Gå til innhold

Noen som veier ca.61 og skal ca ned til 49??+


Gjest detteskaljegklare1

Anbefalte innlegg

Så bra at du er så motivert missrosa! det er jeg også! Kjempemotivert!

Har trent hver dag denne uken.

 

Mandag: sprang 40 min på tredemølle

Tirsdag: Intervall 4 x 5 på tredemølle

Onsdag: Crossfit

Torsdag: Intervall 4 x4 på tredemølle

Fredag: Crossfit

 

Så jeg er veldig motivert for tiden. Intervall og Crossfit er så gøy!!

Og i dag har jeg kjøpt en sånn rockring! Veldig gøy :-)

Vekta i dag var 59,4, så jeg er kjempefornøyd. Har også blitt mye sterker etter at jeg begynte med Crossfit :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 597
  • Created
  • Siste svar

du er flink MarieSLu!!! Jeg håper jeg kommer igang like bra, har i alle fall motivasjonen til det!!

 

I dag blir det fastelavensboller og amerikanske pannekaker i kveld... usunt, men bare en gang i året denne dagen er! Så får trene ekstra mye til uken!!

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har motivasjonen, så da er det bare å stå på :-).

Jeg har også bakt fastelavensboller i dag. Det er så godt :-). Men jeg bakte det på jobb da, så har de heldigvis ikke hjemme :-). Ha en fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har motivasjonen, så da er det bare å stå på :-).

Jeg har også bakt fastelavensboller i dag. Det er så godt :-). Men jeg bakte det på jobb da, så har de heldigvis ikke hjemme :-). Ha en fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjekt å ha de på jobben ja..... her ble det ganske mye boller igjen! Så får passe på at det ikke er jeg som spiser de opp...!

 

I morgen skal jeg ut å løpe igjen!! Blir bra

 

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

nå er jeg her igjen ;)

jeg har gått ned 2kg siden sist mandag og 2cm rundt midjen, hurra :) jeg er lykkelig =)=) jeg blir tynnere sund mat og trening hjelper virkelig :)

 

hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Så bra med nedgang, nå veier vi likt!!

 

Dagen min startet bra med løpetur og sunn mat, så endte det med to boller og amerikanske panneker med lønnesirup.

 

ohh... så i dag har jeg spist 6 rugsprø og resten bare usunt!

men det oversteg ikke 1600 kcal, så jeg får se slik på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er! Gratulerer med nedgang stine :-). Det var kjempebra!

Jeg har vært og løpt intervall i dag, deilig! I morgen blir det en crossfit-økt :-).

Skal rocke litt med rockeringen etterpå også :-).

Ha en fin kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200 gram opp, det er jo ikke mye, men det er feil retning, er nå 65,9...

 

skal være under 65,4 neste uke.

 

må bli flink med maten, spise sunt! og trene selvfølgelig...

ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

da får vi se hvem som kommer først ned til 65kg blank da :) hehe det er jo så deilig å gå ned også da ;):D og jeg har begynt å spise sundt igjen siden jeg har en type som er opptatt av trening og sundt kosthold! så nå skal jeg bli det også!

 

i dag har jeg enda ikke trent, men dagen er enda ung! hehe!

så blir vel en gå tur eller noe, men orker ikke ta turen ut nå som naboen får spylt røra sine, stinker kloak så det holder*æsj*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sprang intervall i går, og er fortsatt veldig sliten i dag, så jeg droppet crossfit-økten. Jeg har istedet vasket og ryddet hjemme (blir noen kalorier det og ), også har jeg rocket med rockeringen :-). Kjenner det skikkelig i magen nå :-). Ha en fin kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det greit. I går begynte jeg å kjenne meg dårlig i halsen, men valgte likevel å dra og stå på slalom (har kjøpt meg slalomski). Det var utrolig gøy! Men i dag er jeg altså ikke i bra form. Tett nese, vond hals og vondt hodet. Håper bare det ikke kommer til å vare lenge, for jeg er skikkelig motivert for å trene for tiden. Da er det typisk å bli syk. Har ikke veid meg i dag, men sist jeg veide meg var vekten 59,7 kg. Så tror vekten er grei. Men ettersom jeg er syk har jeg lov å spise sjokolade. Hehe. Så nå sitter jeg og koser meg med det. Skal prøve å gå en tur på butikken etterpå. Er godt å komme seg litt ut selv om man er dårlig.

 

Treningen i det siste og fremover har vært mer konsentrert enn ellers. Før har jeg meldt meg på gruppetimer og tatt det litt som det kom. Men nå planlegger jeg treningen, og fokuserer på to treningsmetoder. Annenhver dag løper jeg intervall og annenhver dag trener jeg crossfit. Crossfit varierer jo litt da og er ikke det samme hver gang. Utrolig gøy med crossfit. Dere må prøve det! Se på http://www.crossfit.com :-). Her står det hva dere skal trene hver dag, og hvilke dager dere skal hvile. Skjønner dere ikke hva øvelsen er kan dere søke på øvelsen på youtube, så finner dere filmer fra det der de viser øvelsen. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink MarieSLu!!

Skal titte litt på det cross fit greiene.

 

Jeg skjønner ikke hva jeg holder på med, trener ikke og spiser for mye. noe som nå viser seg på vekta.. er 67 kg igjen.. åhhhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sto jeg opp 07.00 og hoppet i treningsklærne som jeg la frem i går, og løp ut, nå er jeg inne igjen, ble 26 min løping (1,3 tp) det er 14 minus ute, så greit å ikke overdrive...

