Gå til innhold

Ned 8-10 kilo....3.1.06


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen.. har så dårlig samvitighet for at jeg ikke har fått trent på flere dager,men med vond mave har jeg ikke noe valg..må bare vente til det verst er over,så håper jeg kan komme igang litt ikveld.Ellers så går spising greit,kakerester/sjokolade har fått stå i fred..og det skal det fortsatt få.

Idag skal jeg rydde bort jula,det går fort,synes jeg akkurat satte det opp!!!

 

Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter en tur i svemmehallen på 2 timer, 10 min i basstua. endte jeg opp på sofaen hjemme med litt snop.MEN ... i dag har jeg hode og naAKKE VONDT LIGGER I SEGA. og der blir jeg nok til i morgen, en litt kronglette start dette, men skal være stærk og ikke spise goddis i dag, får viss jeg klarer det da går de vel bra-- hehe ha en god dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant jo ut at jeg hadde gått ned to kg i romjula, og var ikke så reint lite stolt her om dagen...men hadde en liten sprekk i går; null trening og to kuler pistasjeis på kvelden...Men man må jo ha lov å kose seg litt innimellom, syns dere ikke??? Æsj, altså, ble skuffet over meg sjøl der.

 

Men allerede i dag er jeg sterkere tilbake. Skal en tur i svømmehallen nå, og skal svømme ltt lengre enn jeg pleier for "å rette opp" feilen fra i går...hehe.

 

Gleder meg så innmari til mandag som er neste veiedag. Er så fristene å sjekke vekta hver morgen, men da blir jo litt av spenninga borte, syns jeg. Lettere å se resultater etter ei uka også.

 

Hvordan går det med dere andre? Hemulen, har du fått kjøpt deg pulsklokke??

Nå begynner vi jo å bli en fin gjeng her. Gøy at det er mange sammen som har samme mål.

 

Lykke til i med trening og sunn mat !

 

Hilsen Ma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!Jeg lurte på om jeg kunne være med i klubben?

Litt om meg:veier72 håper på å komme ned til 64-65 før juni for da skal jeg gifte meg.Jeg har gått ned 15 kg.Jeg trener 6 dager i uka,har lagt om kostholdet, så slutta jeg å røyke i mars men la ikke så mye på meg da,det er jeg litt stolt over.

Er 23 år nyretransplantert,går på masse medisiner,som gjore mye med vekta.

Har en gutt på snart 4år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, dette er vanskelig.... klarer ikke halt å holde fingrene unna twist-skåla. Jeg er desperat etter søtsaker..... Men kalorimengden er omtrent der den skal være på daglig dose. Her er det bare å stå på for å få resultater på mandag... Trenger masse stå-på vilje nå. Det hjelper at vi er flere; kho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du klarte ikke du og la være!!! haha.......

 

 

men det gjorde ikke jeg heller, sto opp en tur nå, er ikke helt i form, og hva gjør jeg, stapper i meg 4 engelsk kofekt på vei inn får og få i meg litt sunn mat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En aldri så liten sprekk her også.

Av alle ting måtte eg kjøpe seigmenn på butikken i dag. Seigmenn som eg aldri bruker å kjøpe... Men etter å ha slukt litt for mange og kvalmen kom, sjekka eg kor mange kcal. det er i seigmenn og kor mange kcal. det er i klementiner.

Huff og huff... Kan ete store mengder med klementiner uten å nærme seg like mange kcal.

Greit å få en tankevekkar no! Trur ikkje det vert ete fleire seigmenn på ei stund med meg. Og kva gjorde eg med resten av pakken???

Den vart kasta i søpla!!!

Då var eg vel flink, vel????

 

Trultemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere gi dere da med den godisen. Vi er ferdige med den nå. Gi den bort til noen som ikke tar skade av det eller rett å slett - kast det (som du trultemor gjorde). Ta på dere viljestyrken nå da - og kjøp dere gullerøtter e.l.

 

Dette sier jeg for å oppmuntre dere altså. Er veldig stanhaftig om dagen. Tenker på hvor fint vi har det som kan "treffes" her så ofte vi vil og si vår mening til hverandre.

 

Ma25 - Jeg har ikke fått kjøpt meg pulsklokke ennå fordi det er utsolgt og de ikke har fått inn ennå. Litt irritert på det da og er innom butikken hver dag og etterspør. De er bestilt så jeg håper de ikke er langt unna.

 

Idag ble det 30 min på tredemølle = 250 cal + 30 min stryketrening.

 

Har funnet ut at jeg skal bruke mine kosemerker på lørdag, etter at jeg har vært flink denne uka. Og på søndag skal jeg jammen ut på ski.

 

Og da ønsker vi morgendagen velkommen, lykke til og stå på alle ned 8-10 kg.... klubben.

 

Klem HEMULEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjepmestolt...Skulle svømme idag med ei venninne. Ble 45 minutter som resulterte i ca 450 kcal. Og ikke nok med det...jeg hadde bestemt at jeg skulle være skikkelig flink, så jeg tok med meg gå-stavene selv om det var 10 minusgrader ute, kledde på meg refleksvest og masse varme klær, satte på mp3-spilleren og la i vei mot svømmehallen. Turen tok 45 minutter, og vips litt over 400 kcal til...Nesten 900 tilsammen. Slå den dere :-)

 

Bare en liten positiv historie fra meg i dag.

 

Håper det går bra med dere andre og...nå er vi snart halvveis til veiing på mandag. Dette går unna dere. Snart er første uka unna. Blir VELDIG spennende å høre hvordan det er gått.

 

STÅ PÅ, jenter!! Dette klarer vi bra!

 

Ma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i dag hatt storbesøk av min søster go mor. Dette skjer ca to ganger i året. Disket opp med 4 kakesorter, og klarte å holde meg selv unna. Supert.

På mandag skal jeg starte på treningsstudio. Gleder meg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt tidlig i Jan for at man skal gå på en sprekk. Her må det full skjerpning til for ellers så KOMMER DERE INGEN VEI PÅ VEKTA. Husk at det er veldig lite som skal til før vekta står rolig, og det har vi ikke tid til.....

 

Jeg er kjempe motivert enda... Var ute og gikk i går kl. 23.00 med den nye pulsklokken min. Det ble hele 414 kcal vekk. Når jeg har skrevet ferdig her skal jeg ut å gå igjen. Dette har jeg tro på. Det kommer til å bli kjempe bra... HI HI ;)

 

Trim er min store fallguve så her gjelde det å stå på. Har hørt at hvis man trimmer over 20 min hver dag så skiller kroppen ut et stoff som kan sammenlignes med morfin og man kan bli avhengig. Det er det jeg håper på... Avhengig av trim!!!!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...