Gå til innhold

Playstation 2 Kinetic


Gjest Pia
 Share

Anbefalte innlegg

Noen her som trener det?? Hvordan er det? Blir man sliten? Er det verdt pengene?? Kunne godt tenkt meg det for det eneste vi har hjemme er en trimsykkel og noen vekter. Hadde vært greit med variasjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som trener det?? Hvordan er det? Blir man sliten? Er det verdt pengene?? Kunne godt tenkt meg det for det eneste vi har hjemme er en trimsykkel og noen vekter. Hadde vært greit med variasjon ;)

 

Dette lurer jeg også på.. Sambo spurte for en stund siden om han skulle kjøpe det.. en jeg vil først høre noen erfaringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor

Jeg fikk dette spillet til jul og har trent med det noen ganger nå. Det er en fin måte å få beveget seg på! Du kan jo selvfølgelig "spille" uten å få noe særlig utbytte, men hvis du gjør øvelsene på rette måten og med god innsats blir du svett og god! Du kan også legge opp til et eget trimprogram som varer i 12 uker. Virker bra på meg så langt! Morsomt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har dette spillet. ikke brukt det så mye, ble litt skuffet. Stua mi er litt lita. Når jeg skal gjøre øvelsene, står jeg i stor fare for å enten ødelegge meg selv eller div pynteting og møbler som sår i stua. Kanskje er det en måte å unngå dette på, men det har ikke jeg funnet ut enda. Har noen tips? Må også ha så godt lys, noe som gjør at det ser litt dumt uten i fra. Der står jeg i flombelysning og gjør rare øvelser. Har også hatt litt tekniske problemer med spillet. Jeg vil heller anbefale vanlig treningsvideo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enilennah

Bestemte meg før jul at om jeg hadde hinta så dårlig at det ikke lå under juletreet, så skulle det kjøpes i januar. Må bare vente til lønningsdagen, så suser jeg og kjøper det.

 

Følg denne linken: http://media.ps2.ign.com/media/715/715377/vids_1.html

her finner du videoklipp fra noe av Eye Toy Kinetic til PS2. Har sett andre klipp andre steder på nettet, men fant det ikke nå...

 

Selv om jeg er godt voksen, syns jeg sånne spill er morsomme. (må bare vente til ungene har lagt seg.... hehe)

 

Lykke til!!

 

-Enilennah :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har Kinetic men har ikke prøvd det enda. Jeg har bare tittet gjennom programmene og synes det ser veldig gøy ut. Variasjon får du i allefall! Selv venter jeg på motivasjon til å komme i gang.. Har registrert meg her inne i dag, så da får vi vel se.

Anbefaler deg å kjøpe Kinetic i allefall!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...