 

var også gått litt ned igjenn i dag, er 66,2 nå, de 67 skyldtes nok mye sterk mat dagene før...

 

Håper dette fortsatter!!

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg er enda 65.7kg føler jeg ikke går ned lenger jeg, lurer på hva jeg gjør feil jeg ?

jeg spiser sundt og går mye, men uansett så vil ikke magen og låra bli mindre ;) men kommer vel etter vært det også :)))

en dag må ting løsne litt!

denne uken syns jeg ikke måling ar noe vits pga jeg har mensen og blåses opp da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere er så flinke! Det er bare å stå på! I perioder med mye trening er det ikke alltid man merker vektnedgang før en stund etterpå når kroppen får restituert og slappet av. Jeg trente masse før jeg ble syk, og nå selv om jeg har vært syk og ikek aktiv er jeg likevel på 59,2 kg. Så det er bra :-).

Dere må bare fortsette, så vil dere se nedgang etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Ser dere begynte for en god stund siden, men håper det går bra at jeg slenger meg med!

Jeg er 20 år, 169 cm høy og veier pr. i dag 61,9 kg.

Målet mitt er i første omgang 55 kg, og å få strammet opp kroppen litt, spesielt magen.

Måler "midjen" der magen er tjukkest, et par-tre cm nedenfor navlen, og der er tallet 90.

Jeg har i utgangspunktet tenkt å veie og måle midjen én gang i uka. Er dette fornuftig eller bør det gjøres oftere/sjeldnere?

Gleder meg til å følge deres framgang videre og har stor tro på at å dele mine opplevelser med dere, og lese om deres vil hjelpe masse på motivasjonen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er hjertlig velkommen eplemage :-). Det er bare trivelig med flere! Til å være 169 cm høy, så høres ikke 61,9 kg spesielt mye ut. Du har en BMI på 21,7. Kommer du under 20 er du undervektig. Men det er jo kalrt at BMI ikke tar hensyn til muskelmasse og kroppsfasong. Jeg er også langt fra overvektig, men har litt samme type mål som deg. Vil gå ned noen kilo, stramme opp kroppen og bli sterkere! Så det høres veldig bra ut :-). Jeg er selv 159 cm høy og veier per dags dato 58,9 kg (i morges). Startet på 63 kg. Så jeg er veldig fornøyd. Har aldri vært overvektig, men har som sagt lyst il å stramme opp og bli sterkere.

 

Jeg trener mye cross fit og intervall (løping). Nå skal jeg begynne med noe som heter "Release your potential" som er et treningsprogram i noe som heter "Technutrition". Det er et 13 ukers treningsprogram der man setter seg konkrete mål som man jobber opp mot, også får man et traningsprogram og kostholdsprogram. De sier deg også hva slags tilskudd du trenger for å forbrenne fett, bygge muskler og så videre. Dersom noen av dere er interessert i dette så kan dere gå inn her https://www.tn.no/butikk/produkt/release-your-potential og laste ned brosjyren deres. I brosjyren ser dere også før- og etterbilder av folk som har vært med på 13 ukers-programmet :-). Jeg har ikk startet enda. Skal begynne så snart jeg er helt kvitt forskjølelsen, og jeg gleder meg veldig! Er skikkelig motivert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ganske normalvektig, men føler at kroppen er for "slapp". Ønsker å gå ned noen kilo for å bli kvitt litt fett rundt magen og lårene, men det viktigste er å få strammet opp kroppen generelt :-)

Jeg trener på treningssenter 2-3 ganger i uka. Rekker dessverre ikke mer pga. et meget krevende studie med forelesninger både på dagtid og kveldstid. Er glad i å gå turer, så jeg gleder meg til våren :-)

Ca. hvor mange kalorier spiser dere hver dag?

Siden jeg ikke går på GR-kurs, har jeg automatisk fått oppgitt at jeg bør spise 1600. Har lest at flere mener dette er litt mye, og holder seg på ca. 1300. Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen eplemage!!

Det er ikke anbefalt å spise under 12-1300 kcal. jeg prøver å ligge på mellom 14-1600 kcal.

Ettersom du trener det du gjør tenker jeg det er ok. om du spiser for lite er det også lett å bli fysen.. men jeg er ingen ekspert!

 

Jeg er 155 cm, veier ca 66 kg, målet er 52-55 kg.

 

Så spennende det høres ut, MarieSLu.. koster det penger? eller får du opplegg gratis?

 

Jeg har innmari motivasjon for denne våren, skal løpe nå frem til snøen går, og når det blir bart er det frem med rulleskøyter og rulleski. de har bygget ny trase for slikt i holmenkollen nå.. så GLEDER MEG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
velkommen eplemage!!

Det er ikke anbefalt å spise under 12-1300 kcal. jeg prøver å ligge på mellom 14-1600 kcal.

Ettersom du trener det du gjør tenker jeg det er ok. om du spiser for lite er det også lett å bli fysen.. men jeg er ingen ekspert!

 

Jeg er 155 cm' date=' veier ca 66 kg, målet er 52-55 kg.

 

Så spennende det høres ut, MarieSLu.. koster det penger? eller får du opplegg gratis?

 

Jeg har innmari motivasjon for denne våren, skal løpe nå frem til snøen går, og når det blir bart er det frem med rulleskøyter og rulleski. de har bygget ny trase for slikt i holmenkollen nå.. så GLEDER MEG!![/quote']

 

vi er nesten like høye, bare det at jeg er 153cm og jeg skal ned til 50kg!

men komme til å ta sin tid!

hvordan ligger du ann nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...