Gå til innhold

Noen som veier ca.61 og skal ca ned til 49??+


Gjest detteskaljegklare1

Anbefalte innlegg

Gjest stinelill1988

jeg syns dere er så flink :)

jeg har begynt å trene igjen :) er så deilig, skal trene i 15min til <3 så har jeg trent i 35min tilsammen<3

har vært flink med mat i dag, men kunne dropet den vaflen på jobben!

jobber i kantine, så an bli mye feil mat! men det er jo bare jeg som velger hva jeg vil putte i munn og ikke!

jeg har så fall begynt å trene igjen =D er digg<3

 

fikk ikke veid meg i dag så tar det igjen i morgen!! håper på nedgang!!!

 

også denne sommeren må jeg være feit :D æsj å! men neste sommer skal alt være anderledes!

 

skal stå hvitbrud i 2013 så da skal jeg ha gått ned til 50kg og ha midje mål på 65cm - 70cm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 597
  • Created
  • Siste svar
Gjest missrosa

Oj, gratulerer stinelill med at du skal gifte deg! Jeg giftet meg i mai i fjor, var faktisk den fineste dagen i mitt liv - vet det høres klisje aktig ut, men det var det. Alt var perfekt og jeg fikk mannen jeg alltid har villlet ha!

 

Nå har jeg trent litt til, fokuserer mye på armene nå, så regner med de blir litt mer markerte etterhvert!om jeg fortsetter slik jeg har gjort i dag....

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Oj' date=' gratulerer stinelill med at du skal gifte deg! Jeg giftet meg i mai i fjor, var faktisk den fineste dagen i mitt liv - vet det høres klisje aktig ut, men det var det. Alt var perfekt og jeg fikk mannen jeg alltid har villlet ha!

 

Nå har jeg trent litt til, fokuserer mye på armene nå, så regner med de blir litt mer markerte etterhvert!om jeg fortsetter slik jeg har gjort i dag....

 

Ha en fin kveld[/quote']

tusen takk<3

Jeg har funnet drømme kjæresten min, og i påsken fridde han til meg :)

så er jo greit å være i gang med trening, hakke lyst til å gifte meg som en flodhest heller! så det så!

han har kroppen jeg lenge har drømt om, han passer alle klær :D og jeg passer ikke noe om trent!

men det passer litt bedre for vær månede så er jo bra i seg selv, i alt fra november har jeg mistet over 50cm til sammen fra hele kroppen min =D er stolt jeg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

GRATULERER StineLill!! Så gøy!!

JEg og min samboer har vært kjærester i snart 6 år, men fortsatt ingen frieri her i gården. Hehe. men det stresser jeg ikke så mye med egentlig, stresser mer med barn faktisk. Det er så mange av mine venenr som har fått barn og som er gravide, så jeg blir jo kjempebabysyk! Men kjæresten min sier at det passer om 2 - 3 år. Og jeg er egentlig enig i det. Må få oss ordentlig jobb etter vi er ferdig med utdanningen nå. Jeg har et jobbintervju i morgen faktisk, så krysser fingrene. Men det er ikke lett å være nyutdannet på jobbmarkedet :-/.

 

Nå har jeg begynt på antibiotika, så håper denne bihulebetennelsen slipper taket snart :-)

 

Dere er så flinke alle sammen! Stolt av dere! Fortsatt tid til å ta av en del kilo fram mot sommeren StineLill! Det er bare å stå på. Lag et treningsprogram , og sett deg mål!

 

Ha en flott kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
GRATULERER StineLill!! Så gøy!!

JEg og min samboer har vært kjærester i snart 6 år' date=' men fortsatt ingen frieri her i gården. Hehe. men det stresser jeg ikke så mye med egentlig, stresser mer med barn faktisk. Det er så mange av mine venenr som har fått barn og som er gravide, så jeg blir jo kjempebabysyk! Men kjæresten min sier at det passer om 2 - 3 år. Og jeg er egentlig enig i det. Må få oss ordentlig jobb etter vi er ferdig med utdanningen nå. Jeg har et jobbintervju i morgen faktisk, så krysser fingrene. Men det er ikke lett å være nyutdannet på jobbmarkedet :-/.

 

Nå har jeg begynt på antibiotika, så håper denne bihulebetennelsen slipper taket snart :-)

 

Dere er så flinke alle sammen! Stolt av dere! Fortsatt tid til å ta av en del kilo fram mot sommeren StineLill! Det er bare å stå på. Lag et treningsprogram , og sett deg mål!

