Gå til innhold

-5 kg hadde vært noe..


Gjest Bollemamma

Anbefalte innlegg

Gjest Bollemamma

Hei

Dette er 2 gang jeg er innom her.

Har ikke vært med på noe kurs, men jobber sadig med mitt eget hode.

Har gått ned 15 kg og var veldig godt fornøyd i sommer.

Da viste vekta 65 kg.

Jeg er 172 cm.

 

Som aktiv syklist trener jeg til tider veldig mye og trives med det. I snitt trener jeg vel 6-8 timer pr uke...problemet er maten. Jeg aner ikke hva og hvordan jeg skal spise..

Noe er jo veldig galt for siden august har jeg gått opp 5 kg igjen.

 

Jeg har en syk sønn og en hverdag preget av mye angst og stress..og i perioder veldig lite søvn. Har hørt at slike ting også kan ha innvirkning på slanking.

 

Veit at jeg ikke er veldig overvektig,men misliker sterkt de 5 kg som har kommet tilbake. kan ikke oppnå gode resultater innen sykkel med for tung rumpe..

Jeg MÅ klare det og klare å holde vekten også.

 

Nå skal jeg skrive ned og telle kalorier en stund, for å finne ut hva jeg gjør galt. Mitt første mål er 67 kg. i dag viste vekta 69. Skal ned på 65, men må ta det litt etter litt.

 

Klem fra bollemamma (som har blitt 31 år siden sist jeg var her..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollemamma

jeg må ta det rolig jeg.. for det går sakte når jeg ikke klarer å la være å putte dumme ting i munnen... Har vært flink i dag da. Ingen trening, men i mårra skal jeg på laaaaang skitur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det kan vel være tøft for deg med sykt barn. Da er det lett å trøstespise. Men er du glad i frukt og grønnsaker.? Momse med god samvittighet mye grønnsaker og litt dipp laget av rømmekolle. Erstatt sjokolade med 70%-86% sjokolade dersom du liker godt sjokolade.

Ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marthe123

Rolig er nok som vi begge nevnte veien å gå.

Siden mandag har jeg trent for 13,5 trimpoeng på SATS, og i dag regner jeg med at det blir hele 6 trimpoeng der :)

Så 19,5 trimpoeng innen torsdagen er omme er herlig :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollemamma

Har malt et barnerom i dag og skal på spinn 3 i kveld med pulsklokke. Spennende å se hvoe mange poeng det blir.

Har vært flink i dag også, men skal på storesøsterbesøk i helga, så da blir det tøft.

Ble ikke noe skitur da, spinner i kveld i stede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marthe123
Har malt et barnerom i dag og skal på spinn 3 i kveld med pulsklokke. Spennende å se hvoe mange poeng det blir.

Har vært flink i dag også' date=' men skal på storesøsterbesøk i helga, så da blir det tøft.

Ble ikke noe skitur da, spinner i kveld i stede.[/quote']

Bra jobbet, stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bollemamma

Det ble 5 poeng!

 

I dag har jeg veid og notert alt jeg har putta i meg.. (for å finne ut hvor mye en normal posjon veier..)og det ble lite. Nå husker jeg ikke helt, men det ble under 1000.. I følge klokka forbrandt jeg mer når jeg trente enn det jeg har spist i hele dag. Det er vel ikke riktig?

Jeg kan ikke detta jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...