Gå til innhold

"hemmelig" gravid


Gjest blackie

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er ny her på vektklubben. Har nettopp fullført GR kurs1,gikk ned 3,9 kilo. Må si meg fornøyd med det siden det viste seg at jeg var gravid:)

Har nå begynnt på kurs2,regner ikke med å gå ned noe særlig,men legge om livsstilen og holde vekta sånn noenlunde.

Det hadde selvfølgelig vært greit om vekta gikk litt nedover..er nå 78,8 å idealvekta mi er mellom 60-65.

Hadde vært koselig å få råd pluss motivasjon,er liksom sulten hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann blackie

Gravid - å så koselig. Gratulerer!

 

Håper du forteller kursleder at du er gravid, slik at du får råd som passer for deg akkurat nå. Kjempeviktig å legge et godt grunnlag for lille bebis.

Så kan du heller utnytte amme- og trilleperioden til å gå ned.

 

Ønsker deg uansett lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Så koselig at du datt innom hos meg:)

Ja,jeg har fortalt til kurslederen at jeg er gravid å fikk da beskjed om at jeg kunne spise litt ekstra,en eventuell brødrason...

Jeg gikk opp 2 kilo til 2 kurset startet nå på tirsdag,men har tatt meg selv i nakken(tror jeg da) ;)

Nå drikker jeg vann som aldri før og lager meg fruktcoctailer å koser meg med.

Det skal bli slutt på snop å sjokolade midt i uka hvertfall!

Føler jeg er godt i gang å veldig motivert,har gått turer hver dag,til og med svømt:)

Så nå gleder jeg meg virkelig til tirsdag og veiing.

 

Hvordan går det med deg? Har du noen mål du har satt deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Fint at du spiller på lag med kursleder!

 

Å la være snop til hverdags er nok noe av det viktigste man kan gjøre for å kontrollere vekta. I hvert fall hvis man har en tendens til å spise til det er tomt når man først har åpnet en pose/begynt på en sjokoladeplate. :-) Sånn er i hvert fall jeg.

 

Kjempefint at du mosjonerer. Det styrker kroppen og øker sjansen for å få et uproblematisk svangerskap. Ja, fysisk aktivitet er jo viktig i alle stadier av livet.

 

Jeg nådde mitt mål om minus ti kg i fjor sommer, og har siden holdt til på forumet for hold vekten. Har en egen tråd som heter "Prosjekt hold vekten". På seinsommeren i år la jeg dessverre på meg tre kg, og har slitt litt med motivasjonen for å kvitte meg med dem. Men nå er jeg i støtet igjen. Har tenkt å nå matchvekt før jul. Har det ikke så travelt...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss,det må jeg si!

 

Så flink du har vært!! Jeg har en lei tendens til å begynne godt,men blir fort lei og umotivert...Det vil jeg ikke skal skje nå. Har 2 barn fra før,å på det meste under graviditet var jeg oppe i 90 kilo ;)

Jeg er kun i 11 uke nå,men veier 78,8 noe som er ca 15 kilo for mye i utgangspunktet!

Syns det var greit her på vektklubben,da ser du virkelig at du ikke er alene om kampen mot kiloene,å man kan motivere hverandre.

Ellers vil jeg tro at du klarer dine 3 kilo med glans før jul,du har jo tydelig vært veldig flink tidligere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...