Gå til innhold

Noen som veier ca.61 og skal ca ned til 49??+


Gjest detteskaljegklare1

Anbefalte innlegg

  • Svar 597
  • Created
  • Siste svar

Så flink du er missrosa! Fikk du en god løpetur i dag og eller?

 

Jeg er heller ikke så flink med å finne treningslysten, men jeg har funnet meg en treningsvenninne. Så vi pusher hverandre :D Anbefales.. I dag tok vi på oss regntøy og gikk opp på et fjell i nærheten, og spiste niste og drakk kakao på toppen, Herlig.. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen tur på meg i dag, det har vært så regnfult og jeg hadde en innlevering jeg måtte gjøre... Men i morgen er en ny dag og ny uke!

 

Så bra Brutva at du har fått en treningsvenninne, høres kjekt ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen dere!

Har vært i Trondheim noen dager hos mine foreldre. Hele slekta har bursdag i november, så måtte hjem en tur og få unnagjort noen feiringer. Så da ble det mye kake skal jeg si dere! Men nå er jeg tilbake i Bodø igjen, og det er en ny uke med planer om mye trening! :-)

 

Brutva, gratulerer med enda en kilo! Du har gått ned så mye nå! Jeg kommer etter snart jeg og håper jeg ;-).

Ser ut som trening fungerer bra for deg uten Elixia misrrosa :-).

Skal dra på Friskhuset og løpe for deretter å dra på mage/rygg ikveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo greit å få kakene samlet litt da, MarieSLu!!

 

Jeg er så sliten om dagen så jeg har prioritert søvn forran trening nå noen dager, så får jeg ta igjenn treningen i helgen, når det ikke skjer så mye.

 

Men ja, jeg trener kanskje ikke hver dag, men jeg føler mer glede over treningen nå enn når jeg var på elixia. merker hvor viktig det er å komme seg UT i naturen!! og ikke gå ned 4 etasjer under jorda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag i dag. resultat 60,5 kg. er ganske fornøyd med det. Skal klare den siste halvkiloen nå! Har fått ny motivasjon og skal fokusere ganske mye på løping for det er vel mest effektivt når man skal ned i vekt. men skal ha minst én styrketrening og minst én bevegelighetstrening i uken også. Viktig å bygge muskler samtidig som man går ned i vekt :-).

 

Hvordan går det på vekta til dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra MarieSLu, bare 500 eller 600 gram til du er 59,9... det klarer du! Høres bra ut slik du tenker å trene fremover=)

 

Jeg har flyttet veiedagen min til fredag, eller jeg veier meg ikke fast hver uke, men veide meg fredag to uker siden, og skal veie meg på nytt nå på fredag. HÅPER vekten har gått nedover fra 63,3 kg. Jeg er ikke sikker, men jeg spiser sunt, trener litt, og går en del.

Men jeg er mye sliten fortiden og da velger jeg å ikke løpe så mye.

Men den eneste treningsformen jeg driver med nå som jeg ikke er på elixia er jo løping. Og det er jo en effektiv treningsform...

jeg har tenkt å rekke en tur i morgen før jeg skal på skolen, begynner ikke før 13.15, så burde gå.

 

nå er det vel tid for å sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

joa, det føles bra, men jeg merker det ikke på klærne så mye. Synes det er litt rart. men, men... Jeg er i alle fall snart på 59, bare 2,6 kg så er jeg 59,9

så jeg håper på å være 58 til jul!! Det blir julegave til meg selv!

 

Jeg bestilte noen kjøler i str 36 fra ellos i går, det var fri retur så da kan jeg returnere dem om dem skulle være for små.... så da får vi se!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jey! Jeg fikk kjolene i dag og de passet begge to, de er litt sånn tunika inspirerte og litt"store", så jeg vet jo ikke om jeg passer i en ettersittende 36, men er uansett fornøyd!

 

Hvordan er det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! 36 er 36 uansett;)

Med meg går det bra igjen nå.. jeg har hatt en periode jeg har stått stille, men nå følger jeg en plan og håper å være slik jeg ønsker til jul. En fin julegave til meg selv igrunn..

