Gå til innhold

Noen som veier ca.61 og skal ca ned til 49??+


Gjest detteskaljegklare1

Anbefalte innlegg

Gjest stinelill1988

syns dere er flinke med trening, jeg har snart 10000skritt i dag og mye mer blir det :) men jeg er sur jeg har spist kokosbolle i dag :) arg! jeg er nok ikke 69kg neste mandag! æsj å!

 

men jeg må bare stå på resten av uka!

 

men jeg må stikke, skal ta noe parasett for jeg skal på kino!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 597
  • Created
  • Siste svar
Gjest stinelill1988

håper sånn på nedgang til mandag :) jeg vil ned jeg vil jeg vil jeg vil!

å som jeg gleder meg til veiing neste mandag :)

i kveld skal jeg se på slankekrigen kl 19.30 på tvnorge :) dem er så flinke med trening, hvordan er det mulig å gå ned 2-5kg på en uka som dem gjør? tenk om det var oss a! det hadde vært digg<3

dem kan vel ikke spise mye siden dem går ned så mye som dem gjør!

 

lykke til videre denne uka alle sammen<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

De går ned så mye fordi de har jo ganske mye å ta av. Man mister mer fortere jo større man er...

 

Jeg skal veie meg i morgen... er spent, har vært på en løpetur siden sist veiing, 14 dager siden.... så vi får se, må begynne å stramme inn litt om jeg har gått opp....

 

Du er flink til å gå, stinelill!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

tusen takk :)

 

du har sikkert gått ned, jeg skal kryssefingrene for deg :)

 

jeg har veiing på mandag, gruer meg jeg! på lørdag er jeg aleine hjemme og får tid til trening! skal ha aspargessuppe tenkte jeg om det er ok mat?

også skal jeg ut og kjøpe julegave til typen min :)

aner ikke hva jeg skal kjøpe noe forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å stå på dere! Dere vet at dere kommer til å klare det! Går litt opp og ned. Sånn er det. Jeg veide jo 60,0 kg her en dag, men i dag veide jeg 60,4. Varierer veldig på hvor mye jeg spiser på kvelden før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

ting tar jo tid, jeg vet jeg kommer til å nå målet mitt en gang, selv om det kanskje ikke skjer on 6månder, så vil jeg ha forandret mye på 6månder, jeg har jo alt forandret mye på snart 3månder det ser jeg jo! og jeg ser også at ting går litt lettere for vær dag!

ting kan fikses... og det er jeg gla for...

 

btw fikk trent i dag å :)

så nå skal jeg snart spise suppe :)

men først skal jeg prøve å få bestekompisen min til å svare når jeg ringer :)

 

ha en sund og fin lørdag alle sammen, jeg har gått opp 2cm rundt midjen, men siden mandag er veie og måle dag så får jeg vente å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

i dag ligger jeg bra annfor 1300kcal, har 400 og noe nå :) er litt stolt! håper jeg ikke ødlegger det seinere i dag!

snart skal jeg gå 20min tur! må ha noe frukt og brød på butikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt meg wii fit i dag, og har testet det ut nå, så har trent litt i dag!!

Det er jo kjempegøy og så lett, det er treningsprogram og alt av opplegg, kjempebra!!!

 

Så nå skal jeg bli sprek!! Og mer fit.. Har satt opp som mål og gå ned 6 kg på 2 mndr. Håper det går!

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

også blir man jo varm av og trene med det.. og holder man på lenge nok med noen av øvelsene så merkes det dagenetter på :) det er vært penga :)

 

håper veiingen i morgen gir resultater, snik veide meg i dag og det lovet ikke bra, 70.1kg opp 0.7 :) håper å ha gått ned en del til i morgen, nå blir det snart middag her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

det er så motiverende :D

nå håper jeg på å se 67tallet neste mandag, jeg har funnet ut at jeg går ned når jeg ligger på meny 1.. så da holder jeg meg på den....

