Gå til innhold

skal veie 60 kg til påsken! Flere?


Gjest jannicke

Anbefalte innlegg

Gjest jannicke

Hei hei hei! Tenkte å starte en tråd hvis det er flere som vil ned til 60kg til påsken. Har tidligere vært med på tråder som f.eks -5kg før jul, og dette fungerte rimelig bra. Nå er julen over og det er på tide med nye målsetninger.

Jeg har siden januar 2004 gått fra 85kg til 65kg og vil nå bli kvitt de siste 5kg før jeg er strålende fornøyd. Noen som blir med på å gå ned til 60kg eller -5kg før påske? Sammen er vi sterke!

 

Klem fra Jannicke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt med på minus fem. Får breiband snart, da er det mye enklere å bruke sidene, som det har vært no, tar ting for lang tid.

 

Er 69,5 kg no, skal ned under 65. Påske e et bra mål, passe lang tid. Gifte mæ te sommeren, og det e greit å stabilisere litt først. Skal ikke sprekke.

 

(trur jeg trallalla, trur jeg trallalla, trur jeg trallalla!)

Kan ellers presentere mæ, er 30 år, bor i nord-Troms i ei lita bygd, er lærer. Har to unger og samboer, snart husbond (haha)

Er ikke spesielt aktiv, går turer når æ e flink, og vi har svømmebasseng som jeg kan benytte, og marka rett ved huset.

Mulighetene er der med andre ord.

 

Nå, jeg er begynt i dag på mitt gamle greteroedeopplegg, har gått minikurs i sommer (var umotivert) og hatt ett internettkurs (ikke motivert da heller...) skal derfor nå prøve for meg sjøl...

 

Ok, da sees vi muligens snart..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gjerne med på å prøve å nå 60 kilo før påske jeg, men det blir -8 kilo for min del. Påska er jo i midten av april i år, så det kan jeg klare ;)

Gikk ned 23 kilo på 4 mnd etter siste svangerskap (nov-04) gikk faktisk av mer enn jeg la på meg, men hadde lagt på med en del før jeg ble gravid også. Og nå før jul og i jula kom enda flere kilo......men nå er det stopp, gidder ikke å gå å skjule kroppen min denne sommeren, nå skal de ekstra kiloene bort.

Litt om meg: Er akkurat fylt 38 år, har 5 barn i alderen 1-19 år, gift og kommer fra Trøndelag.

Hvordan holder vi kontakten?

 

Klem fra mamz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Så koselig at det var flere enn meg som ville henge seg på! Jeg er sikker på at vi klarer å nå målene våre til påske, begynner faktisk å glede meg! For å holde kontakten legger jeg ut en ny tråd hver dag, forslag til hva den skal hete:

Påskemål! -dato- jannicke, xena, mamz og gjerne flere! Så titter vi innom her når vi har anledning, slik kan vi også bedre bli kjent med hverandre og motivere hverandre. Jeg har veiedag hver torsdag, men kan gjerne endre den slik at vi kan ha veiedag sammen og legge inn resultatene etterhvert. Vi kan kalle det skrytelinken!

 

Lykke til begge to! Jeg legger inn ny dagslink nå.

 

Klem Jannicke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Jannicke :-)

 

Høres fint ut å samle oss på den måten, og er helt enig i "navnet" du fant på ;)

Jeg meldte meg inn her mandag, så jeg tar nok veiedagen på mandag, høres det greit ut? Er godt i gang nå, og må bare si at humør og dagsform føles bedre allerede, dette går kjempebra.

Ønsker dere andre lykke til med slankingen, dette klarer vi :)

 

klem fra mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrekk og gru, gikk på vekta i stad og den viste 70 kg. Skal ned til 60 kg (ihvertfall) Kanskje ikke til påske, er kanskje et for stort mål, men vil veldig gjerne være med her. Har akkurat spist nå, så nå tør jeg ikke gå på vekta, he he!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ned til 60kg til påske.. Veier 68,8kg nå så jeg håper jeg klarer det uten å gå på kurs... Har i første omgang begynnt med å kutte ut godteriet... Så får vi se videre.. Har veie dag på mandager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om det er mange i samme vektgruppe som meg gitt. Jeg veier ca 70 kilo (har en vekt som ikke viser desimaler - så jeg bør kanskje skaffe meg en ny en?) Jeg skal også gifte meg til sommeren og har som mål å veie 60 kilo til mai.

Jeg er ganske aktiv (17 trimpoeng i uken) og lurer på om noen av dere er i samme kategori. Hvor mange kalorier inntar dere daglig? Mitt problem er vel at jeg i helgene spiser dobbelt så mye som en vanlig ukedag. Det er alltid noe som skjer og alltid mange fristelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke
Ser ut som om det er mange i samme vektgruppe som meg gitt. Jeg veier ca 70 kilo (har en vekt som ikke viser desimaler - så jeg bør kanskje skaffe meg en ny en?) Jeg skal også gifte meg til sommeren og har som mål å veie 60 kilo til mai.

Jeg er ganske aktiv (17 trimpoeng i uken) og lurer på om noen av dere er i samme kategori. Hvor mange kalorier inntar dere daglig? Mitt problem er vel at jeg i helgene spiser dobbelt så mye som en vanlig ukedag. Det er alltid noe som skjer og alltid mange fristelser.

 

Velkommen skal du være - følg oss på PÅSKEMÅL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Velkommen skal du være - følg oss på PÅSKEMÅL

 

 

Jeg har også planer om å veie 60 kg. Så jeg henger meg på.

Litt mer motiverende når en vet om fler som vil det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Renate26
Hei hei hei! Tenkte å starte en tråd hvis det er flere som vil ned til 60kg til påsken. Har tidligere vært med på tråder som f.eks -5kg før jul' date=' og dette fungerte rimelig bra. Nå er julen over og det er på tide med nye målsetninger.

Jeg har siden januar 2004 gått fra 85kg til 65kg og vil nå bli kvitt de siste 5kg før jeg er strålende fornøyd. Noen som blir med på å gå ned til 60kg eller -5kg før påske? Sammen er vi sterke!

 

Klem fra Jannicke[/quote']

Stilig:) jeg ønsker å gå ned til 67 til påsken..... hvis jeg tøffer meg kan vi jo og si 64,men må vell kanskje være realistisk. hva mener du?

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med på Påskemål som blandt annet Jannicke, mamz, hangglideren og jeg er med på! -Vi har alle forskjellige målsetninger til påske, og vi motiverer hverandre hver dag! Vi har forskjellige veiedager, men det gjør ikke noe!

 

Håper på å se deg i linken vår!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...