 

Ha en flott kveld![/quote']

 

tusen takk<3

samme som her det mange av mine venner har også fått barn og venter barn og jeg er også babysyk men min vil også vente noen år! han sier det beste er å vente til vi bor sammen og vet vi kommer til å klare oss sammen<3 akkurat nå tar jeg en dag av gangen :D

orker ikke stresse med noe, kiloene mine står bom stille, men løsner vel nå som jeg er i gang med trening og sundt kosthold!

btw så blogger jeg også om maten jeg spiser, legger ut bilder og oppskrift =D så om der vil se så bare å si i fra =D

 

ønsker dere alle masse lykke til<3

og god bedring til dere som ikke er helt i form om dagen<3

selv sliter jeg med pollen om dagen! er hel tett, og nyser i ett =( ¨æsj å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

har linken på signaturen min<3

begynte på mandag og legge inn bilder av mat og akkurat nå er den ikke så bra men det skal bli bedre :D

 

etter vært skal jeg også legge inn trening! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

og fordi jeg ble litt gal gikk jeg rett inn i stua og trente styrke på armene i 30 minutt.

og litt på wii'en.

 

ble sliten, og litt trening er mye bedre enn ingen trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Jeg vet ikke egentlig. Jeg tror jeg spiser veldig lite. I dag har jeg tilsammen spist fire brødskiver med hvitost, en pose tomatsuppe og oppskjært aple og banan med kesam (kveldsmat). Også er jeg syk da. Så kan ha noe med det å gjøre også. Kanskje det skal litt mer til å gå ned fra 67 til 66,5 feks. Men når du kommer ned til 66,5 så går det mye lettere. Jeg vet ikke helt altså. Jeg tror det er viktig å ikke spise så sent på kvelden for da rekker ikke maten å fordøye seg før man legger seg og da tror jeg den legger seg på kroppen istedet. Det er min teori :).

 

Jeg tenker også at jeg skal lage meg blogg. Jeg laget en for over et år siden, men skrev kun ett innlegg, og fortalte ingen om den. Hehe. Også føler jeg at jeg må ha et tema. Så tenker å ha mine hobbyer som tema; gitar, dykking og håndarbeid. Så tenker å begynne med den i neste uke. Det tenker jeg nå hvertfall, men kanskje jeg feiger ut :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eplemage

Oi, så fin blogg du har stinelill!

Jeg har kjøpt Jillian Michaels' trenings-DVD "30 days shred" som jeg skal kaste meg over så fort jeg får kjøpt treningsmanualer.

Trener kondisjon på treningssenter, men er ikke særlig glad i å trene styrke der, siden det virker som guttene/mennene på sterioder tror de eier hele styrkeavdelingen.

Tror jeg skal kaste meg på bloggebølgen og blogge om min erfaring med 30 days shred.

Dersom det er noe dere er interessert i å høre om, så rop ut, så skal jeg poste linken så fort jeg får opprettet en blogg.

 

Ellers står vekten fremdeles stille. Har mensen denne uka, så orker ikke veie meg, for kroppen min blir så oppblåst og holder på så mye vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Spennende med blogg!

 

Oj' date=' hvordan får du det til MarieSLU? vekta mi rikker seg ikke i det hele tatt. Jeg blir gal!

var 67,1 i dag og...[/quote']

 

da kan jeg meddele deg at jeg også ligger mellom 66,6-67.1kg om ukene!

virker ikke som det går ned =(

hvordan meny føller du?

jeg spise variert og sundt!

jeg trener også :D

 

vi får se hvem av oss som er på 66tallet neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Oi' date=' så fin blogg du har stinelill!

Jeg har kjøpt Jillian Michaels' trenings-DVD "30 days shred" som jeg skal kaste meg over så fort jeg får kjøpt treningsmanualer.

Trener kondisjon på treningssenter, men er ikke særlig glad i å trene styrke der, siden det virker som guttene/mennene på sterioder tror de eier hele styrkeavdelingen.

Tror jeg skal kaste meg på bloggebølgen og blogge om min erfaring med 30 days shred.

Dersom det er noe dere er interessert i å høre om, så rop ut, så skal jeg poste linken så fort jeg får opprettet en blogg.

 

Ellers står vekten fremdeles stille. Har mensen denne uka, så orker ikke veie meg, for kroppen min blir så oppblåst og holder på så mye vann.[/quote']

 

tusen takk skal du ha<3

er jo så moro og lese blogger :D

får litt erfaring fra verandre :)

noe dere vil jeg skal ha med i bloggen min ?

så bar si fra så skal jeg ta det med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

hvordan ligger dere ann med trimpoeng denne uken?

