Gå til innhold

Pulsklokke Polar F11


Gjest malice

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
Gjest tronderpi1

Lurer på om du benytter det personlige treningsprogrammet klokken har? Hvis ja, hva er dine erfaringer (hvis du har lyst til å dele dette med meg :) )?

 

Jeg har nettopp fått min nye klokke og har ikke hatt tid til å sette meg inn i alt ennå, men håper jeg skal finne ut av dette da det høres spennende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doppler

Klokka setter opp et program for deg, veldig enkelt. Jeg har valgt 4 økter i uken. Da har jeg en kort, 2 normale og 1 lang økt. For hver av øktene er det definert tid og hvor mange kcal som skal brukes. Om du vil ha tre korte økter feks, så kan du selv endre dette.

 

Du velger også om du skal vedlikeholde ditt nåværende nivå, eller om du skal ha progresjon.

 

Og når ukens mål er oppnådd får jeg pokal. Synes den klokka er knallbra. Hadde en tidligere som var på langt nær så god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doppler
Takker så mye for at du tok deg tid til tilbakemelding :)

Kjenner dette gira meg og må nok hjem å lese bruksanvisning!

 

Trønder'n

 

Det virker sikkert teit, men å nå den pokalen er ren og skjær motivasjon. Bruksanvisningen er diger, men ikke så veldig vanskelig. Anbefaler deg også å ta den kondisjonstesten sånn at du kan følge med på om du blir i bedre form.

 

Og så er det så moro å se hvor mange kcal man har brukt etter en økt, og for min del stemmer det utrolig bra med det som føres som aktivitet her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Jeg og bruker klokka som ren motivasjon. Funker for meg, lettlurt som jeg er :) Jeg har hatt en Polar F6 tidligere. Der har min erfaring vært at GR var rausere med forbrente kcalorier enn det klokka var. Skal sette med ned å se på dette etter middagen i dag.

 

Har "gåavtale" i dag og i morgen, så da blir det ikke annet enn normal gange (pratetempo), men tar reg.likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...