Gå til innhold

Noen som veier ca.61 og skal ca ned til 49??+


Gjest detteskaljegklare1

Anbefalte innlegg

Gjest missrosa

Heisann!

Sitter på bussen hjem til Oslo nå.

Jeg vet ikke, får håpe de dukker opp her etterhvert!

 

Er veldig spent på vekta i morgen.... Skal ut å gå tur i morgen og kanskje (forhåpentligvis) trene litt hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 597
  • Created
  • Siste svar
Gjest MarieSLu

Oi... Er det bra eller dumt? Fortsatt forelsket i kompisen din? Jeg har tatt noen graviditetstester jeg og, men har alltid vært nervøs uten grunn :-)

 

I dag var jeg på tredemølla i 1 time og 15 min :-). Veldig fornøyd. Sprang mesteparten av tiden, men gikk det siste kvarteret hvertfall. Veldig godt :-). Også var jeg i bassenget med han som jeg jobber med og fikk litt trim der og. Så dette har vært en bra dag. Har fortsatt problemer med å få i meg nok mat da. I dag ble det frokost, middag og litt rester fra middagen til kveldsmat. Det er for dårlig. Og sånn er det nesten hver dag. Er ofte bare tre måltider om dagen. Og det er for dårlig. Men skal prøve å skjerpe meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Flink du er til å trene, MarieSLu! Du får tenke flere måltider, ja!!

 

Henger meg på MarieSLu, er det bra eller dumt med graviditetstest...? Uansett håper utfallet blir slik du ønsker!

 

Når jeg kom hjem hadde min snille mann en overaskelse til meg, vi har akkurat kjøpt oss soffa og vi skulle ha en puff fra IKEA (en med kuskinn) og når jeg kom inn døra, sto den der og lyste!! Hihi

 

God natt jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Åh, gratulerer med ny pute! Kan ikke huske sist gang min samboer kjøpte noe til leiligheten. Hehe. Vi har bodd sammen i 2,5 år, og jeg tror jeg har kjøpt alt som er av gardiner, duker og diverse. Har nok tvingt han med meg på handling noen ganger da. Hehe. Men jeg elsker å kjøpe ting til leiligheten. Synes det er så gøy å forandre og bytte fargetema og så videre :-). Til sommeren flytter vi til Oslo, og da skal det bli spennende å innrede en ny leilighet :-)

 

Jeg passer hun nå, så i dag droppet jeg treningssenteret og gikk en times tur med hunden. Det var godt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Ja, gleder meg veldig til å flytte til Oslo. Tror det blir veldig bra :-).

 

Jeg har gått lang tur med hunden vi passer idag, også har jeg vørt på vannaerobic ikveld. Tror ikke det er noe jeg skal dra på igjen. Synes ikke det var så veldig bra. Får mer ut av en ordentlig styrke- eller utholdenhetsøkt :-).

 

Ha en fin kveld dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Jeg har ikke trent i dag heller og samtidig har jeg spist ALT for mye!!

 

Skal kjøpe meg nye joggesko i morgen, da er det ingen ting som kan hindre meg i å løpe i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Jeg har heller ikke trent i dag. Men i morgen skal jeg :-). Det må jeg. Samboeren min resier til Trondheim i morgen kveld og blir til onsdag, så da skal vi spise taco og litt godis før han reiser. På lørdag skal jeg på delfinale i Melodi Grand Prix. Hehe. Skal være ledsager for han som jeg jobber med. Så det blir sikkert gøy :-D. På søndag skal jeg på babyshower til en venninne. Tror det også blir gøy :-). Så det blir litt godteri og diverse i helgen, og da må jeg trene masse i tillegg.

Hva er deres planer for helgen da?

 

I dag har jeg ryddet bprt jula (litt sent, jeg vet det). Kjøpt nye duker, gardiner, lys og servietter. Ble veldig fint :-). Fargetema er brunt, beige, og matt gråfarge, Ble veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Jeg startet på ny etter jeg gikk på vekten i dag, 67 kg i dag, det er evigheter siden jeg var på 67. det var et skikkelig slag i trynet, selvom det er min egen feil, helt og holdent.

