Gå til innhold

Ny her jeg...


Gjest Lubina
 Share

Anbefalte innlegg

Heisan! Har registrert meg her i dag og er veldig spent på hva dette kan føre til. Forhåpentligvis finner jeg litt motivasjon til å komme i gang med en ny livsstil. Har "bare" 15 kg som skal bort, men kostholdet mitt er elendig og trim har blitt et fremmedord. Men det handler jo om å komme i gang, så her er jeg!

 

Noe av det som jeg syns er vanskelig er å finne den rette maten fordi jeg er allergisk mot ganske mange matvarer, bl.a. fisk, skalldyr, mange forskjellig frukt og grønnsaker osv. Er det noen som har noen gode tips blir jeg kjempeglad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare ønske deg lykke til dette går sikkert bra!Jeg er også ny her logget meg på i går.Jeg har gått ned 15 kg,men håper på iallefal 7 kg til.

Jeg synes disse sidene er veldig lærerike med alt sammen her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Elipsemaskinen er utrolig effektiv. Med den kan du trene både utholdenhetstrening og styrke.

 

Du trener både armer, bein og rumpe med den, alt etter hvordan du stiller den inn.

 

Har den ikke hjemme jeg, men bruker den 30 min hver gang jeg er på treningsstudioet, og har bare positive erfaringer med den.

 

I tillegg vil jeg anbefale spinningsykkel. Den er en dyrere investering, men er kanskje enda mere effektiv enn elipsemaskinen, hvis man bruker den riktig. Forbrenner også utrolig mange kcalorier. Men det er da viktig at du finner et bra og variert program. Jeg fant et veldig bra program på nettet som jeg bruker.

 

I tillegg er det mange bra treningsfilmer å få kjøpt. Jeg vil anbefale Karen Voights Pilatesprogramm. Utrolig effektivt. Kjøpte en pilatesfilm gjennom Grethe Rhode, men den var lite effektiv. Aerobic filmen derimot er veldig bra. Powe Music har en del gode treningsfilmer, f.eks aerokick. Utrolig effekti, men har i starten.

 

 

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...