Gå til innhold

Noen som veier ca.61 og skal ca ned til 49??+


Gjest detteskaljegklare1

Anbefalte innlegg

  • Svar 597
  • Created
  • Siste svar

Så bra missrosa. Det er herlig :-)

Jeg skal ta min første treningsøkt etter sykdom i morgen. Føler meg ganske frisk nå. Hoster litt innimellom, men det er lite. Har rocket litt mer rockeringen innimellom da, og gått til skolen hver dag, så har blitt litt trim til tross for sykdom. Men blir godt å komme i gang med treningen igjen :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg og tenkt å kjøpe meg rockering, må bare legge av litt penger.

Er du fornøyd med din, hvor mye veier den?

Bra du er frisk igjen, da.

 

Jeg er veldig klar for å løpe mer, tenker jeg tar en morgentur i morgentidlig også. Det gjør jo så godt gjennom hele dagen!

Og gleder meg veldig til snøen går så jeg kan gå på rulleski og rulleskøyter. Det hadde vært topp å kunne gå på ski nå da... men jeg har de ikke her =(

 

Men løper en måneds tid til så regner jeg med at snøen begynner å gå..

 

Har veldig lyst til å se resultater denne våren.. Målet er 50-55 kg til juni/juli.

 

Vi reiser på ferie 12.juli, det er akkurat 20 uker til i morgen...

Så det burde være mer en bra nok tid til det, kommer bare ann på hvor flink jeg er + at kroppen går jo saktere ned jo nærmere målet man er.. MEN skal være svært fornøyd med 55 kg til da, altså rundt 11 kg ned, det blir ca 0,5 kg i uken og det er jo overkommelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Ny tur ble det i dag!!

3,4 tp...

 

veide 66,6 kg i dag og målet er å gå ned ca en halv kg i uka, så målet er 59 kg til midten av mai cirka!!

 

DET ER SÅ DEILIG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Jeg er veldig fornøyd med rockeringen min! Den veier 1,5 kg. Det tok litt tid før jeg fikk det til. Der fikk jeg igjen for å ikke leke med rockering da jeg var liten. Hehe. Men det går fint nå. Og skikkelig bra trening. Kan bare stå foran TVen og rocke :-).

 

Tror helt sikkert du klarer målet ditt missrosa! Det er bare å stå på og ikke gi opp selv om du ikke skulle gå ned så fort som du vil :-).

 

I dag skal jg ha første ordentlige treningsøkt etter jeg har blitt frisk. Skal trene crossfit. Så det blir deilig.

 

Ha en flott dag dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

BRA stinelill!!

0,5 kg er jo det man kan forvente seg å gå ned, jeg har ikke tenkt å sette meg noe større mål en det for hver uke..

 

Kult, da blir det rockering etterhvert! Hadde du en bra start i går MarieSLu?

 

Jeg tok treningsfri i dag.. Løp jo en time søndag og en time i går, så greit å ikke overdrive i starten. Men i morgen er det ut igjen!!

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Jeg har ikke fått startet så veldig bra med treningen enda. Var ute og jogget på mandagen, også går jeg hver dag til skolen. Også har jeg rocket med rockeringen da :-). Den er jo alltid fin og ha :-). Imorgen skal jeg ha ordentlig crossfit-økt. Så det blir godt. Stresser litt med skole nå. Siste semester før jeg er ferdigutdannet barnevernpedagog. Så da må jeg bare stå på. Skal skrive bachelor snart.

 

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Skjønner skolen er viktig nå, ja.. Lykke til med bachelor oppgave! Hva skal du skrive om?

 

Jeg føler jeg er godt i gang med treningen, det er nesten litt slik at jeg må "tvinge" meg til å ha treningsfri.. hehe..

Men på torsdag neste uke skal jeg på en ukes ferie til broren min m/familie (2 år gammel gutt) så skal ikke trene den uken, men blir jo aktivitet med nevøen min da! Jeg håper bare jeg kommer hjem og klarer å komme i gang med samme treningsmot. Tror egentlig ikke det skal bli et problem, da jeg er veldig motivert nå og har en grei plan jeg skal følge, samtidig som at det blir jo etterhvert mindre vinter og mer vår og det er alltid deilig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Jeg skal skrive (sammen med to andre) om barn som blir utsatt for trafficking til Norge, og hvem som har ansvar for disse og hvilke rettigheter de har som "ulovlige innvandrere". Skal på studietur til Oslo, for det er der det ligger mest kunnskap om dette. Blir veldig spennende :-).

 

Så bra du er så flink missrosa. Det er så godt å være skikkelig motivert, og glede seg til trening. Skikkelig godt. Det er bare å fortsette der du slapp når du kommer hjem fra ferie :-). Blir sikkert godt med litt ferie også. Tror kroppen setter pris på det når du trener så hardt nå. God tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Det hørtes ut som et interresant emne, men sikkert ganske sterkt også... Lykke til=)

 

Jeg har hatt to treningsfri dager nå, men i morgen skal jeg løpe, det blir godt. Veiedag på mandag, svært spent.... når jeg "snikveide" meg en dag i uka som gikk var jeg gått OPP 500 g.. men jeg regner med at det var pga at jeg akkurat har begynt å trene en del igjen og da binder vel musklene litt vann? eller er jeg helt på jordet?

