Gå til innhold

tyren74 tråd for et lettere hverdag:)


Gjest tyr74

Anbefalte innlegg

Her tenkte jeg at jeg skulle prøve og skrive hvordan veien til ett lettere hverdag blir...

 

Start vekt 95,5 kg... har som mål og gå ned til 80 kg, men det blir vel ikke før til neste høst, så nå er 1 målet mitt 17mai som er under 90 kg:) det er 14 uker til, siden jeg fullammer enda så må jeg ta det litt rolig så ikke melken forsvinner. Har tenkt og legge meg på ca 2000kcal( noe som jeg ser at jeg må spise litt mer en hva jeg gjør) men regnet jeg skulle ha 2400 kcal med 7 trimpoeng i uken, og så skulle en trekke fra 500-800 så da kom jeg på meny 2 så økte jeg til 3 pga ammingen.. må vel bare vurdere etter hvert..

 

er det noen som vil henge på med meg så er dere velkommen:)

 

start: 95,5

uke 1: 94,7

uke 2: 93,8

uke 3 :94,4

uke:4 93,4

uke 5: 1 mars :93,0

uke 6: 8 mars :92,4

uke7: 14 mars :91,8

uke8. 20 mars: 92,2

uke 9 27 mars: 91,6

uke 10 3 april: 91,2

uke 11 10 april:

uke 12 17 april: 91,6 MÅL UNDER 90!!! som jeg ikke klare!!!

uke 13 24 april:

UKE 14 29 april:

uke 14 1 mai:

uke 15 8 mai:91,8

uke 16 15mai : 92

uke 17 21 mai:91,1

uke 1829 mai 90,9

uke 19 5 juni:90,2

uke 20 12 juni:89,2 Jippi under 90:)

uke 21 19 juni: 89,2

uke 22 26 Juni:

uke 23 3 juli

uke 23 10 juli89,9 :D litt lei....

uke 24 17 juli

uke 25 24 juli

uke 26 31 juli

uke 27 7 aug

uke 28 14 aug

uke 29 21 aug

uke 30 28 aug.... mål 82 kg kg!!!!

Har endret målene litt, litt mer opptimistisk, så får vi se hvordan det går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den første uken over og jegmå si at etter barnedåp og mye kake spising så må jeg si at vekta sikkert ikke har tatt noen posetiv vei.... veide meg på fredag og da var den 94,7 så litt ned, men da jeg skulle veie meg i går var batteriet flatt... så jeg vet ikke hvordan det har gått enda... så en får si atr dette var en prøve uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter og hatt barnedåp sist uke, har det blitt endel usunn kakespising, og siden jeg ikke hadde batteri på vekten så hadde jeg ikke vegd meg siden forge fredag, så i går fikk jeg fikset vekten og da måtte jeg jo ta en morgenvekt i dag:) Og den viste 93,8.... helt sjokka!! Ja ja det var i allefall en posetiv opplevelse:) Så nå blir det litt over en uke til neste måling:) Skal prøve og telle litt kcal denne uken, for jeg vet jo at det er det som teller... har gått på 3 kurs tidligere og vet at det funker! Sliter litt med at jeg er veldig sulten nå som jeg fullammer, og ikke kan jeg spise salater for da blir hun så utrolig vond i magen, hun er veldig kresen på hva mamma putter i magen...

 

Har da som mål denne uken og gå ned mer en 0,5kg for da har jeg gått med de 19 kg som jeg la på meg i svangerskapet.... da er det de 15 som allerede var der som skal av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Scorpiogi

Hei! Du har jo fått resultater allerede. Gratulerer :)

Hvor gammel er jenta di?

Men bare fatt mot, og ikke gi opp selv om du har en litt slitsom periode, jeg er sikker på at du kan greie det. :)

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har vært flink jeg:) Vekta går virkelig den rette veien, og du kommer helt sikkert til å nå målet ditt til 17. mai:)

Stå på.. :)

 

Tror jeg henger meg på her til deg jeg også.. Jeg er nygravid, og veier desverre noen kg for mye.. Begynnte å skjerpe inn kostholdet før jeg ble gravid, og trimmer mye med gåturer..

 

Kommer tilbake i morgen med mine mål jeg:)

For nå er det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Du har jo fått resultater allerede. Gratulerer :)

Hvor gammel er jenta di?

Men bare fatt mot' date=' og ikke gi opp selv om du har en litt slitsom periode, jeg er sikker på at du kan greie det. :)

Ha en fin uke![/quote']

 

 

Tusen takk, Sistedamen er 4 mnd:) har 2 til som er 4 og 7år. Ha en fin uke du også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har vært flink jeg:) Vekta går virkelig den rette veien' date=' og du kommer helt sikkert til å nå målet ditt til 17. mai

Stå på..

 

Tror jeg henger meg på her til deg jeg også.. Jeg er nygravid, og veier desverre noen kg for mye.. Begynnte å skjerpe inn kostholdet før jeg ble gravid, og trimmer mye med gåturer..

