Gå til innhold

Noen som veier ca.61 og skal ca ned til 49??+


Gjest detteskaljegklare1

Anbefalte innlegg

  • Svar 597
  • Created
  • Siste svar
Gjest skinnyatheart

Hei! =)

 

Jeg veier 52.5 kg, og skal ned til 45.5 kg. (Er veldig lav og liten asså!) Vil gjerne være med! Har vært så utrolig umotivert i det siste, og trenger motivasjon, spesielt når det gjelder trening. Hadde vært greit å hatt en å dele oppturene og nedturene med, slik at vi kan nå våre mål sammen!

 

Sommeren nærmer seg med sakte skritt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

jeg har alltid vært 50-55 kg, men di 2 siste årene bare fyker jeg opp i vekt, så nå veier jeg hele 65 kg :S vil tilbake igjen til mitt gamle jeg ( 50-55 ). jeg er også ny her inne, så hadde vært kjekt å snakt med noen i samme "vekt gruppe", di som veier litt mer lurer på hvorfor jeg vil gå ned i vekt, jeg er jo tynn. men jeg mener så lenge jeg ikke er fornøyd med vekta mi så bør di støtte meg, så hva er ikke bedre enn å finne noen som er "like stilte" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elizabeth86

Heisann! :) Jeg veier 71 kg og skal ned til 53 kg! Har gått opp forferdelig mye! Trives best på 53! :(

Så hvordan er kostholdet deres lagt opp? Hvor mange cal får dere i dere hver dag?

Hva slags trening driver dere med? Gåturer ller noe mer intensivt?

Selv er jeg på en veganer diett (ikke noe animalske produkter, inkl melkeprodukter) noe som består mye av grønnsaker, bønner og frukt. Så kaloriinntaket blir lite.

På treningsfronten tar jeg en times gåtur 2 ganger i uka ca og prøver å trene på treningsstudio 6 ganger i uka. Har funket bra så langt. Har gått ned 2,5 kg på 3 uker.

Jippi! Bare 17,5 kg igjen! :( Målet er å gå ned 1 kg i uka.

Har dere satt noen tid på når dere vil ha nådd målet deres? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linemoren

Jeg vil gjerne henge meg på!=) Veier 64 kg for øyeblikket, og er 171 cm høy. Har lyst å ta av et par kilo, å stramme opp kroppen litt til sommeren=) Tror det skal gå fint, men trenger litt motivasjon!

Jeg prøver å spise sunt å trene i ukedagene, men når helgen kommer blir det litt for mye chips og snop, og gjerne en tur på byn. Så derfor kommer jeg meg liksom aldri under 64 kg..hehe..Noen andre som har samme problemet?

Meldte meg akkurat inn her nå, og jeg syntes det var veldig greit å ha en mat - og treningsdagbok, det gir litt ekstra motivasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sharon85

Hei!

 

Er ei jente på snart 24 år og veier rundt 62-64 kg. Er bare 160 cm og veide 54-56 kg på normalen... men så fikk jeg problemer med magen å føk opp 8-10 kg.

Disse ønsker jeg nå å ta av meg, så vil gjerne være sammen med dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gjest monicaott90

Hallo! Jeg skal også ned til 49-50tallet! Jeg veier nå 59 (Gikk ned 2 kg den siste mnd!!), og har i mål å slanke med til 50 tallet hvertfall innen 2010!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg er ei jente på 20 år.

Sist i påsken nå var jeg oppe i 62kg, og det er det tyngste jeg har veid. Jeg begynte og legge på meg da jeg ble sammen med kjæresten, og det ble mye kosemat og sofasitting. Før jeg ble sammen med han veide jeg 53kg og det minste jeg har veid når jeg har vert så høy som nå er 47kg, så måtet mitt er og ligge mellom de to målene. helst komme under 50, eller vertfall 50kg.

 

Jeg har tenkt å nå målet mitt ved å spise mindre brødmat, pasta og potet..samtidi som å ikke spise noe godteri på andre dager enn en dag på helgen. og gå turer eller være på treningstudio minst 4 ganger i uken.

 

har vert inne på denne siden ett par mnd nå å det går veldig mye att og fram, men er nede i 57kg nå, så noen kg har fallt av heldigvis :(

 

lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest missrosa

jeg er ei jente på 24 år, er 155 cm, og har vært oppe i 84 kg, jeg begynte på noen medisiner som gjorde at jeg føk opp. en normal meg er mellom 50-55 kg. jeg har gått ned til 65 kg nå, så har "bare" 10-15 kg igjen.

jeg trener ca 6 ganger i uka på treningsstudio og løper litt ved siden av eller bytter ut, men prøver i alle fall på å holde meg i form.

jeg spiser, men får aldri bestemt meg hvordan jeg skal spise - men, jeg er flink til å få i meg proteiner.

 

lykke til jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Jeg henger meg også på :).

Jeg er 22 år, 159,5 cm høy og veier 63 kg. Målet mitt er å komme ned på 56 kg.