 

Har satt ny startdato på treet, nå skal det trenes og spises riktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Grattis med nye løpesko!! Så deilig! Jeg burde også kjøpe meg nye. Har hatt mine i kanskje to år nå, og de begynner å gi meg gnagsår, så det er vel et tegn på at jeg burde kjøpe meg nye. Har hørt at dersom man løper ganske mye så burde man bytte minst en gang i året. Og jeg løper mye.

 

Det er sikkert ikke så dumt å ta nye startperioder når man føler det går litt dårlig. For da får man ekstra motivasjon på en måte. Så det er sikkert lurt å starte på nytt :-). Det får du nok til. Vekta går jo litt opp og ned når man prøver å gå ned i vekt. Kjipt likevel da. Jeg er fortsatt under 60, og er veldig fornøyd med det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

takk! Ja det er viktig med gode sko når man løper mye, jeg har mye betennelse i achilesen, har hatt det mer eller mindre i 10 år, men har prøvd det meste av behandling uten hell, så nå har jeg bare innfunnet meg med den og får betennelsedempende av legen når den er som værst. Men i dag fikk jeg sko som passer til min fot, så gleder meg til å løpe! Jeg elsker å løpe, det er nok det beste jeg vet av trening, man bare flyver av sted.. hehe

 

har akkurat kommet hjem fra Riverdance konsert, det var helt fantastisk bra. De var trent, det var helt vilt....

 

det er jo flott at du holder deg under 60, gleder meg til jeg og er der....

 

ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Jeg også elsker å løpe! Utrolig god trening. Synes det er digg å løpe og høre på musikk :-). Synes tiden går ganske fort da, og føler at jeg har hatt en skikkelig bra treningsøkt etterpå.

 

Nå har jeg akkurat kjørt samboeren min til flyplassen. han skal til trondheinm ikveld og være der til onsdagen. Han skal være med i politimesterskap i fotball. Så nå sitter jeg hjemme alene :-(. Hehe. det skal da bli godt også :-). Kjæreste min er nært opptil treningsnarkoman. Trener minst en gang hver dag. Har vært langrennsløper tidligere, men satser mer på løping nå. Mye lettere for meg å trene og få motivasjon når han også trener så mye :-).

 

jeg koser meg med C.S.I. nå. Ha en flott kveld du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Hurra! I dag så jeg 58-tallet :-D. 58,8 kg på vekta :-). Det var veldig gøy :-).

Skal spise forkost nå, også skal jeg en tur på treningssenteret etterpå og løpe :-)

Ha en fin dag dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

hei jeg er tilbake jenter :)

 

jeg tror jeg blir å veie meg i dag, håper jeg er nærmere å komme i mål jeg ! men det får ting vise etter på!

 

hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Fint at du er tilbake Stine :-)

Hvordan gikk det med graviditetstesten? Ble så nysgjerrig jeg :)

 

Med meg går det veldig fint. Vekta nede på 58,8 kg i dag. Så det er jeg glad for

:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

vekten viste 65,9 i dag!! Jey!

deilig å være under 66 igjen, fikk litt hetta når den viste 67...

Men nå skal den ned, ned, ned!!

 

hei på deg, stinelill!

 

 

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Så bra!! Det gir vel litt ekstra motivasjon tipper jeg :-).

 

I dag har jeg hatt en kort og rolig treningsøkt. Var ti min på steppemaskin også trente jeg litt armer etterpå med hang ups og dips. Måtte forte meg hjem fordi jeg fikk besøk av en mann som skulle skifte ut strømmåleren vår. Hehe. Nå sitter jeg bare hjemme og spiller gitar og slapper av. Kjæresten min har vært i Trondheim siden fredag og kommer hjem i morgen. gleder meg veldig :-). Da har vi også 5 år og 5 måneders dag :-). hehe.

 

Bra med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

I dag har bare vært en svært dum mat dag, ingen trening og bare muffins (bakte til jeg fikk besøk) og spiste, og middag fra burger king, med pommes frites, jeg bare ga opp, så tenkte at jaja, denne dagen skal legges i ok, men IKKE igjen boksen. Og i morgen skal jeg finne frem sunn mat og ikke for mye OG trening!!

 

du er flink marieSLu... blir misunnelig, men det er bare å komm igang for meg og..

 

koselig med 5 år 5 månders dag! kos dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...