Gå til innhold

Tenk langsiktig


Gjest queen

Anbefalte innlegg

Hei,

Ser mange fortviler fordi de har gått opp et par kilo i jula, men ikke gi opp! Det er viktig å tenke laaaaangsiktig! Som regel har det tatt lang tid å få disse kiloene på kroppen, og det er viktig å bruke tid på å bli kvitt dem:-)

 

"Roma ble ikke bygget på en dag, selvom det brant opp på ei natt"

 

Jeg er sikker på at vi skal klare det, bare vi jobber med viljen vår:-) Ta minst en daglig samtale med oss selv, der vi setter ord på hvorfor vi vil redusere vekta.

 

Grete Roede har en flott oppskrift for oss, der vi kan spise oss mette og samtidig få et bedre liv:-)

 

Nå er det nytt år og nye muligheter! Lykke til!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille my

Selv tok jeg "fri" i jula. Det vil si at jeg ikke tenkte på å slanke meg, men prøvde å begrense meg litt slik at jeg ikke gikk opp så mye. Endte opp med +600 gram etter 11 dager i min mors hus, og tro meg, det er slett ikke værst :)

 

Nå er det på han igjen, har akkurat kommet i gang med normal spiserytme igjen (litt lettere når man er på jobb, bor i sitt eget hus, bestemmer hva man skal ha til middag osv), og skal straks ut på trening. For første gang er jeg ikke desperat for å ha lagt på meg. Jeg er på god vei mot målet, og et par tilbakefall må man vel regne med. Tror det værste man gjør er å bli kjempefortvilt over et par kilo (eller at man ikke går ned på en stund), og så begynne å slanke seg desperat. Da er man dømt til å sprekke.

 

Så jeg er helt enig i at man skal tenke langsiktig. Med tanke på at det er en livsstilsendring de fleste her ønsker (=gå ned i vekt og bli der), er ikke en uke eller to allverden...

 

Lykke til, alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...