Gå til innhold

motivasjonen synker


Gjest lmaa

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner at motivasjonen synker. Har prøvd å slanke meg i flere måneder. Går ned maks 3 kg, så går jeg opp igjen. Målet er ned 10 kg. Hva gjør jeg galt? Nålen vil ikke under 70 kg. Har prøvd proteinbarer og å legge om kosten. Har noen noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett deg ett mål og tidspunkt for når det skal oppnåes. Beregn ikke mer enn 0,5kg i uka + slingring.

Legg en plan for hvordan du vil oppnå målet. Finn ut hvor mye energi du bruker pr. dag, og legg opp til ett matforbruk ca. 600-800 kcal lavere.

Triming er smart. Litt hver dag. I tillegg kan du "gå på jakt etter - gratis trim"

(gå trapper, gå omveger, øk hastigheten, spenstigere gange, finn trimundskyldninger - røykere er flinke til å ta røykepause - ta deg trimpause)

Kos deg med litt, helst ikke mer en 50 kcal pr. dag - kan samle opp til helga.

 

Lykke til dette klarer du.

Tror du er motivert - har den indre motivasjonsfølelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du "min forside" og legger inn alt du spiser på en dag da? (dagsrapport)

Det er jo kjempekjekt, da ser du hvor mange kalorier det er i det du spiser, du legger bare inn antall eller gram på matvaren, så kommer antall kalorier frem. Skal ned ca 10 kilo jeg også, og har virkelig troen på at jeg greier det denne gangen etter at jeg fant denne siden her, flott med en hel gjeng som har samme mål :-)

Så nå må du ikke miste motivasjonen helt, vi er her og støtter/hjelper deg vi, så stå på, dette klarer du ;)

 

Klem fra mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser du nok mat da..., mange spiser for lite og da holder kroppen igjen og vil ikke slippe avfallstoffene. Er du flink til å trimme så bør du være obs på at du kanskje trenger mere mat.

Eks.

Kvinne:

Vekt: 85

Høyde: 170

Alder: 40

Aktivietet: Normal

Trimpoeng: 7 pr. uke

Skal spise: 1900 kcal pr. dag når hun går ned i vekt. Det er meny 3 hos GR

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...