Gå til innhold

Noen som veier ca.61 og skal ca ned til 49??+


Gjest detteskaljegklare1

Anbefalte innlegg

  • Svar 597
  • Created
  • Siste svar
Gjest stinelill1988

like forelsket i kompisen min siden han nå er kjæresten min ;) tiden flyr 2uker og 2dager i dag :( hihi... må se bra ut til jeg skal hjem til han! la oss håpe jeg er 64kg da og 88-89cm rundt midjen da!

får ikke trent så mye pga nylagt piercing i navelen :D

men jeg får gått 10min til og fra bussen mandag til fredag :) så litt blir det jo<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Oi. det gikk ganske fort ja. Gratulerer da :-). Håper du er lykkelig :-).

 

Det går helt greit her. Jeg og samboeren hadde kosekveld i går så jeg spiste masse popcorn, sjokolade og annet godt. Hehe. Men det er ikke ofte, så jeg har ikke dårlig samvittighet for det. Men det var derfor forventet at jeg veide 59,6 i morges. Skal på kino ikveld og da blir det vel litt popcorn også. Også har jeg sjokoladekak i fryseren, og jeg har så lyst til å tine et stykke. Det er jo helg! Og jeg spiser aldri godteri i ukedagene! Er ganske flink der. Trener nesten hver dag. Men neste uke starter jeg på skolen igjen (har hatt en lang ferie), men skal virkelig forsøke å holde treningsrutienene ved like.

 

Så bra at det går nedover på vekta for dere begge to! Dere er kjempeflinke!

Og tusen takk for gratulasjonen på vår 5 år og 5 månedersdag missrosa ;-). Var utrolig godt å få ham hjem igjen :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Har vært på mexicans resteurant, nammis! skeiet ut med et kakestykke til dessert... fy! hehe...

 

Ellers er jeg ikke kommet i gang med treningen=( vet ikke hvorfor egentlig, jeg vil gjerne ut å løpe- men har jo helt nye sko og vil ikke løpe med de i alt saltet... det dreper jo sko!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

huff. Jeg har også skeiet ut. Hele helga faktisk. Popcorn både fredag, lørdag og søndag. Pluss sjokolade og annet godt å fredag og to sjokoladekakestykker i går. Herregud. Hehe. Har dårlig samvittighet. Men jeg spiser aldri noe sånt på hverdagene, så det rettferdiggjør det litt. Men det vble vist på vekta i dag at jeg har hatt en usunn helg ja. Opp til 60,1 kg. Men skal sies at jeg veide meg før jeg hadde vært på do. Hehe. Skal trene kl 17 nå, så føler jeg meg sikkert litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

fy æsj jeg er lei mensen, magen og alt blir blåses opp, uansett mensen smerter eller ei, jeg skal og vil trene! tror jeg skal begynne og spise mer yoghurt framfor brød en stund, for jeg må se bra ut til jeg skal til typen min! vil jo seff at olabuksene og miniskjørtene mine skal passe igjen!

 

må jo være mulig og gå fra str 40 - 38 om jeg begynner allerede i dag med treningen igjen! jeg skal og jeg vil at klæra skal se bra ut! akkurat nå er det rompa jeg er mest fornøyd med i grunn!

skal ta på sykkelbuksa mi også skal jeg trene på trimsyklen min! kanskje jeg starter lett med 10-15min eller noe i dag siden jeg har så fryktelig mensen smerter! også må jeg avtale en tid med vennina mi der jeg og ho begynner og trene sammen igjen! jeg trenger seriøst og begynne med trening og mindre usund mat igjen!

skal man se bra ut til 29mars så får man stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Så bra du har gått litt ned missrosa! tipper du er på 65 blank på mandag jeg :-).

 

Det er bare å stå på Stine! Du klarer det vettu. Sikkert ikke så dum idé å bytte ut litt brød med yoghurt. Jeg spiser altfor mye brød, men det er fordi jeg har så dårlig fantasi og er ikke glad i yoghurt. Hva kan man da spise til frokost bortsett fra brød? Synes dessuten brød er kjempegodt.

 

I dag fant jeg julegodteri på tilbud (huff da). De hadde slike juletrekuler. Sjokoladekuler med hvit sjokoladefyll inni. Smaker litt som de fylte påskeeggene i lilla kartong som er så gode. Så jeg har spist en del av dem i dag. Tar fredag i dag, så får jeg heller være litt sunnere i morgen når det faktisk er fredag.

