Gå til innhold

Hva spiser dere som ammer ?


Gjest kesv77

Anbefalte innlegg

Hei !

Er heelt ny her inne og må prøve å gå ned ca 25 kg !

Skal begynner på GR kurs over jul, men jeg tjuvstarter litt med å være her.

 

Fullammer min 2 mnd gamle datter og har derfor litt problem med å finne noe lurt å spise som hun ikke reagerer på.... Tenker da spesielt på frukt og grønt, da de fleste oppskrifter har kål-av et eller annet slag, løk-av et eller annet slag ++

 

Lurte derfor på om dere kanskje hadde noen tips til hvilke grønnsaker/grønt jeg kan spise til f.eks en vanlig middagsrett. Begynner å bli litt lei av gulrøtter og jeg er fremdeles litt i ammetåka til å kunne finne på noe annet lurt å spise :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi du.

JEg hadde endel problemer med hva jeg kunne spise i begynnelsen og måtte være veldig forsiktig med mye grønt for osv.. Fant ut at spesielt mais, løk, kål og purre osv var fælt for lillesnupp.

MEn brokolli gikk helt fint. så har spist mye av det. Brokolliblanding:)

Det er litt vanskelig å finne ut hva man skal spise.. Jeg kunne heller ikke spise sauser med løk i, potetgull med løkpulver i osv. Alt pålegg inneholder løk også, servelat, salami, leverpostei osv.. Ikke lett for oss ammende. He he.

 

JEg har laget mye av rettene uten løk og krydder. Det går helt fint det. Man venner seg til det. Jeg har ofte erstattet med krydderurter for å få smak;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...