Gå til innhold

Julemål 2008 -uke 43


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,starter tråden denne uken. har kommet meg litt ovenpå igjen,men vekta var gått opp med en halv kilo..men ikke så ille allikevel da jeg har mens og pleier da gå opp 1-2 kilo...så får se neste mandag. er nå ferdig med kurs 3, ikke fornøyd med nedgangen på det. men står på videre:-)

kom igjen jenter ny uke nye muligheter:-)

klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei!!.......... 0,3 forrige uke og 0 denne uka. Jeg blir livredd for et vektplatå igjen, kjenner panikken stiger i meg. Som nevnt hadde jeg et i vinter som varte i 6 uker, og det er grusomt! Det er jo utrolig merkelig når en ser på denne ukestatistikken min for jeg har spist og trent akkurat det samme i de ukene jeg har gått ned 2,7 og 2,9, som de ukene jeg ikke har gått ned noe.

 

Ja, ja, nok sutring for denne gang, jeg ligger likevel fortsatt foran skjema til jul, heldigvis!!

 

Hovedmål: ned 60 kg, til nå 37,4

 

Julemål start 19/8: ned 10,8 (0,6 pr. uke)

 

Til nå på julemål:

u34: ned 2,7

u35: ned 0

u36: ned 0

u37: ned 2,9

u38: ned 1,2

u39: ned 0,4

u40: ned 1,4

u41: ned o,3

u42: ned 0

 

Rest til jul: 1,9

 

9 uker igjen til jul, jenter,

dette skal vi klare!!!!!!!!!!:o:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mye tull og fjas er jeg på nedtur igjen, har blitt dårlig med rapportering her i det siste. Men nå er det nok og jeg skal rapportere HVER UKE! Det begynner å se stygt ut i forhold til julemålet hvis jeg skal holde på i samme stil framover, men enda et paar måneder igjen, så ikke på noen måte tenkt å kaste inn håndkledet!

 

Rest julemål er 5.2 kg. Må ha en temmelig god halvkilo i uka framover... det går kanskje - skal i alle fall stå på nå!

 

Gratulerer med nedgang tronderpi1! Og den lille oppgangen din er nok borte neste uke, synøve, når finbesøket drar igjen. Og du, kess, skal se at det blir nedgang igjen snart (krysser!)

 

Riktig sunn uke til alle! klem skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...mammo da... er det så trist om dagen? Kjedelig at du står i ro, ser du har holdt deg omtrent på samme vekt ei god stund. Kanskje det hjelper å tenke på den formidable innsatsen du tross alt har gjort til nå? Det har blitt en anseelig mengde kilo allerede.

 

Hold fast - kroppen din må jo gi seg den, etterhvert. Spiser du nok, da? Og du, en annen ting, har du brukt målebåndet i det siste?

 

Vet ikke om dette hjalp så mye akkurat, men jeg håper du finner en liten gnist ett eller annet sted slik at du klarer å stå på videre. Jeg heier!

 

- skrulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollapinsvin

Da ble ned hele 300 gram denne uken. Det må løsne litt snart. Jeg fortår ikke hvorfor jeg ikke går ned mer.

 

uke 42: 81,5 kg

uke 43: 81,2 kg

uke 44: ? (ønsker -1 kg)

 

Jul: Hadde håpt å klare 500 gram i uken, det vil si at jeg håper å være

rundt 77 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...