Gå til innhold

hva pleier dere å ha i drikke vannet som smak?


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

hei.

 

jeg prøver å drikker mer vann,men er ikke så flink til det.

 

hva pleier dere å ta i vannet for å få mer smak i det? jeg har prøvd littebittegrann funlight saft og agurk, det er godt,men er det annet som man også kan ha i?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,ja masse vann må mann ha og jeg bruker ofte noen skiver lime eller sitron.Det gir en god frisk smak.

 

Ellers så bruker jeg avogtil litt peppermynte te i en mugge vann,det synes jeg er godt.Noen biter av en syrlig epple er også friskt.

 

Lykke til med vanndrikkinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis så har jeg ingenting i vannet. Men fyller flaska 1/4 full og legger i fryseren. Når det er frosset fyller jeg på vann, rekker å fylle på vann flere ganger før isen er smeltet. Kjempegodt med isvann.

 

Men en sjelden gang har jeg noe i vannet som gir smak. Agurskskiver er godt i vannet, høres ikke noe særlig ut, men det er faktisk godt. Ellers er det godt med lime, sitron, appelsin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
hei.

 

jeg prøver å drikker mer vann' date='men er ikke så flink til det.

 

hva pleier dere å ta i vannet for å få mer smak i det? jeg har prøvd littebittegrann funlight saft og agurk, det er godt,men er det annet som man også kan ha i?:-)[/quote']

 

 

Hei

Jeg kutter opp lime og sitron i små biter som jeg legger i isbitformer. Fyller opp med vann og fryser. Hiv oppi masse isbiter i vannglasset ditt, og du har et deilig og iskaldt vann, som smaker friskt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...