig mange kilo du har gått ned fort! for en prestasjon. Jeg har også veiedag på onsdager, og vil gjerne være med deg og notere litt:) går du på kurs eller jobber du alene?

 

Hilsen Stine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærlighet så mye du har gått ned!!! Kan tenke meg det viser utrolig godt:D

Så kjekt du blir med å noterer:D er så kjekt å se at andre går ned i vekt, og det er en ekstra stor motivasjon for meg:D

Gleder meg til jeg er nede i den vekta du har nå!

 

Jeg går ikke på kurs nei, men har lyst å begynne på et. Men foreløpelig klarer jeg meg godt på egenhånd. Er flink til å spise sunt og får en god del mosjon også, så det er like kjekt å gå på vekta hver gang:D

Går du på kurs?

 

Kan jeg spørre hvor høy du er? Og hva som er målet ditt?

Jeg har en forholdsvis kratig beinbygning, så er usikker på hva som egentlig er min idealvekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 171 cm høy, og det endelige målet mitt er 68 kilo. var først 75, så 70, og nå 68:) blitt forandret et par ganger når jeg ser at jeg faktisk går nedover:) Har gått på kurs siden januar i år, det er verdt hver eneste krone, men sinden du klarer det selv nå, kan du jo prøve det i begynnelsen, for det er jo ganske dyrt.

 

skriver du inn kalorier og sånn her inne eller? er veldig greit å gjøre det, for da vet maan nøyaktig hva man skal ligge på.

 

ellers, du har jo gjort en kjempe jobb du og da, så mange kilo ned på så kort tid, veldig imponerende! synes det med idealvekt er ganske så vanskelig. har ei venninne, som er 167 cm høy, veier ca 82 kilo, og er mye tynnere enn meg, selvom jeg er høyere og ganske lik i vekten. men hun har også veldig kraftig beinsygging. men se på cm-målene, det er utrolig spennende. jeg måler overarm, hals, bryst, midje, rumpe og lår, og totalen min her er ca 429 eller noe rundt der. det er jo centimeterne folk ser, ikke vekten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg skriver inn alt av både mat og trening, syns det er til stor hjelp:D

 

ja, jeg tror nok at kroppsbygningen har veldig mye å si når det kommer til hvilken vekt som er passelig for hver enkelt.

Men jeg får se det litt an etterhvert som jeg går ned i vekt.

 

Jeg måler bare rundt magen, men angrer på jeg ikke har målt flere steder. Nå er jeg 11 cm mincre rundt magen, så jeg har nok gått inn en del cm på resten av kroppen og tenker jeg.

 

Men 429 cm er jo helt utrolig!!!:) det må være mange klesstørrelser tenker jeg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 cm i livet er kjempe mye på så kort tid!!! ufattelig prestasjon. du har nok garantert gått ned cm andre steder på kroppen og. og folk har nok begynt å se det! morsomt!

 

har gått ned et par klesstørrelser ja, ganske så deilig. men vil jo litt til ned.

 

kom nettopp hjem fra spinningtime nå, hadde ikke så lyst til å dra, men angrer ikke, en flott og svett time. hehe. trener du noe spesielt eller?

 

synes også det å skrive inn mat og trening er veldig greit. slipper liksom å måle og dele og regne for hånd når man skriver for seg selv, eller ikke skriver, for da vet man jo ikke hva man ligger på i kcal. jeg har stabilisert meg rundt 1500-1700 kcal. hva ligger du på sånn ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er ogte hardt å gå på trening når man egentlig ikke vil, men man føler seg alltid myyye bedre når man er ferdig:D

Jeg trener for det meste bare styrke i studio, men hender jeg går på noen timer innimellom.

 

Ang kaloriene så skal jeg ha ca 1900 daglig, men jeg får nok ikke i meg fullt så mye. Pleier å ligge på ca 1600-1700. Syns det er vanskelig å spise så mye når man jo er på slank:P

 

Har hatt litt utskjeielser både i går og idag, men jeg har allikevel klart å holde meg på ca 1900, så det er jeg veldig fornøyd med:D

I morgen er det trening igjen, og det kjenner jeg skal bli godt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny veiing denne uka og vekta viser under 100:D

98,5 faktisk:D

 

Ja, dette går fort, men som tidligere sagt så får jeg i meg det jeg skal av kalorier, så jeg får vel bare være fornøyd??

Men er jeg ikke sur for at vekta går for seint ned så reagerer jeg jammen på at det går for fort og...