Jeg trener veldig mye fra før på treningssenter, men skal intensivere litt og være mer obs på hva jeg spiser selv om jeg egentlig synes jeg spiser ganske sunt. Jeg spiser veldig lite godteri blant annet. Har nå gjort innkjøp av badevekt, så nå kan jeg følge med litt bedre enn før. Synes også det er supert å loggføre hva man spiser hver dag og når man trener. Får litt bedre oversikt :).

Når har dere veiedag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er mange som følger med på denne tråden enda, men jeg vil isåfall gjerne være med. Er helt ny her inne, så prøver fremdeles meg litt frem og utforsker litt her inne, men det kommer seg.. Hvordan går det med dere som har vært med helt fra starten av denne tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

nå kom jeg inn fra morgenløpeturen min! 30 minutt - 378 kcal - 1,9 tp

 

det er deilig å løpe rundt i byen når gatene er nesten tomme...

 

for min del har jeg gått ned 500 g de siste dagene. det er fint, håper på mer resultater, skal på styrketime i kveld.

 

litt stille her.. hvordan er det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Flink du er! :)

 

Jeg synes det går veldig fint så langt :)

 

På torsdag sprang jeg intervall på tredemølle (2,6 tp), og i går var jeg ute og jogget med kjæresten (2,4 tp).

Jeg har regnet ut at jeg skal ha rundt 1300 kalorier daglig, så jeg prøver å ligge litt under det.

Ettersom jeg nettopp har kjøpt meg badevekt, synes jeg det er veldig spennende å veie meg, men er redd for at je skal bli litt besattav å gjøre det. At jeg ikke klarer å vente til veiedagen, men istede veier meg hver dag. Og det er kanskje litt dumt. Venter dere alltid til veiedagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

flink du og!!

 

jeg veier meg hver dag, men det anbefales jo å bare veie seg en dag i uka.

 

i dag har jeg ikke trent og spist is og 2 cookies. matvrak!!!

skjerpings i morgen igjen....

 

jeg føler jeg eser ut hele tiden, og selvom jeg trener gir det ikke noe resultater. usj.

men de kommer vel om jeg bare er litt standhaftig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Det kommer nok resultater :). Tar bare litt tid.

 

I dag har det blitt skikkelig slurving md maten. Spiste frokost i 10-tiden, var på jbb og spiste ingenting før jeg kom hjem. Da ble det middag kl 1730. Også kveldsmat kl 22. Har bar fått i meg 1000 kalorier i dag. Så det er for dårlig. Men glemte å ta med mat på jobb, så da ble det sånn.

 

Har veiedag i morgen, så er veldig spent!! Håper jeg har gått ned litt så jeg bir enda mer motivert til å fortsette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

66 kg på vekta!! har mest sett 67 i det siste, så det var deilig... det skal fortsette slik, 66 eller mindre!!

 

hvordan gikk det med din vekt i dag, MarieSLu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Så bra missrosa! Det liker vi :)

 

Jeg har gått ned 1,8 på en uke :). Fra 63 kg til 61,2 kg! Så jeg er storfornøyd med det. Håper bare jeg klarer å fortsette like bra framover og at jeg har gått ned enda mer neste mandag.

Hvordan er motivasjonen deres da? Jeg har veldig mye motivasjon nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

har vært å trent, trodde jeg skulle klappe sammen halvveis ut i økta men jeg holdt ut og skaffet meg 3,3 tp.

 

min motivasjon er å få på meg en bukse jeg kjøpte for noen år siden og som aldri har passet for jeg sulle gå ned litt, men gikk i stedet opp xx kg, men nå er det ikke lenge igjen..... også vil jeg ha en markert kropp.

men største målet nå er å se 5 tallet først på vekta... bare 6 kg unna. og med min motivasjon og trenings lyst tror jeg det skal gå veldig bra!!

 

 

bra med vektnedgang MarieSLu, det er bra for motivasjonen!! keep on the good work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Så bra! 15 tp vet jeg ikke om jeg får tid til rett og slett! Hvor mange treningsøkter fordeler du det utover da?

Men deilig md styrketrening ja :). Body Pump er herlig! Brukerå bli litt stiv dagen etter, men da vet jeg at jeg har trent godt hvertfall :). Blir ikke noe trening på meg idag, for jeg rar straks på jobb, og har ryddet hset tidligere i dag. Det må også gjøres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg deler 15 tp ut over 5-6 dager.

rekorden min på trimpoeng over en uke er 30,7... ønsker å komme tilbake dit..

 

så jeg må bare stå på!!

 

men det er lov med fri noen dager og=) og man er jo i bevegelse når man tar husvask og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Det høre sveldig bra ut :). Du er flink! 30,7 tp er jo hlt sinnsykt!! Men er det en livsstil du kommer til å klare å fotsette med? For det er litt viktig for meg nå som jeg legger om livsstilen litt. Det er ikke mye jeg legger om altså. Men det er viktig for meg at det er en livsstil som jeg klarer å leve med resten av livet. Slik at det ikek blir sånn jojo-slanking på en måte. Klarer du så mange tp i uken så er jo det kjempebra!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...