Gå til innhold

kampen mot mitt første mål!!


Gjest TrineIren

Anbefalte innlegg

Gjest TrineIren

Jeg begynte for 2 uker siden ... lørdag 31.januar.. nok er nok tenkte jeg da jeg gikk på badevekta som viste tallet 99(du er feit kunne den like gjerne sunget ut! :))... har jo vært tyngre men det går ikke nedover sånn som jeg holdte på... spiste godis og veide ikke maten....

 

Nå har jeg satt meg tre mål; 1. 90kg. 2. 80kg og 3. og siste mål 70kg.... går jeg enda litt til ned så er jo ikke det så farlig siden jeg kun er 166,5cm kort!!

 

Vekten i dag ligger på 96,8kg... ergo 6,8kg igjen til mål ett er nådd :)

Har som mål å gå ned et kg i uka, men må bare ikke bli deppa om jeg ikke klarer det sier mamma :) hun har noe erfaring fra tidligere med å gå ned i vekt...

 

Vi har barndåp 1.juni og håper at jeg skal komme meg inn i en av tre kjoler som jeg kjøpte på salg for 4 år siden som jeg enda ikke har brukt ;) har noe å se fram til... ammer i tillegg så må jo være forsiktig å ikke spise for lite heller sånn at jeg mister melka, for regner med at det kan skje det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TrineIren

Dette er min tredje uke på slankern og foreløbi går det jo nedover :o me so happy.. meeen nå er det jo bare vannet som forsvinner først... det er når man skal bli kvitt fleske at det kanskje flesker seg til!? hehehehe... blir nok tøffere etterhvert, men tar det med en klype salt! ikke stort annet å gjøre...

prøver å la vær å gå på vekta hver dag, men den står der under benken på bade å bare roper " bruk meg" :) hehehe... vel det går som sagt nedover...

 

for tre uker siden veide jeg 99kg.... idag viste vekta 94,9kg.... for en uke siden var jeg to kg tyngre enn det jeg er i dag.... kjenner at jeg føler meg litt lettere til sins og klærne er blitt litt viere :)

 

en pysj bukse jeg kjøpte for mange år siden kom jeg inn i for første gang på torsdag.... det ble jubel på meg... fikk den ikke over ræva den dagen for noen år siden, og da ble jeg bare så skuffa at jeg satte meg vel ned å trøste spiste vil jeg tro.... husker ikke... nå er fortid fortid og en lettere fremtid stråler mot meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg begynner i dag jeg også, håper og gå ned 32 kilo. Var så gøy og lese om den pysjbuksa for jeg har en pysj som jeg syntes er så søt, og den henger der til motivering i skapet mitt. Gleder meg til den dagen jeg kan ta den på uten at den sitter som et pølseskinn, buksa får jeg ikke på en gang:)

 

lykke til:) du klarer jo dette strålende

 

klem fra silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest TrineIren

Fikk ikke veid meg lørdag fordi jeg trodde ikke svigermor hadde digitalvekt!! Men fant ut av det idag og da var jeg jo bare nødt til å gå på vekta!! ;p den viste hele 94kg!! er så gla for at det ikke har stoppa opp! bare 4kg igjen til jeg har nådd mitt første mål...

 

blir spennende å se om fire uker om jeg ser tallet 90 på vekta.... er så deilig å kjenne at jeg er blitt lettere... før gadd jeg ikke gå tur med samboeren fordi jeg klarte ikke holde farta hans, men i går kveld så gikk det bare kjempefint :) det er så deilig må jeg bare si atter en gang :)

 

forsetter det sånn så når jeg nok målet mitt med å komme meg inn i en av mine tre kjoler til dåpen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TrineIren

har nå holdt på i fem uker og har gått ned 6,6kg.... :D håper at jeg klarer å gå ned et kg uka.... til nå har det jo gått kjempe bra.... over all forventning.... verste av alt så har jeg ikke slutta å spise godis.... bare mye mindre enn før, men ble litt utskeielse i går, men det gikk bra med vekta for det!! var på vekta mandag eller tirsdag og da viste vekta 94 kg, så trodde jo neste tallet jeg ville se var 93,6 eller noe, men det 93 tallet hoppa jeg galant over :D ble så utroli glad for å se 92,4 tallet i mårres :) ikke langt unna mitt første mål nå... 2,4kg igjen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest TrineIren

Gikk på en smell da jeg var på ferie og koste meg litt for mye :D litt irritert på meg selv... men dette skjer ikke flere ganger... måtte begynne på an igjen...

 

idag viste vekta 93kg, så har 3 kg igjen istedefor 2,6.... usj.... var ikke helt bra dette her.... feire er ikke bra ;p nei, man må bare unne seg litte bitte granne ser jeg i ettertid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Gjest TrineIren

Vekt idag, 25. juni-09 : 88,3....

 

har begynt for fult å gå mer tur enn tidligere, men man skal jo ha tid til det også... så er ikke bare bare å få til... di tre dagene jeg har vært kjempe aktiv ute har jeg fått gjort minst mulig hjemme... :) temmeli kjipt.... døgnet skulle bestått av flere timer enn stuselige 24.... skulle vært 30 timer i døgne :P det ville vært fint!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...