Gå til innhold

Ned 20-30kg


Gjest Tornerose

Anbefalte innlegg

God start på dagen å se første innlegg. Ja i dag er absolutt en ny dag men mange nye muligheter. Så tidlig i det nye året også må man vel absolutt si at tiden er inne for å utnytte alle de nye mulighetene som står til rådighet.

 

For min del har det nye året startet bra.Har kommet godt i gang med kostholdsovervåkningen min og ikke minst trimpoeng. Har heldigvis mistet den kiloen som kom etter nyttårshelgen og vekten kryper langsomt nedover. håper bare den fortsetter med det.Jeg skal jo ned ganske mange kilo før dette året er omme. Første delmål for meg er minus 5-7 kg før jeg blir 30. Og det er ikke veldig lenge til så her må jeg bare jobbe på......

 

I dag er det spinning og styrketrening på programmet så dette BLIR en fin dag.

 

Ha en fin dag alle sammen

 

ASJO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kommet i gang med treningen etter nyttår! -Det eneste jeg får gjordt for tiden er å ta noen sit-ups og litt styrketrening her og der hjemme. Jeg har vært ganske dårlig i magen en stund, og har følt meg litt slapp. Skulle egentlig trent spinning i går, men orket ikke. (Var oppe i hele natt til i går med barn som kastet opp.)

 

I dag er det veie-dag, så jeg kommer til å legge inn rapport i kveld! -Jeg tror jeg kommer til å ha gått litt opp på vekta, men ikke mye, for jeg har ligget ganske stabilt på hjemme-vekta.

 

Tok 20 situs i dag morgen mens jeg ventet på at mann og barn skulle gjøre seg ferdig med frokost, så får jeg heller forsøke å ta noen flere i kveld! Skal ta alle målene mine også til i kveld, og er veldig spent på hvor mange centimeter disse 20 kiloene representerer totalt!

 

Snakkes senere, og iallefall når jeg har noen resultater (også om de er negative) å vise frem.

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste middag like før jeg veide meg, og hadde på meg mye tyngere klær enn forrige veiing. -Det resulterte i 1,5 kg opp. Jeg har fulgt med på vekten hjemme, og vet jeg ligger omtent der jeg lå før jul (på hjemme vekten er jeg 95,4), så selv om GR vekten viste 98,1 er jeg ikke helt knust. -Nå må jeg iallefall sørge for å få noen gode uker fremover så ikke jeg mister gnisten!!

 

Ellers har jeg tatt målene mine i dag, og regnet ut hvor mange cm jeg har mistet på mine "attributter":

Hals: -4

Overarm: -5,5

Bryst: -15

Midje: -13

Ende: -10,5

Lår: -10

Vekt: -18,6kg (Det var 20,1 før jul..)

 

Er mest fornøyd med lår og bryst! Jeg merker det virkelig på bukser og gensere! Jeg har også sydd inn alle busene mine, for jeg gidder ikke bruke så mye penger på nye klær når jeg fremdeles er på vei ned!

 

Planlegger at denne uka skal inneholde mye fisk, trim og jevne sunne måltider! Jeg har også planlagt å begynne å skrive igjen, til jeg kommer inn i menyen min etter ett par fri-uker!

 

Ha en fin kveld!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tornerose

Kjøpte meg trimsykkel i dag, så nå er dårlig vær ingen hinder for å ikke trimme lenger (:

Gleder meg til å sette i gang, har en liten følelse av at samme hvor mye trim utstyr jeg har hjemme så blir det et slit å komme igang. Men det skal gjøres, jeg trenger så absolut å få vekk fettet mitt. Mest pg av dårlig selv bilde.

Hvordan går det med dere? Hvor mange kilo har dere i gjenn nå?

Jeg har minst 15kg i gjend maks 25kg. Jeg vet ikke helt hvor mange kilo jeg må kvitte meg med før jeg blir sånn jeg har tenkt meg.

Men det ser jeg når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en tredemølle og en trimsykkel + diverse matter og strikker. Det blir ikke til at vi bruker det så ofte, men en gang i blandt. Dessuten står det i kjelleren, og der er det veldig kaldt nå for tiden! (Har sikkert flere gode/mindre gode unnskyldninger også, men en får holde ;) )

 

Det er lettere å trene spinning med venner enn å sette seg på sykkelen her hjemme alene!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...