Gå til innhold

pulsklokker


Gjest Chænky

Anbefalte innlegg

hvilken pulsklokke anbefaler du? hvilken type/merke? Og hva koster den?

 

tenker på å kjøpe Polar FT40 eller Polar F6, noen som har erfaring med disse pulsklokkene? Hvem anbefales "mest"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Polar F11 og er fornøyd med den. Prisen vet jeg ikke...

 

Den viser hvor lenge man har trent, max puls, gjennomsnittspuls, antall kcal og andel fett + masse annet. Dessuten overføres pulsen til displayet på tredemøllen jeg bruker på treningssenteret, praktisk når man f.eks har personlig trener. Har hørt at det også finnes bher hvor man kan feste pulsføleren.

 

Hadde trøbbel med klokka her i vinter og sendte den inn til service - ble levert lørdag, og var tilbake hos meg på torsdag. Altså også kjapp og grei service som gikk som reklamasjon og ikke kostet meg et øre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har også F6 og er veldig fornøyd, men ser fram til den dagen jeg har slitt ut klokka og kan oppgradere til en mer avansert modell.

For øyeblikket har klokken min en tendens til å vise for høy max puls når jeg overfører dataene til pc'en, men fikk beskjed fra forhandler at det kunne skje i blandt og hvis det ikke forbedret seg på et par treninger skulle de sende den inn på service for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...