Gå til innhold

på'n igjen


Gjest CamillaIselin

Anbefalte innlegg

Gjest CamillaIselin

Hei og hopp!

Jeg er en jente på 18år, og nå skal jeg begynne å slanke meg...igjen.

Jeg går på skole, en idrettslinje, samtidig som jeg trener med to håndball lag, så treningen er det ingenting å si på, men kostholdet MÅ legges om. Jeg blir helt sjokkert selv, når jeg trener ca 18 timer i uka, og bare går opp på vekta. Har ikke så altfor usunt kosthold heller, men nå må jeg kutte ut det usunne jeg spiser.

 

Pr. idag veier jeg 87kg, tar 50kg 1RM i benk, og løper 2000m på 12min(og noe, husker ikke helt hva). Og nå skal jeg bli lettere på vekta så jeg klarer å løpe 2000m på bra tid igjen, og blir "good looking" er litt kjipt å være den største i klassen.

 

På tirsdag skal vi løpe 2000m igjen, og jeg er kjempe spent på resultatet, løper jeg ennå dårligere enn jeg gjorde sist vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. Legger ut resultatene her så klart:)

 

Noen som vil følge meg på veien, være med å slanke med meg, eller bare gi noen gode tips, så blir jeg kjempe glad for det:)

 

Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamillaIselin

På tirsdag løp jeg 2000m på ny. Min gamle tid var 12.33, og min nye tid var 11.52 Det er laangt ifra bra, man skal ligge på under 10min :(

 

Vekten er stortsett den samme, går litt opp og ned, men nå skal jeg ha en fast veie dag:) Tenkte jeg skulle veie meg hver fredag, og det er bare å slenge seg på hvis noen vil være med;D

 

Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Med så mye trening som du driver tenker jeg - spiser du nok??

 

Gå på diskusjonsforum 'Ny i vektklubben'. Der ligger det tråd som du kan lære hvordan du skal beregne hvor mange kcal du skal spise daglig.

 

Også er det viktig at du spiser ofte. Selv spiser jeg 5-6 måltider om dagen.

 

Lykke til videre - dette kommer sikkert til å gå bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamillaIselin

Hei hei!

 

Takk for tipset, det skal jeg gjøre:)

 

Spiser egentlig litt lite, siden jeg har litt dårlig tid til spising om dagen.

Så det kan jo ha noe med det å gjøre. Igjen, takk

 

Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...