 

Kommer tilbake i morgen med mine mål jeg

For nå er det[/quote']

 

Velkommen og tusen takk:)

 

gratulere med graviditeten. Spennende tid du går inn i, er det din første graviditet? Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny uke er ferdig og litt ned denne uken også.... nå har jeg endelig gått ned de 19 kg som jeg la på meg i svangerskapet.... da er det bare de kg som jeg hadde der fra før som skal av... og det er jo de vanskligste....Men dette skal jeg klare!!!! Har vært en hektisk uke siden det har vært vinterferie her, så nå blir det kjekt og få en vanlig uke igjenn:) Selv om det har vært koselig med hele familien hjemme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukene flyr litt for fort... har så mye som jeg skulle ha gjordt men ikke rekker det, som blant annet begynne og trene litt styrke, men har jeg fått gjort det... nei!!! vekta gikk ned denne uken også ikke så mye men alt teller:) Har ikke vært så flink og telle kcal, spiser det jeg vil... men er flink og trimme:) Mål neste uke under 92:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var uken over, i allefall nesten..... var på vekten og den viste ned 0.6 kg:) Så klarte jeg målet om under 92:) Det går ikke så fort i svingene, men jeg føler ikke at jeg er så flink i kostholdet, men har blitt en raser på og trimme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propelle

Så fin plan du har satt opp :)

Og så flink du er, du går jo jamnt og trutt nedover kvar veke, dette går jo kjempebra! Så lenge du er flink til å trene og går nedover, så trenger du vel ikkje å telle kaloriane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har denne uken klart og gå opp 0,4 kg... skrekk og gru... Men men då er det bare og stå på videre og prøve og skjerpe seg... så målet for uken er å gå ned mer en hva jeg gikk opp dennne uken!! tvi tvi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

litt nedgang denne uken også;) Er blitt flink og trimme over 10 trimpoeng denne uken også:) og så har jeg begynt og ta situps så nå gleder jeg meg til og ta måle igjenn 1 mai, i et håp om at måle minker!!! Kan jo ikke se gravid ut resten av livet:(

 

God påske!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
vekta går opp og ned som en jojjo..... litt opp og litt ned... mangler litt inspirasjon' date=' men må bare prøve og skjerpe meg!!![/quote']

 

Kjenner til mangelen på inspirasjon. Er kjempenært målet mitt, burde derfor virkelig ha inspirasjon nå til å "få vekk" de siste kiloene. Likevel spiser jeg godteri daglig, noe som får kvisene til å sprette og kiloene på igjen.. Har så og si ikke hatt kviser siden jul..

 

Vi må prøve å ta oss selv i nakken litt igjen, og ikke miste motet. Andre har klart det før og vi klarer det vi også:)

 

Var sikker på at jeg kom til å bli ekstra giret når våren kom med løvsprett og fint vær, i stedet er det som sagt kviser som spretter ut på meg:/

 

tvi tvi til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Det er fantastisk og veldig motiverende å se hvor flink og utholdende du er!!

 

tusen takk, føler ikke det helt slik selv, men håper at det har løsnet litt nå;) Kom meg endelig ned i en av favoritt buksene jeg hadde før jeg ble gravid;) så nå skal jeg kaste en av de som har blitt for stor! Hadde en usunn kveld i går, så i dag har det blitt sykkeltur, men må ærlig innrømme at jeg ikke regner med så stor vektnedgang denne uken, så blir det litt så blir jeg superfornøyd:) hadde ukene før jeg begynte og gå ned en uke opp og en ned, men håper at det blir nedover kun nå:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest koko1975

Så heldig du er som kommer inn i buksene! Det drømmer virkelig jeg om også. Gravidbukser når en ikke er gravid er liksom litt nedtur, så jeg gikk i en butikk jeg alltid finner jeans for å få meg et par nye. Heeelt fortvila! Fikk ikke på meg noen av de butikkdama kom med! Endte tilslutt med en som egentlig skulle være saggebukse, som satt som et pølseskinn... Nedtur - gråt nesten på vei ut av butikken. Nå sitter den faktisk litt løst, men jeg ser jo ikke ut i den. Sånn skikkelig bondsk og ukul. Det finnes da noen som er større enn meg også. Åssen finner de klær? Skjønner ikke at moteindustrien ikke skjønner at det er en del penger å tjene på litt større størrelser! Det var dagens utblåsning! ;) Når har du veiedag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Så heldig du er som kommer inn i buksene! Det drømmer virkelig jeg om også. Gravidbukser når en ikke er gravid er liksom litt nedtur' date=' så jeg gikk i en butikk jeg alltid finner jeans for å få meg et par nye. Heeelt fortvila! Fikk ikke på meg noen av de butikkdama kom med! Endte tilslutt med en som egentlig skulle være saggebukse, som satt som et pølseskinn... Nedtur - gråt nesten på vei ut av butikken. Nå sitter den faktisk litt løst, men jeg ser jo ikke ut i den. Sånn skikkelig bondsk og ukul. Det finnes da noen som er større enn meg også. Åssen finner de klær? Skjønner ikke at moteindustrien ikke skjønner at det er en del penger å tjene på litt større størrelser! Det var dagens utblåsning! :P Når har du veiedag?[/quote']

 

 

Ja det har du rett i!!! Ikke lett og finne klær!!! Mitt problem er oventil!!! Har en mage som er snart 100 cm rundt livet... og så må jeg si at det ikke er lett og finne seg topper når en ammer!!! Har vært litt sløv denne uken så jeg må skjerpe meg!!! fredager har jeg veiedag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

her er vi i ferie modus... vekta ca 90 kg, så det står stille der, men har vært og trent litt da i ferien, noe positivt jogget litt og gått litt på fjellet;) håper dere koser dere i ferien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...