Gå til innhold

Hoho og godt nyttår!


Gjest petit
 Share

Anbefalte innlegg

Det var veldig artig å se at så mange bruker disse sidene. Har gått (opptil flere) grete roede kurs,har nå 3 kilo igjen før målet er nådd . Er nå 60 kilo , og 156 over bakken. Derfor nicket "petit" (haha)! De kiloene har jeg tenkt å overvinne på egen hånd!! Men regner med at det kommer til å gå treigt .Så hvis jeg støtter dere,støtter dere meg?! Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig artig å se at så mange bruker disse sidene. Har gått (opptil flere) grete roede kurs' date='har nå 3 kilo igjen før målet er nådd . Er nå 60 kilo , og 156 over bakken. Derfor nicket "petit" (haha)! De kiloene har jeg tenkt å overvinne på egen hånd!! Men regner med at det kommer til å gå treigt .Så hvis jeg støtter dere,støtter dere meg?! Stå på![/quote']

 

Klart vi støtter deg ;) Første "slankedag" i dag for meg, så enda går det greit...hehe....men trenger nok støtte om en stund tenker jeg.

Ble veldig glad da jeg fant disse sidene, hadde vært fint med litt mere "liv" her synes jeg.....ser ikke ut som om det er så mange som skriver og svarer....

Ønsker deg lykke til med å bli kvitt de siste kiloene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...