Så blir spennende å se.. Men jeg mister ikke motet om vekten ikke er gått ned, det er et langtidsprosjekt!

 

59 er bra! gleder meg til jeg og kan skrive det.... til vår/sommer en gang!! *håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Da var dagens treningsøkt gjort! Bestemte meg for å få 4 tp og det fikk jeg... Så denne uken ble det 13.8 tp!!

 

Det er knallfint vær her i dag, så senere er det på med solbriller og gå en fin og rolig tur i "varmen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Nå klikket GR, jeg som hadde skrevet....

Jaja, jeg har i alle fall gått opp 300 g siden sist, men jeg har perioden nå, så det er jo i alle fall noe jeg kan skylde på!! Ellers har jeg innmari vondt i halsen... så må droppe treningen i dag slik at jeg ikke risikerer å bli syk nå som jeg skal bort...

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

og i dag sto vekta igjen på 65.2kg :D

og jeg har begynt å trene 20min på trimsykelen min vær dag, gleder meg alt til trening i kveld :D <3

så nå har jeg igjen 200gram så er påskemålet mitt klart :D

og noe cm til rundt midjen så er hele 10cm vekk, 0.9cm til så er 10vekk <3

 

hordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Bra stinelill, 10 cm er jo mye!! Du merker vel det på klær kan jeg tenke meg?

 

Jeg har ikke fått trent noe hverken i går eller i dag ettersom jeg har hatt vond hals, og ettersom jeg reiser på ferie torsdag er det greit å holde meg frisk...

 

Jeg har spist litt mye i dag, is og en donut, vi skulle kose oss litt... til mitt forsvar er det ikke ofte det skjer=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Går ikke sånn kjempebra med trening til meg for tiden. Det er blitt så mye vanskeligere å komme seg på trening fordi bilen vår har stått i to uker. Vi har ikke fått start på den. Men nå går den igjen, så da blir det litt lettere å komme seg på treningssenteret. Skal løpe i dag. Skal ha en økt som heter Tabata This. Da har jeg ganske stor stigning på mølla og løper rimelig fort i 20 sek, hopper av i 10 sek, 20 sek på igjen, 10 sek av. Så det blir sånn skikkelig kortintervall da. Det er visst veldig bra. Men må løpe fort og ha stor stigning. Slik skal jeg holde på i 10 eller 15 min. har ikke helt bestemt meg :-). Blir spenennde å prøve.

Men nå sitter jeg på skolen og leser til eksamen. huff. Har mye heller lyst til å trene :-).

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Det høres ut som en bra økt, MarieSLu! Skjønner det klør litt i kroppen etter å trene! Det gjør det hos meg og... men jeg har stått over så langt denne uken, ettersom jeg har hatt vondt i halsen.. Og i morgen reiser jeg jo bort en uke.

MEN neste fredag er det garantert en tur ut! Jeg roter så innmari med maten de dagene jeg ikke trener, spiser for mye egentlig og de dagene jeg trener blir det ofte for lite.. men da gjevner det seg vel ut, hehe!

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Du må ha en kjempefin ferie! Blir nok deilig! Kroppen har gått av å slappe av litt innimellom også :-)

 

I dag på vekta: 58,3 kg HURRA! Det føltes veldig godt :-)

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Hehe. I går fikk både jeg og samboeren min lønn, så vi kjøpte oss en stor pose med godteri. Og i morges hadde jeg gått opp fra 58,4 til 59,3. Nesten en kilo! Hehe. Men jeg spiste jo ikke en kilo godteri. Så jeg tror det har litt med å at jeg spiste så sent i går, slik at maten rakk ikke å bli fordøyd før jeg la meg. Tror jeg..

Jaja, det blir trening i neste uke :-). Rekker ikke så mye trening i helgen på grunn av at jeg jobber, også skal jeg i bursdag i kveld.

God helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :D

Er en jente på 21 år, veier 67 kg og er 159 cm. Håper på å kunne gå ned noen kilo til jeg skal på InterRail i sommer, kommer jo til å bli en del bilder fra denne turen og da vil jeg helst ikke at alt "flesket" jeg har rundt magen skal synes så godt som det gjør nå :/ Gikk på Grete Roede for 2 år siden og gikk da ned fra 79 til 66kg. Nå har det altså gått litt opp, men har holdt på med trening siden januar så er nesten tilbake på 66. Jeg har dessverre ikke vekt her hos meg, kun hjemme hos mor og far, så det blir til at jeg veier meg de gangene jeg er hjemme, ellers går det i målebånd.

Målet er å nå rundt 56 innen juni!

Håper jeg klarer dette her! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...