Gå til innhold

utålmodig og nærmest desperat


Gjest hilde26

Anbefalte innlegg

Jeg sliter sånn med eget selvbilde.la på meg 30 kg i svangerskapet, nå er sønnen min litt over to måneder å jeg har 16 kg til jeg kan føle meg fornøyd.å det er så stusselig å se mine to søstre bli tynnere enn før svangerskapene sine (å de var tynn veldig tynn da) på null komma niks, å jeg må slite meg skikkelig ut i minst ett år for å komme ned de kg jeg ønsker.forrige svangerskap la jeg også på meg 30 kg, å det tok litt over ett år å komme ned, å da sto jeg på som f...

 

jeg har alltid hatt vekt som et veldig følsomt tema, kan liksom ikke komme fort nok ned, sist mistet jeg melka fordi jeg ble helt besatt av slanking. å de sier man tar av seg av å amme,men det gjelder hvertfall ikke meg.har en kolikkunge i tillegg,så går og går mye med han,det hjelper heller ikke.

 

vet ikke hva jeg skal gjøre.jeg går hvertfall kurs for ammende nå, å har tatt av 3,2kg på 4 uker.men jeg føler meg som en feit julegris, å jeg skammer meg, enda så sliter jeg med å holde meg borte fra all godiser, burde vært mer hard mot meg selv, men når jeg møter litt motgang,i den form å f.eks ha -300g en uke, så føler jeg at jeg like godt kan skeie ut litt mer denne uka..

 

hadde det ikke vært for ammingen,så hadde jeg sikkert kuttet ut all mat, så vrangstilt er jeg.. noen som kan gi meg en oppmuntring eller råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.det er ikke lett.

jeg har det også sånn som du.men snuppa mi er 8 mnd..

jeg klarer ikke kutte ut å putte i meg alt mulig.og jeg ser jeg bare eser ut..

hvor i all verden skal dette ende.

 

åssen går det med deg nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hilde. Dette hørtes ikke noe ålreit ut.. og jeg har det litt på samme måte.. Det er helt utrolig hvordan søthunger man får av å amme. Helt grusomt. Uhorvelige mengder kan man klare å ta inn. Nå har jeg begynt å gi veslejenta mi litt fast føde og ammer litt mindre. Da er ikke søtsuget så kraftig.. Men får skikkelige tak innimellom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest surreburre

Og det værste er at alle de overflødige kiloene legger seg bare rundt magen. Pipetynne armer og ben, men 4!!! jeg gjentar 4!!! bildekk rundt magen som tilsammen utgjør 20 kg.

 

Blandet med litt ekstra oveflødig hud som gjør bildekkene ekstra utpreget er ikke selvbildet mitt på det sterkeste.

 

Var hos massør her om dagen og han var skikkelig grundig og masserte bl.a. rumpa mi. Jeg tenkte da at oi, tenk om han tenner på det, men i neste øyeblikk tenkte jeg at så ekkel og feit som jeg er så finnes det ikke nubbesjans i at han så noe seksuelt ved dette.

 

Så skjønner deg bare sååå godt. Tar det foreløpig med ro, men har tenkt å prøve å få trent mer etterhvert. Prøver å ikke fokusere så veldig mye på at jeg spiser mye for tiden ( fullammingen gjør meg jo konstant sulten), men prøver heller å fokusere på at jeg skal trene opp styrke og forbrenne mer.

 

Vi kan jo slå litt følge videre fremover så kan vi jo se hvordan det går etterhvert. Kanskje vi kan motivere og oppmuntre hverandre litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...