 

Jeg har forresten bestemt meg for å lage meg treningsprogram og ha faste dager for trening. Jeg skal begynne å trene noe som heter Cross Fit. Har dere hørt om det? Se på http://www.crossfit.com. Der legger de ut nye treningsøkter hver dag som man skal gjøre, også er det noen hvilkedager innimellom. Det er ofte veldig korte men intensive økter. Samboeren min trener det og anbefaler det veldig. Det er tungt og man forbrenner masse. Samboeren min sier at kiloene kommer til å renne av. Hehe. Så jeg gir det en sjanse :-).

 

Jeg skal også forresten vurdere innkjøp av en sånn rockering som de selger på sportsbutikkene. Her ser dere den: http://www.gsport.no/Produkt/121813(BC_1)/casall-rockering---1,5-kg/

Den er veldig bra på magetrening. Det er rockering som er tung på en måte. Men jeg skal låne en fra en venninne først og se om jeg får det til, for jeg har aldri vært god på rockering i min barndom :-).

 

Ellers, bra med dere? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Det høres jo flott ut MarieSLu.. fortell når du har prøvd det ut litt...!! Blir spennende å høre!

 

For min del så har jeg lagt ting litt på is, bestemoren min døde denne uken, så jeg tar dagene litt etterhvert til ting blir mer "normalt" igjen.

Men jeg gleder meg til å komme igang med løpingen igjen.

Jeg har vel egentlig ikke trent ordentlig siden november/desember. da var jeg ganske flink... så må bare komme inn i modusen igjen. men akkurat nå tar jeg det som det kommer til neste mandag ( 1 1/2) uke, presser ikke meg selv frem til da..

 

stå på stinelill, du klarer om du vil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

tusen takk :)

 

kondolerer så masse, jeg forstår veldig godt du tar det litt med ro nå! hadde nok jeg også gjort om jeg hadde vært i samme situasjon!

håper alt går bra med deg da :)

 

 

men nå skal jeg trene litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Hvordan går det med dere? Hvordan ser vekten ut?

Jeg veide 59,8 kg i dag.

Cross Fit-treningen er kjempebra. Liker det veldig godt Anbefaler forresten å kjøpe en slik rockering som jeg fortalte om. Steinbra for magen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

hei!

Vekten går vel ingen steder på meg, men vurderer en slik rockering sliok at magen og vekten begynner å gå.... som jeg kan ha til rockering treningen på wii'en også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Nå er jeg hjemme igjen!

Hvordan går det med rockingen MarieSLu?

 

I morgen skal jeg veie meg og er motivert til å begynne å trene litt! Det blir bra nå..

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Heihei.

 

Beklager lite aktivitet den siste tiden :-).

Har levert fra meg rockeringen nå. Lånte den bare av en venninne. Men skal kjøpe meg en selv på fredag når jeg får lønn :-). Fikk virkelig taket på det til slutt. Måtte bare øve litt på det. Anbefaler dere å kjøpe det. Vekten er jo kjempebra missrosa! Fortsett slik!

 

Ellers går det utrolig bra med trening for iden. Jeg trener stort sett hver dag, og trener veldig bra også. Crossfit er fantastisk, og i tillegg løper jeg en del på tredemølle. I dag sprang jeg intervall med to venninner. Da varmet vi opp i ti minutter, løp fort i 4 min, rask gange i 3 min, løp fort i 4, rask gange i 3 min, lp fort i 4 min, rask gange i 3 min, løp fort i 4 min, rask gange i 3 min, løp fort i 4 min, rask gange med nedtrapping i 5 min. jeg svettet som en gris og var helt pumpet på slutten, men det var så utrolig deilig! Skikkelig bra med intervall for da fortsetter forbrenningen lenge etterpå :-). Imorgen skal jeg ha en crossfit-økt med en venninne. Så det blir bra.

 

Til tross for ganske bra trening den siste tiden vise vekten 60,0 kg. Vil gjerne ned på 59 igjen, men tror det er fordi jeg har blitt sterkere den siste tiden. Jeg må bare fortsette slik jeg har gjort nå så blir jeg både sterkere og går ned i vekt samtisig :-).

 

Hvordan går det med dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Flott MarieSLu, du står virkelig på!! Vekten er nok pga all treningen ja. Heldig som har treningsvenninner! Jeg har flere venner, men ingen treningsaktive på den måten. Var ei jeg trente litt med, men hun flyttet=(

 

Jeg har ikke trent i den forstand, men jeg har gått en time i ok tempo.

I morgen får jeg besøk, men skal se om jeg får til noe=)

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tilbake motivasjonen for fult!!

Trent en stund på wii'en nå og gått før i dag så har fått 2 poeng!! Svært fornøyd!

Gleder meg til løpeturen i morgen!!

 

Gleder meg generelt til å begynne å trene "aktivt" igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...