Gå til innhold

Hipp Hurra!


Gjest ArneSK
 Share

Anbefalte innlegg

Første veiing etter jul og nyttårshelga viser at jeg er gått ned 0,5 kg de siste 2 ukene, og det er jeg kjempefornøyd med.

 

Jeg skal ta av 10,5 kg på 18 uker, og etter 9 uker har jeg tatt av 4,7 kg, og må ta 5,8 kg de neste 9 ukene. Jeg ligger litt etter skjema, men er fornøyd, da jeg var 2 uker i syden, samt har hatt jul/nyttårsfeiring i de 9 ukene som har gått.

 

Utover vinteren blir det mye skigåing, i tillegg til at jeg bruker romaskinen regelmessig, så 5,8 kg på de neste 9 ukene skal ikke være noe problem.

 

Er topp motivert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er kjempe flink! Jeg har veiing i morgen etter 2 uker med jul- og nyttårs mat, og har ikke helt troen på at jeg har gått ned noe! -Men jeg er like motivert til å fortsette kampen mot de resterende 18 kiloene jeg skal ha av meg før sommeren! Jeg har nemlig litt dårlig tid! -Ønsker meg ett barn til, og da er det best å slippe å ha med så mange kilo inn i svangerskapet!

 

Ha en riktig god ski-sesong!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke veid meg på mandag, da jeg var i Lillehammer. Dagen veiing viser 101 kg, dvs at jeg har gått ned 5,5 kg siden jeg startet. Dette er motiverende å nå sine mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg gikk ned 0,8 kg siste uke og er meget fornøyd. Ble ekstra tent på skitur i går, og forbrente 1536 kcal i løpet av 2,5 timer. Skal forsøke å holde høy aktivitet denne uke, for jeg nærmer meg ned mot 100 kg, kanskje jeg kan komme under det etter inneværende uke.

 

27.10.05 106,5

23.01.06 101,2

 

Ned 5,3 kg på 10 uker, har åtte uker til å ta de neste 5,2 kg. Det gir noe høyere reduksjon pr uke, men skiturer hjelper meget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Men dessverre det er bare livvidden, som nå er på 99 cm. Vekta er på 100,4 kg, en nedgang på 0,6 kg siste uke.

 

Startdato 27.10.05 106,5 kg livvidde 106 cm

Idag 06.02.06 100,4 kg livvidde 99 cm

 

Nedgang 6,1 kg på 14 uker. Dvs 0,44 kg pr uke.

 

Det er ikke så mye, men jeg har spist som vanlig. Har bare kuttet ut peanøtter, potetgull, sukkerholdig brus og litt mindre øl. Jeg har økt aktivitetsnivået, slik at jeg trimmer litt nesten hver dag.

 

Jeg har rett og slett endret litt livstil og regner med at når jeg når målet med tiden til hjelp. Tror også at det er lettere å holde målvekta, når jeg først har nådd den.

 

Det snør nå og jeg har langfri til helga. Håper da på mange og lange skiturer. Siste langfri pøsregnet det de fire dagene jeg var på hytta, slik at det ikke ble noen skiturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Flott resultat. Du er flink.

 

Kan du ikke "hive" deg med på tråden "Ned 8-10 kg ut over våren 6.feb"?

Vi oppretter ny tråd hver mandag, Ligger under åpen forum. Der vil du treffe mange som motiverer hverandre.

 

Hilsen Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på jobb i går og fikk ikke veid meg. Gikk på vekta i dag tidlig og for første gang på mange år veier jeg under 100 kg, den stoppet på 99,9 kg. En nedgang på 0,5 kg etter ei dårlig uke, hvor jeg ikke har fått trimmet som ønskelig, samt en 60 års dag med mye mat og alkohol.

 

27.10.05 106,5 kg

14.02.06 99,9 kg

 

Nedgang på 6,6 kg på 15 uker. Snitt på 0,44 kg pr uke. Ikke så mye, men det går jevnt nedover med vekta.

 

Det beviser et det går an å slanke seg, uten at en endrer kosten, bare en får opp aktivitetsnivået litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...