Er på ca 59,5 nå, og har et mål om å veie under 58 til jul, helst 57. Det burde gå fint. Må bare være flink til å trene! Maten føler jeg at jeg har god kontroll på nå. Koser meg med å finne oppskrifter i kokebøker som har riktig energiinnhold. Da blir det bare en positiv følelse rundt det å spise sunt.

 

Sunt = godt!

 

Hvem er det som har planer om å komme ned på 49kg egengtlig? Jeg har ikke det, det blir litt for lite for meg.. minumum 56 for meg tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig at kjolene passet missrosa! Er rimelig sikker på at du klarer å komme ned til 58 kg til jul :-). det klarer du! Og du er jo snart på målet ditt Student21! kjempebra!

 

Jeg for min del føler at uansett hvor mye jeg trener og hvor riktig jeg spiser så rikker jeg meg ikke av flekken! Utrolig frustrerende. Har hatt skikkelig intensiv utholdenhetstrening både mandag, tirsdag og onsdag nå, men har ikke gått ned noe i vekt likevel. Men har en hviledag i dag så skal jeg veie meg i morgen igjen. kanskje det vises på vekta når jeg har fått slappet av litt og kroppen ikke er så sliten. Hehe. Håper det hvertfall :-). Jeg vil helst ned til 56. Men tror ikk det er noen sjangs for de før jul nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarieSLu: takk for tillitt til at jeg kommer meg ned til 58, håper det jeg og!! I alle fall 59!! Det hender jo at kroppen står litt still når man trener en del, så detter den ned litt etter en hviledag... vær tolmodig! Du er i alle fall flink til å trene! Keep on the good work!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

så flinke dere er :)

jeg føler meg elendig!

hvordan meny følger dere?

jeg ligger på meny 1 og det går greit nå!

også skal jeg prøve å ha 7trimpoeng i uka!

 

jeg vil se 60kg innen april, må jo gå siden jeg er 69.5kg nå, skal veie meg i dag!

håper å se 68.8kg!

 

jeg vil helst ned på 50kg men ikke lengre enn 46kg, jeg blir 22år i sommer og da vil jeg nådd 50kg! men ikke noe stress!

 

også vil jeg ta av flere cm rundt magen er 93cm nå. æsj å!

tatt av 6.5cm på 8uker, stolt av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

så hvor har dere blitt av?

 

hvordan går det med dere?

her går det veldig bra :)

har fått litt over 10000skritt i dag noe jeg er super fornøyd med.

når ikke mål uten og presse seg litt<3

jeg jeg vil ha midje målet på 70-75cm og låra på 45-49cm. håper dette er mulig, skal og vil klare dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

jeg er her, er bare litt fraværende....

så flink du er stinelill!

 

jeg har mistet litt piffen, prøver å spise bra, men er alltid så fysen på kvelden, spiser ikke godteri heldigvis, men tar gjerne mer brød, havregrøt osv...

 

skal veie meg på fredag, er litt spent, tror ikke det står 62,5 lenger.. =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her også. Bare stresser litt med skole for tiden, så derfor er jeg litt fraværende.

Dere er veldig flinke begge to! Stolt av dere :-). Stinelill, det er fullt mulig å nå de målene dine! Og du har veldig tynne lår! Heldig!

 

Jeg veide med i går og da veide jeg 60,0 kg blank! :-). Det tallet har jeg ikke sett på noen år :-). Så det er jeg kjempefornøyd med. Så nå er det ikke lenge til jeg ser 5-tallet! Midjemålet mitt er 71 cm og lårene er 52 cm. Er greit fornøyd med det, men skulle gjerne ha strammet opp magen litt. Lår og rumpe er jeg fornøyd med. Er sterk i lårene så det er mye muskler der og lite fett tror jeg. Har fokusert på å trene beina mye. Så det er mest mage og nedre del av ryggen jeg ønsker å trene mest nå.

 

Jeg fokuserer på løping nå framover samtidig som jeg trener litt styrke. Skal også få til å trene litt i jula. Skal hjem til Trondheim i jula og da kan jeg gjestetrene på 3T :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...