Gå til innhold

Noen som veier ca.61 og skal ca ned til 49??+


Gjest detteskaljegklare1

Anbefalte innlegg

Hvordan har dagen deres vært?

 

Jeg trente i dag tidlig, men maten i dag har vært litt rotete, men endte på 13-1400, så det er jo greit.

 

Men ny dag i morgen med trening og sunn mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 597
  • Created
  • Siste svar

Hello!

Nå har jeg trent en liten halvtime, 1,3 tp! Litt bedre enn ingenting!

Er spent på vekten på mandag, det er blitt veiedag nå for meg, pga wii'en, hehe!

Hvordan går det med dere i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :-). Lite trening på meg nå fordi jeg har hjemmeeksamen. Skriver om brukermedvirkning i barnevernet. Er skikkelig lei. Men den leveres på fredag, så skal få til masse trening i helgen :-). Typisk at jeg er kjempemotivert for å trene når jeg ikke har tid. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Hello!

Nå har jeg trent en liten halvtime' date=' 1,3 tp! Litt bedre enn ingenting!

Er spent på vekten på mandag, det er blitt veiedag nå for meg, pga wii'en, hehe!

Hvordan går det med dere i dag?[/quote']

 

så flink du har vært i dag :D

jeg har bare rota med maten i dag :D

gruer meg til veiing på mandag, vi har felles lunsj på jobbkurset vær fredag! og der blir der servert alt fra usund mat til grønnsaker, men kanskje jeg skal være med å lage den på fredag så blir det noe sundt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler å investere i en pulsklokke ja. Har hatt det i over to år nå jeg og er helt avhengig! Jeg har Polar F6. Veldig fornøyd med den :-). Aldri vært noe problem med den i det hele tatt. Kaloriene som vises på tredemøllen feks er ikke rett. Det som vises på pulsklokken er mer rett fordi pulsklokken vet hvor mye du veier, hvor høy du er, hva some r maxpulsen din og så videre. Veldig god motivasjon å ha pulsklokke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i byen og sett prøvd å se Obama, men som dere vet er jeg jo lav.... Men de jeg var med så ham!

 

Ellers har jeg ikke trent noe i dag, merker at jeg er litt støl etter gårsdagen, jeg bruker jo masse muskler jeg ikke har brukt før, jeg har ikke for vane å fekte så mye, hehe!

 

Men jeg har gått ganske mye i dag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Obama kunne tatt toget opp til Bodø ;-).

 

Flink du er missrosa! Trene så sent på kvelden! Det kaller jeg selvdisiplin! :-D

Hjemmeeksamen ble levert i går, så jeg skal vel egentlig trene i dag, men er så sliten og umotivert. Vil heller handle julegaver. Litt trening i shoppin gogså ;-). Nei, jeg må vel komme meg på Friskhuset en tur i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skikkelig matvrak i helgen... misliker det sterkt!

Jeg som er så godt i gang med nedgang og greier, fra mandag til fredag var jeg gått ned 800 gram. men går sikkert opp igjen det etter denne helgen om jeg ikke skjerper meg fra og med nå, kanskje jeg skal ta en liten treningsøkt.. og i morgen skal jeg trene.

 

hvordan gikk det med deg i dag MarieSLu, kom du deg på trening eller ble det masse juleshopping i stedet for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

hei alle sammen :D

i går så var jeg på fest og drakk nesten en hel dooleys flaske aleine, + 2 shot med ren sprit og en del drinker og litt øl, merker ingen ting på formen i dag, annet enn at jeg fikk et glass rett i panna og en bruket tåneil, fy faen for en kveld! jeg er vel ikke den som drikker minst akkurat, men jeg tåler som regel mest... '

 

ble 12shot med dooleys, var den som gjorde susen...

 

men da jeg skulle snik veie meg i dag ble jeg så gla at jeg nesten hoppet rundt. nedgang 67.4kg :D

 

tror jeg venter med å kjøpe meg pulsklokke jeg, vet jo aldri hva jeg får i julegave! men har så veldig lyst på!

bruker dere pulsklokke hele dagen eller bare når dere trener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! =)

 

Jeg veier 52.5 kg' date=' og skal ned til 45.5 kg. (Er veldig lav og liten asså!) Vil gjerne være med! Har vært så utrolig umotivert i det siste, og trenger motivasjon, spesielt når det gjelder trening. Hadde vært greit å hatt en å dele oppturene og nedturene med, slik at vi kan nå våre mål sammen!

 

Sommeren nærmer seg med sakte skritt!![/quote']

 

Jeg er i samme situasjon og vil gjerne ned i vekt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

hvordan går det med dere?

 

her går det dårlig, alt spist potetgull! sånn ca 150gram ;) æsj å! gruer meg til veiing på mandag! tror ikke jeg har gått ned, tror heller jeg har gått opp 1-2kg! kanskje jeg veier meg i morgen for jeg har for mye pakking på mandag! nå må jeg snart ut og kjøpe noe greier til juleantrekket mitt, i år tenkte jeg å ha kunstigeneiler! så har en del å fikse i dag! også er det 2gaver igjen som må pakkes inn!

 

ellers i dag skal jeg passe på å drikke mye vann, for i all stresse er det lett å glemme vann!

 

men snakkes siden jeg skal ut nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

Gruer meg også til veiing på mandag... blir fort litt desserter og god mat her i Praha. Men jeg får ta det som det er, jeg koser meg i alle fall!

Det kommer nye dager, med nytt håp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

huff jeg er lei all oppgangen, jeg vil ha nedgang!

håper vekta ikke er på 70tallet til mandag!

 

og nå er det bare stress i morgen må jeg pakke siden jeg drar på mandag! også må jeg få trent litt i morgen, for nå funker wii kontrollen igjen, blir spennende og prøve den med pulsklokke når jeg får meg det! ser hva jeg får til jul og får jeg ingen kjøper jeg med det etter jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...