Gå til innhold

Test


Gjest Innen

Anbefalte innlegg

Test av ticker i innlegg på forumet her:

 

weight.png

 

 

 

- Dette er ikke i signaturen min. Man får ikke lagt til tickere i signatur på vektklubben.no enn så lenge. Hvis du også synes man burde kunne legge til tickere i signatur, send beskjed på "Kontakt oss" nederst til venstre på siden og skriv at du synes kode burde være PÅ i signatur også - ikke bare i inlegg på forumet.

 

-innen2010 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fordi kode er "AV" i signatur. Du kan bare poste det i innlegg. Skriv på "Kontakt oss" at du synes de burde ha kode "PÅ" i signatur også!! Jeg har gjort det, og de sier at de vurderer det, men hvis flere maser så kanskje vi kan ha litt kulere signaturer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget min ticker på tickerfactory.com - har ingenting med Grete Roede å gjøre.

 

Du får ikke lagt til en ticker eller noe annet som du må bruke for å vise på forumet i signaturen din. For å lage signatur her på vektklubben trykk på "Diskusjon" (over "Ny i vektklubben") og trykk på "Endre signatur". Da kan du skrive hva du vil ha i signatur. (F.eks. et sitat eller hvor langt du har gått ned i vekt osv.)

 

Hvis du også synes man burde kunne legge til en ticker i signaturen din så kan du trykke på "Kontakt oss" langt nede på siden her og skrive til dem at du synes burde være "PÅ" i signatur, slik at man kan legge til tickere o.l. :o

 

Jo flere som maser jo raskere får de muligens ut fingeren. :)

 

- innen2010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
Gjest stinelill1988
Test av ticker i innlegg på forumet her:

 

weight.png

 

 

 

- Dette er ikke i signaturen min. Man får ikke lagt til tickere i signatur på vektklubben.no enn så lenge. Hvis du også synes man burde kunne legge til tickere i signatur' date=' send beskjed på "Kontakt oss" nederst til venstre på siden og skriv at du synes [img'] kode burde være PÅ i signatur også - ikke bare i inlegg på forumet.

 

-innen2010 :D

 

hørtes ikke dumt ut, det skal jeg virkelig si dem burde sette på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...