Gå til innhold

ned 8-10 kg.. 5 januar


Gjest hegemor

Anbefalte innlegg

Har skjønt hva dere mener om snop!!! I dag skal jeg klare det, spiser akkurat frokost, 3 ryvita knekkebrød( de er knall gode) med leverpostei og rødbett, og mager ost( smaker ikke veldig godt)

 

Har drukket en halv liter vann!!! i dag skal jeg klare det, får viss jeg bare kommer i siget vet jeg det går bra......får jeg har jo tatt av 17 kg før.. men da kom jula og stoppet alt , hehe.... men nå dere nå!!!

 

HA EN FIN DAG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo hegemor,jeg og skal klare dette nå..må holde meg unna sjokoladen..har jo mens,(godt og ha noe og skylde på)he..he.. så igår sprakk jeg ,det lå igjen en marsipangris med sjokolade,bare måtte ha den.. men nå er det gudsjelov tomt. så nå får vi stå på sammen,vi skal klare dette. Sitter også og koser meg med frokost 2 gr skiver med syltetøy. GR brødet er veldig godt,synd det er vanskelig og få tak i..

 

Ha en fin dag.(uten sjokolade!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest en bok ( dr. Phil. aldri mer vektproblemer) der sier han at det er like billig / dyrt å hive maten som å putte den i seg. Han har rett! Rydd ut jula! Småfuglene er glad i små kaker. Sjokoladen kan kastes!Jeg har 2 dager på rad nå laget smoothie. Banan frosset ned i biter, tin den litt og kjør den i hurtigmikser eller foodprosessor,( da smaker det god is) og bland med tine smak av sjokolade melk. Jeg og barna elsker den! Da bruker jeg en fruktrasjon og en til to melkerasjoner. Tro meg- da trenger en ikke sjokolade! Jeg har kjøpt meg digital badvekt i dag, så nå skal jeg ha eksakt kontroll på vektnedgangen. ( kr 99 på el-kjøp)

 

 

 

hilsen x godtemons. tar i mot tips til sunne godsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg også kunn spist det jeg skal... Det blir dag nr. 3. Det ble fjorland til middag, men det er jo ok.

 

Vedr. trim så kom ikke vaske-dama på jobben i dag, så jeg tok på meg jobben har vasket kontorgulver i 1 time i dag, kjenner det i rompa.. Kjempefint for nå kan jeg slappe av litt i kveld.

 

Kjempefint dette med banan "is" det skal jeg prøve. Takk.

 

Lykke til jenter.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...