Gå til innhold

Everyone


Gjest wowi

Anbefalte innlegg

Her har jeg aldri vært!! Har lest flere av innleggene nå, og sannelig er det flere her som sliter med det jeg gjør..... Må få motivasjon fra et sted nå og jeg føler at dette kan være riktig plass. Akkurat fylt 40 og passert 100! Har nå på 3 år lagt på meg ca 30kg, forferdelig. Hjelp... Wowi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det mange som oss!!! Motivasjon ja...

Jeg bestemte meg for en endring. Vill ikke bli 35(om 5 år ) og være like stor, så her er det stopp for alltid, tror jeg. Koser meg jo, men det er med sunnere alternativer:)

 

Les igjennom trådene og hent inspirasjon der.

 

På dette forumet er det fantastisk flotte damer og du vil nok frinne frem til mange du trives med!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde også det, la på meg maaange kilo på to/tre år. Jeg syns det er helt utrolig. Tenk at det er mulig liksom. Skulle jo tro vi tok til vett og greide å snu trenden noe før. Jeg har også nettopp lagt de doble porsjonene på hylla etter at jeg fikk over hundre kilo smelt i fjeset. Jeg har min egen tråd her inne jeg også, og rapporterer på tirsdager. Håper du får en god start og en enda bedre fortsettelse. Vi snakkes:) Går du forresten på noe kurs, eller starter du prosjektet alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har min egen tråd her. Du finner meg under navnet "rekkehus". Velkommen inn til meg også.

 

På disse sidene finner du mye bra. Jeg har også klart å kommet meg over de 100. Jeg gikk på GR for 2 år siden, men har av ulike grunner klart å få hver kg på min kropp igjen. Ja, faktisk flere enn jeg hadde for 2 år sider. Er ikke det rart? Jeg liker at vi er mange sammen om dette. Jeg er også blandt de som mener at nå er det nok. Sist gang gikk jeg ikke på "Hold vekten" kurs. Det skal jeg gjøre denne gangen. Jeg har tro på at det kan hjelpe meg til å leve sånn resten av livet.

 

Ja, hvorfor klarer vi ikke stoppe når vi ser at vekten går opp, eller at klærne blir for små. Mye psyke har tenker jeg.

 

Velkommen og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...