 

i dag er jeg syk, men jeg skal se om jeg får trent litt med wii fit`n :D

må få trent bort litt fett!

 

også gikk jeg ned 0.1cm rundt magen så nå er jeg 93.9cm, jaja det er i det minste nærmere 75cm da :D er fornøyd jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide meg i dag! 59,8 kg! Endelig ser jeg 5-tallet!! Hurra! Og jeg har gått inn fire cm i midja! Jeg er sååå glad! Hihi :D.

Bra jobba dere andre også! Vi har god grunn til å være fornøyde med oss selv. Vi er noen flotte jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Jeg veide meg i dag! 59' date='8 kg! Endelig ser jeg 5-tallet!! Hurra! Og jeg har gått inn fire cm i midja! Jeg er sååå glad! Hihi :D.

Bra jobba dere andre også! Vi har god grunn til å være fornøyde med oss selv. Vi er noen flotte jenter![/quote']

 

gratulerer så mye :D dette klarer du fint <3

hvor høy er du og hva er målet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk StineLill :-).

Jeg er 159 cm høy og det første målet mitt er 56 kg. Kommer jeg meg ned dit så kan det hende jeg lager meg et nytt mål igen. Hehe. Får se :-).

Hvordan lager du forresten sånn oversikt over vekt, og mål nederst på innleggene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bare slenge meg på høyden, jeg er 155 og målet mitt er rundt 52 kg.

Jeg har igjen ganske mange kg før jeg er der. på vekta i det siste har den vist 63, men på wii'en viser den 66. så ettersom det er wii'en jeg kommer til å bruke og det er der jeg har "programet" så følger jeg den vekta.

Så jeg har igjen: 14 kg! MEN det er mulig, for jeg har gått ned fra 84. dvs, 18 kg, men det har jeg brukt ganske lang tid på. Forventer at det vil ta ganske lang tid å komme ned til 52 og, men det er verdt det!

Jeg må også være flink til å måle midje, men jeg har ikke krympet noe i det siste, men nå fremover skal jeg trene litt hver dag, med unntak av en og annen dag jeg vil ha fri.

Har bakt noe julegodt i dag, vet ikke hvor smart det er.... men det er jo jul.... til mitt forsvar er inneholder det bare dadler, fikner, mørk sjokolade, julenøtter og kokos strø. ikke masse smør og sukker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg satt ny startdato på poengtreet.

Start fra i dag 07.12.09,

Startvekt 66 kg

Mål 50 kg

1.delmål: 63 kg

2.delmål: 60 kg

3.delmål: 57 kg

4.delmål: 54 kg

5.delmål: 52 kg

6.delmål: 50 kg

 

Dato for delmål 6: 25.04.10

Dvs at jeg må gå ned i gjennomsnitt 0.8 kg i uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk høyest av oss tre. Haha. Er ikke vant til å være høyest :D.

Ser ut som en fin plan missrosa. Det klarer du :D. Jeg var fortsatt under 60 kg i dag. Var på 59,9 kg i morrest. Så har gått opp 100 gram fra i går da. Hehe :D

 

Ha en flott dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Jeg er faktisk høyest av oss tre. Haha. Er ikke vant til å være høyest :D.

Ser ut som en fin plan missrosa. Det klarer du :D. Jeg var fortsatt under 60 kg i dag. Var på 59' date='9 kg i morrest. Så har gått opp 100 gram fra i går da. Hehe :D

 

Ha en flott dag alle sammen![/quote']

 

ser du fikk til det med signatur <3

 

jeg må bare si jeg er lavest og feiter av oss tre.. hehe... det er jeg vant til! men jeg er så glad dette hjelper :D jeg vil ikke gi meg får midjen er 70-75cm(eller mindtre) og låra er 40-49cm!

drømmer om å passe inn i xs-s, og 32-36 i klær<3

la drømmer bli sande <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...