Gå til innhold

Noen som veier ca.61 og skal ca ned til 49??+


Gjest detteskaljegklare1

Anbefalte innlegg

Gjest missrosa

Klart du kan henge deg på meme89!

 

Jeg vil råde deg (uten at jeg er noe mer proff enn andre..) men, det lønner seg å sette mål på nedgang til 0,5 kg i uken. det er det som er mest overkommelig over tid! Og det er det som også holder seg best, og det stagnerer gjerne litt i perioder, så ikke fortvil om det ikke er nedgang hele tiden!

 

Jeg har vært å shoppet med svigerinnen min i 6 timer i dag.... kjøpte ikke et eneste klesplag faktisk, for jeg vil ikke kjøpe mer klær før jeg klarer å gå ned litt! Men jeg kjøpte mye stoff, jeg liker godt å sy så planen er å sy to sommerkjoler til min forhåpentligvis nye sommerfigur!!

Ellers ble det et par søte øredobber og et lite fat!

Så ingen stor shopping, men veldig kos er det uansett å kikke og få litt nye impulser!

 

men, jeg ser fram til å komme hjem å begynne å trene igjen....! Men for all del, koser meg masse på ferie!!

 

Du går nok ned igjen skal du se MarieSLu, det blir jo mye vann også når man spiser godteri... og når man spiser sent! kos deg i bursdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 597
  • Created
  • Siste svar

Så flott :)

 

Ja, målet er 0.5kg i uken, men er kjipt at jeg ikke har vekt. Har ikke råd til å kjøpe meg det heller :D Men jeg skal klare det uansett!

 

Bra at du klarte å holde ut i 6 timer uten å kjøpe noe! Bare tenk på alt det fine du kan kjøpe når du har fått sommerkroppen :( Sikkert kjekt å lage kjoler selv, som ingen har lik til!

 

Ferie høres bra ut! Skulle ønske jeg kunne dratt til et varmere størk, er så kaldt her for tiden og er rimelig lei snø og is!

 

Nå skal jeg ta meg en liten tur på butikken, selv om det er hviledagen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Meme 89: Ettersom du ikke har vekt kan du bruke målebånd, det er egentlig vel så bra for det sier mer om du blir mindre rundt midje o.l kontra en vekt sier bare noe om tallet... Så ikke fortvil og det beste er jo når du merker det på klærne=)

 

I dag har jeg kjøpt meg en kjole/tunika.... den var bare så fin! hehe, men den er slik passform at den passer om jeg går ned også=)

 

Hvordan går det med dere andre, MarieSLu og Stinelill??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eplemage

Jeg sliter veldig med å få i meg nok kalorier, noe som førte til at jeg første uka gikk ned 2 kg. Har dere noen gode tips til mellommåltider etc. som er enkle å ta med seg, men samtidig metter? Sitter som regel på lesesalen 8-10 timer per dag, og da er det fort gjort å glemme at man skal spise. Trenger derfor noe jeg kan gjøre klart på forhånd og bare ta med meg i sekken.

 

Denne uka har jeg vært småsyk og kjempetravel så det har nesten ikke blitt noe trening. Håper derfor bare vekta holder seg, og at jeg ikke har lagt på meg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Ja det er viktig å få i seg nok kalorier... skjønner det er lett å glemme på lesesalen! Jeg har vel ikke så mange gode tips, men evnt noe yoghurt, skyr, nøtter...

 

Jeg er blitt forkjølet også, håper det går over til jeg kommer hjem så jeg kan komme i gang med trening igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Nå er jeg hjemme fra ferie!

Men er fortsatt potte tett av forkjølelsen så blir ikke noe trening i morgen i alle fall, krysser fingrene for lørdag..

 

god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

hei :)

jeg har begynt å skrive inn alt jeg spiser igjen + og veie det! lei av å ikke gå ned noe i det hele tatt! så nå er jeg igang med den delen igjen! + masse vann! nå skal jeg prøve å ta av 10cm rundt midjen til sommerferien, og seff noen cm rundt puppa.låra, rompa og ellers andre steder det måte gå av :) men det jeg savner er å trene :) hakke gjort det på en stund.... så nå skal jeg starte igjen med trening!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Heihei :-)

 

Jeg har vært litt borte en stund nå. Har eksamen på onsdag så det er mye å lese og tenke på. Dermed blir det lite tid til trening nå. Men sånn må det bare bli. Har nødt til å prioritere skolen. Var dessuten i Oslo på tirsdag og onsdag på jobbintervju. Fikk også fikset leilighet til meg og samboeren min. Så vi flytter til Oslo i juni, nærmere bestemt Bækkelaget/Ekeberg. Hvor bor dere andre egentlig?

