Gå til innhold

Minimize me:)


Gjest Kineskalklaredet

Anbefalte innlegg

Gjest Kineskalklaredet

Okey, nå er det nok på tide for oss slabbedasker å skjerpe oss. Jeg vet hvertfall at jeg må skjerpe meg. Jeg er en jente på 21 år som skal ned (merk deg SKAL) ca 30 kg. Og det er ikke akkurat gjort på en fei. Men jeg har en sterk tro på at om man skriver om hvordan det går og deler erfaringer så kan man klare det.

Vekten min i dag ligger på noe rundt 95 kg. Jeg er ca 171 cm høy og ifølge BMI så burde jeg veie mellom 63 - 70 kg. Long way to go! Vel, er det noen andre som er i samme situasjon som meg så hadde det vært morsomt og "blogge" om hvordan dagene går. Jeg går også på Grete Roede kurs, men kan ikke si at første kurset mitt har funket helt slik jeg skulle ønske. 2,5 kg bare.. Men: jeg har minsket med ca 30 cm. Og det er jeg ganske fornøyd med. Jeg fortsetter på kurs til jeg har nådd målet. Og tenker om ca 1 års tid så vil jeg være ganske så nære. Vel, vel. Jeg ønsker meg selv lykke til og håper fler hopper på vogna.

So long, so long.

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som vi er i samme båt:)

jeg skal ned over tretti også,jeg er 23 og kommer fra nes i akershus.

begynte i dag jeg da,så har ikke noe og skryte av ennå,,,men det kjem.

skal vi gå veien sammen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeMarie

Jeg starta engang på kurs i januar 2005 og gikk ned over 20 kilo...ifølge BMI skulle jeg også ta av 30 for å nå idealvekta. Nå hadde det seg slik at det skjedde så mye rundt livssituasjonen min at jeg fullførte slik at jeg nådde målet mitt. Iløpet av "pause" perioden la jeg på meg 8-9 kilo igjen...Nå har jeg starta på nytt, og har som mål å gå ned 2o kilo til... Så i og for seg er jeg vel i samme båt som dere... har gått ett kurs til nå, og gått ned 3 kilo sånn akkurat.

 

Jeg er 25 år, 172 høy og veier nå rundt 92 kilo... Målet mitt er 73 kilo.

Jeg har alltid likt å trene og har gjennomsnittlig trimpoeng liggende på 15 i uka, så jeg sliter ikke med treningsinnsatsen. Det jeg sliter med er å komme over 1200 kcal daglig. Jeg skal ligge på 1900 ifølge utregninga... Ser ikke helt åssen jeg skal klare d...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Kineskalklaredet

Flott jenter:) Nå er jeg full av motivasjon og pågansmot!! Vi gjør dette sammen og vi skal klare det!

Silje: Ett sted må man jo begynne, jeg kan ikke si jeg har noe å skryte av jeg heller men men... Det kommer det kommer:)

HildeMarie: Vi to har nok veldig ulike problemer når det gjelder maten hvertfall.. Jeg er og glad i å trene men jeg har ikke noe problem med å komme over 1200 kcal pr. dag.. Hehe! Det er vel der problemet ligger for min del. Du får bare øve deg på å spise oftere.. Det er ett problem for meg..

 

Men men! Nå er det helg og det er da utfordringene kommer.. Men jeg skal klare å holde meg unna godteriet denne helgen! Kanskje unne meg en bedre middag det er lov:)

 

Ha en flott helg jenter! Neste uke er vi nok ett par cm. mindre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...