Gå til innhold

Brud 4 juli 2009


Gjest sannereg

Anbefalte innlegg

Gjest sannereg

vi skal gifte oss 4 juli i år, og jeg har planer om å gå ned minst 10 kg før det.

 

vi skal ha 50 talls bryllup, så kjolene fra den tiden krever litt slanker kropp enn jeg har nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres tøft ut! Både antall kg. på så kort tid, og selve bryllups-konseptet!

 

Jeg er sikker på at du greier det! Stå på..og nyyyyyyt helgens høydepunkt med kakevalg eller vin som kosemerkepremie... og tenk bare èn uke av gangen!

 

Vi går også med gifteplaner...men har ikke hastverk, og nyter tiden som godt voksne kjærester uten mas og jag.

Jeg har nettopp flyttet til Moss, og har innredet leiligheten i Retro-stil..så jeg kjenner til stilen og ønsker dere et flott bryllyp.

 

Kos deg på andre måter enn å spise, gå turer og skriv alt-vi-må-ordne-liste til bryllupet hver gang du egentlig har mest lyst til å putte godteri i munnen.

 

DETTE klarer du! Sterke, modige og målrettede kvinner, kan ingen stoppe!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå er det en stund siden jeg har vært inne på disse sider. Skal også gifte meg 4. juli 2009. Og målet er jo selvfølgelig å gå ned i vekt før det. Har hatt en høst som har vært veldig hektisk, lite tid til trening (prioritering!!) og ikke så veldig bevisst på hva jeg har puttet i munnen. Det har gitt resultater i at jeg har lagt på meg noen kilo, som selvfølgelig ikke er noe ålreit å ha. Ønsker å gå ned ihvertfall 6 - 10 kilo før den store dagen. Sliter med motivasjon, og har ikke kommet i gang med trening. Så nå, skal jeg begynne for det går fort mot sommer og sol... Kanskje jeg kan finne litt motivasjon her inne på disse sidene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...