 

Rundt magen er jeg 13,5 cm smalere enn ved start, og idag fikk jeg første kommentar om at jeg har tatt av!!!:( det var kjekt!

 

Er det flere som vil henge seg med på tråden blir jeg glad, trenger all motivasjon jeg kan få:(

 

Og hordan går det med deg Stinis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene så fort du går ned!!! hvor lenge har du holdt på? gratulerer med under 100, det er en stor milepæl for mange!

 

jeg gikk ned 1,4 kilo i går, og klarte mitt mål med 5 kilo på kurs nummer 4. begynte en uke senere enn de andre, så jeg er godt fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk bare holdt på en snau måned.. men jeg antar det går så kjapt pga jeg jo er vant til å sitte kun i ro og ete drittmat.. Og med tanke på hvor mye jeg åt før, og hvor lite jeg var i aktivitet må forbrenninga mi ha vært ganske høy siden jeg "bare" veide 108 kg.

Og det trur jeg den er nå og i tillegg til at kostholdet er endra og at jeg er i mye aktivitet:D

 

I dag har jeg kost meg med nesten en hel smilrull og 0,5 liter pepsi max, og det syns jeg må være lov når jeg passte på å ha en ekstra sunn middag idag:D så kaloriinntaket er alikevel der det skal være, til tross for sjokoladen.

 

Men så flink du har vært så har nådd målet ditt!:( det er nok mye vanskeligere å gå ned i vekt når du alt har tatt av så mye som du har, enn det var i starten. Det er jo så mye mindre å ta av nå for deg, og de kiloene du har til overs nå klamrer seg nok fast så godt de bare klarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig viktig å kose seg en gang iblant, hvis ikke er det lett å gå lei, og gå på et par skikkelige smeller og gi opp. da er det heller bedre å kose seg underveis:) har spist litt potetgull på jobb i dag, var ikke planlagt, men vi hadde på pauserommet, jaja, og så blir det litt kaker i familieselskap på søndag. synes det er irriterende når sånne ting dukker opp, som selskaper og sånn, for jeg vil bruke kosemerkene mine på sjokolade og sånt, og det blir vanskelig å ha kosemerker til overs etter et familieselskap. menmen.

 

merker det går saktere nå ja, enn i starten. men, det går da iallefall nedover:) og det er jeg veldig forbøyd med. var så utrolig sliten istad når jeg kom hjem fra jobb/praksis, og sovnet mens samboeren lagde middag, fristet svært lite med spinningtimen klokka seks, men jeg dro, og nå er jeg stolt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er enig i det, også smaker jo sjokoladen om mulig enda bedre når jeg vet at jeg får ikke mer enn det jeg har spist nå, og neste gang jeg skal spise noe sånt er ikke før om ei uke..

Og når jeg spiser litt, av og til, så er ikke fristelsen så stor til vanlig:D

 

Jeg var også utslitt etter skolen idag, selv om jeg slutta tiidlig. så jeg sov i 3 timer før jeg måtte hente sønnen min i barnehagen:D det gjorde godt kjente jeg.

 

Men det er når en absolutt ikke vil trene en har mest grunn til å være stolt når man faktisk allikevel går:D For det er jammen meg hardt å komme seg på trening da!!

 

Du skrev i et tidligere innlegg at denne uka var siste uka di på kurset, skal du gå videre på kurs eller tenker du å kjempe mot de siste kiloene på "egenhånd"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortsetter videre på kurs. går til jeg er ferdig. koste hva det koste vil;) regner med å være ferdig i mars/april, hvis alt går etter planen. får se hvordan julen går, er ikke så glad i julemat, men føler meg tvunget til å spise når forventningsfulle besteforeldre står og ser på.

 

menmen, føler at mye av det usunne jeg spiser, er fordi andre "forventer" det. hvis de har laget en middag som ikke er helt innenfor mitt kcalinntak, føler jeg at jeg må spise, for de har laget til meg. spiser heldigvis mest alene med samboeren:) har en rolig fredagskveld i dag, jobb i morgen, og familieselskap på søndag. kaller ikke det en frihelg, så denne kvelden skal jeg bare kose meg:)

 

ha en flott og sunn helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvordan gikk det med deg i går?

 

her hadde det visst vært en god uke, og en nedgang på 1,3 kilo. veldig fornøyd med det. 0,7 kilo igjen til jeg har gått ned 30 kilo!!! men 2 kilo ogjen før jeg ser 70-tallet, og det gleder jeg meg mer til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...