Vekten i dag var 58,7 kg. Helt greit det :-)

 

Og velkommen til Meme89. Vi er akkurat like høye :-). Mitt mæl i første omgang er 56 kg. Så får jeg se når jeg kommer meg dit. Har bare 2,3 kg igjen til det målet. men vet jo at det tar tid å komem dit uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Jeg bor på Majorstuen, trives veldig godt i byen! Deilig å ha fikset leilighet og slikt da!

Har du fått noen jobb, eller var det bare intervju?

 

Er fortsatt forkjølet så får ikke trent=( Vekten er som alltid den samme 66,6, men jeg har tålmodighet.. jeg vet den vil gå ned etterhvert .. Jeg prøvde en utrolig fin kjole i går, men den var for liten, snufs.. men jeg fikk enda mer motivasjon til å spise riktig, var på shopping med ei venninne, vi var på cafe to ganger men holdet meg til sunn mat, ikke noen sukkerbomber!

 

Skjønner du prioriterer skolen, lykke til på eksamen!!!

 

 

Bra du har motivasjon stinelill! Jeg håper og å gå ned ganske mange cm, men har ikke satt noe mål enda. lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Det var bare et intervju. Får vite på mandag om jeg får den eller ikke. Men har ikke helt bestemt meg for om jeg vil ha den eller ikke. Litt vanskelig det der. Men kan jo ikek få drømmejobben med en gang heller. Får se hva jeg gjør. Kan ta den bekymringen hvis jeg blir tilbudt stillingen :-).

 

Så kjipt at du er forkjølet missrosa. Håper du blir frisk snart så du får kommet i gang med treningen igjen. Hadde de ikke den kjolen i andre størrelser da? Jeg kjøpte meg sånn skjørt med høyt liv i går jeg. Det var veldig fint, men føler jeg har litt flesk på ryggen som på en måter henger over skjørtekanten. Ikke på magen, men på ryggen. Det er jo ikke det, men jeg føler det sånn. Hehe. Tipper man alltid kommer til å være misfornøyd med noe på kroppen, uansett hvor mye man går ned osv. Sånn er det å være jente i 2010. Mye krav til oss. Vi skal være flink i hjemmet, gode mødre, flink på jobb og se bra ut. Det er ikke lett.

 

Jeg har heller ikke satt meg noen mål i cm. Jeg har hittil gått ned 4,6 kg, og 4 cm rundt midjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Nei den var bare i den størrelsen...dessverre og det er en butikk som bare får inn noen plagg. Men de får jo inn nye senere og det kan jo være det er noe fint en annen gang og!

 

Nei, det er sjeldent drømmejobben dukker opp med en gang.. Men den kommer nok en gang!

 

Har bakt sunne muffins i dag, med rugmel, havregryn, banan, eplejuice og egg. Regnet ut at det ble ca 100 kcal i en stk. Og de er passe store! Til mannen bakte jeg ordentlige med sjokolade og sånn... Han er ikke like overbegeistret for mine, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Ja nå har jeg og gått ned, 0,5 kg siden 1.mars, er nå 66,1. Litt etter skjemaet, men er svært fornøyd!

Hadde tenkt å løpe i dag, lagt frem treningklær og alt, men er enda ikke frisk=(

forkjølelsen sitter skikkelig i... kjedelig...

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Føler meg mye bedre i dag, var bare grumsete i dag tidlig. så nå har jeg kommet inn fra 25 minutters løpestart, føltes veldig godt!

Fra i morgen begynner morgentreningen igjen, blir deilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du blir helt frisk snart missrosa, er ikke noe verre enn være syk :/ Og håper du får jobben MarieSLu! :)

 

Dagens måling gikk mye bedre enne forventet, ble alt for mye kalorier i forrige uke, men har gåt ned 5 cm :) Storfornøyd!! Har vært på trening, 1 time dans og 1 time styrke! Har for første gang vært under anbefalt antall kalorier, og vet det ikke er bra, men dagen ble ikke som jeg hadde trodd og plutselig var det kveld! Satser på en bra uke, tror jeg gleder meg til å veie meg på torsdag, skal hjem til mor, og håper den siste måneden har gitt resultater!

 

Hvordan går det med dere andre? Når har dere måle-/veiedag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Bra meme, 5 cm er jo mye!! Jeg har veiedag på mandager, må bli flinkere til å måle meg og... Har gått ned 0,5 kg siden 1.mars, så er 66,1 kg

 

Nå har jeg kommet inn fra løpeturen min, 40 minutter, 1,9 tp. Er sliten, men det er godt!!! Jeg pleier jo å løpe lenger, men jeg har jo vært syk og det har kommet snø/regn i natt så det var 2-3 cm med sørpe over alt, ikke så deilig...

 

Nå må jeg dusje så skal jeg sove en liten stund før dagen begynner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Hvordan går det her?

Jeg har en litt "trøtt" uke... var klar for å løpe i dag, kom meg ut, men kom på en måte ikke i gang, så snudde etter noen få minutter, og senere i dag har jeg sovet masse så er vel litt sliten bare.

 

Men ny dag i morgen, kanskje det blir en løpetur på dagen!

 

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg er også 66.1kg :) jeg går ikke ned noe! jeg har gått ned til 88cm rundt midjen, men det løsner ikke mer! jeg må begynne å trene mer! skal trene i kveld jeg :) også må jeg pakke ferdig for jeg reiser bort på mandag :)

 

hordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Heihei.

Lite som skjer på treningsfronten hos meg for tiden. Akkurat ferdig med en eksamen, og har nå begynt å lese til neste. Men Friskhuset har sånn kampanje nå som heter 30-60-90. Klarer jeg 30 besøk innen en gang i september (flytter i juni da. hehe) får jeg en T-skjorte eller et gavekort på G-sport på 150 kr. Klarer jeg 60 besøk får jeg en treningsbag, og klarer jeg 90 besøk får jeg en treningsjakke tror jeg. Så jeg må være med på det. Har vært med på det en gang tidligere. Veldig bra at de har sånne :-).

 

Men nå er det jo straks påske, og jeg drar hjem og på hytta. Men har satt meg et mål om en løpetur hver dag på hytta. Skal virkelig prøve å overholde det :-). Kommer jo til å bli ganske mye søtsaker i påska. Får fortsatt stort påskeegg av mamma og pappa ;-). Hehe.

 

Har dere store planer for påska da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Håper eksamen gikk bra og lykke til med neste!

 

Vi skal hjem til foreldrene mine i påsken, på fjellet, der blir det vel mest gåturer på bena tenker jeg. Men det er bra det, skal ha med joggesko og prøve å ta noen løpeturer.

 

Ellers spiser jeg lite godteri i påsken, men vi skal spise siste delen av bryllupskaken (vært i fryseren) og det er en ganske heftig kaloribombe, tør ikke tenke på det en gang! Hehe

 

Skal trene i morgen om alt går etter planen og når jeg kommer hjem fra påskefjellet regner jeg med at det begynner å bli bart i Holmenkollen slik at jeg kan ta frem rulleskiene.

 

Høres gøy ut med treningsmål på senteret, er jo greit med et gavekort på gsport og!!

Ha en god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei og hopp!

Har det fint på påskeferie, har gått turer i går og i dag og sikkert i morgen og på søndag. Så kommer vi hjem og da er det ny start for oss begge er meningen!

Vi skal handle inn 1-2 ganger i uka, spise sunne middager, styre unna godteri og brus i ukedagene, bare en "avgrenset" menge på lørdagen. Blir bra!!!

Og gå ned ca 10 kg innen sommeren

 

 

Jeg tror dette blir bra, i alle fall at jeg og mannen samarbeider litt!

 

Fortsatt god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Hvordan går det her?

Jeg har gått opp i påsken, er 67,7 =(

Så i dag var det rett ut for å løpe... og slik skal det fortsette.

 

Men hadde en fin påske da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Heihei :-).

 

Jeg har også hatt en utrolig god påske. Proppa meg full av godteri :-). Mmm! Får ikke dårlig samvittighet av å spise godteri i påska, for det er liksom meningen. Hehe.

Men har gått opp jeg også ja. Veide meg for første gang siden før påske i dag, og har gått opp fra 58,3 til 59,7 :-/. Så det var ikke helt bra. Men går sikkert fort ned igjen når treningen begynner igjen. JEg løpte en gang i påsken og rocket litt. Så nådde ikke helt målet mitt der. Hehe.

Nå er det tilbake på skolebenken og jobbing med eksamen og bacheloroppgave.

 

Alt bra med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...