 

så langt har jeg 2.9tp målet er 7tp denne uken :D kan enda gå!

skal trene litt step seinere i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anniepannie

Slenger meg på her jeg dere:) Jeg er 21 år, skal ned ca 7 kg til sommeren.

 

Begynte for ca 4 uker siden, har gått ned 3 kg siden da. Prøver å spise sunn mat som metter mye, og skal også prøve å få trent litt. Har ikke råd til å gå på treningssenter for tiden, så får prøve å komme meg ut litt å jogge/gå turer! : D

 

I dag har jeg ikke vært flink i det hele tatt! Spiste is til frokost! hehe :D Og i morgen skal jeg ut på byen og drikke. MEN full skjerpings framover! Har dere trua på meg?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Ja, bloggen din var kjempefin stinelill! Artig hvis du også lager blogg eplemage. Da kommer jeg til å følge den :-). Jeg lager neste uke, men kommer ikke til å skrive om mat og trening tror jeg. Har så mye annet jeg også vil skrive om :-).

 

Velkommen kekeke! Hyggelig at du vil være med her :-). Hvor høy er du og hvor mye veier du? Hvis du vil si det selvfølgelig. Jeg har troen på deg ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

tusen takk :D

 

har nytt innlegg der!

skal legge inn et inn legg i kveld om jeg orker! men får se hva det blir til!

er så sykt trøtt i dag!

også må jeg få trent litt, har bare gått i 10min i dag!

 

gleder meg til veiing på mandag<3

håper på noen gram ned! vil se 65 når jeg drar til gutten min 14mai =)

og når jeg kommer hjem skal jeg være 64.5kg.

reiser hjem 18mai og da skal jeg veie meg 19mai bare for å se om jeg har gått ned noe, for når jeg er hos typen min så går vi mye tur<3

 

nå skal jeg drikke sukkerfri saft med pære og eple smak nam nam<3<3 så kanskje trene litt<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anniepannie

Tusen takk for det MarieSLu :)

 

Jeg har vært litt redd for å si det til andre som slanker seg, for jeg veier nemlig ganske lite! Vil ikke at folk skal få inntrykk av at jeg er en tynn jente som egentlig ikke har noe å klage på, om du skjønner hva jeg mener ;o Grunnen til at jeg vil ned i vekt er fordi jeg var 10 kg mindre sommeren for to år siden, og følte meg mer vel da. Jeg ser virkelig ut som jeg veier mer enn jeg gjør :) Nå som jeg har forklart meg her føler jeg at jeg kan si det (hurraaa så heldige dere er!:D) Jeg er 165 høy og var 56 kg da jeg startet. Målet mitt er da å gå ned til rundt 45 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Her var det skjedd mye...=)

Kekeke velkommen, jeg må bare selvom jeg sikkert ikke burde, siden du forklarte deg, men 45 kg på 165 cm.... det skjer mye med kroppen fra 19 til 21, ift former, pupper osv... jeg var selv 44 kg på 155 cm, og jeg var for tynn.

men det er du som er i din kropp, og du som bestemmer.. jeg syntes bare det hørtes lite ut... men, dette var ikke for å skremme deg eller noe.. du er fortsatt velkommen til å være her!

 

stinelill, ja jeg regner med at du når 66 først, jeg skjønner ikke hva galt jeg gjør, jeg spiser: banan, knekkebrød, sunne middager, epler.. ALDRI sukker, ikke noe med kunstig søtning.

og jeg spiser jo heller ikke for lite, kanskje for mye, men samtidig føler jeg ikke at jeg spiser mer enn man bør.

f.o.m i morgen skal jeg loggføre hver minste lille bit og se om det hjelper.

 

nå har jeg gått en fin tur ute, det er jo varmt!! deilig, men irriterer meg den forbannade betennelsen, jeg vil løpe fort, hardt og leeeenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Hei!

Her var det skjedd mye...=)

Kekeke velkommen' date=' jeg må bare selvom jeg sikkert ikke burde, siden du forklarte deg, men 45 kg på 165 cm.... det skjer mye med kroppen fra 19 til 21, ift former, pupper osv... jeg var selv 44 kg på 155 cm, og jeg var for tynn.

men det er du som er i din kropp, og du som bestemmer.. jeg syntes bare det hørtes lite ut... men, dette var ikke for å skremme deg eller noe.. du er fortsatt velkommen til å være her!

 

stinelill, ja jeg regner med at du når 66 først, jeg skjønner ikke hva galt jeg gjør, jeg spiser: banan, knekkebrød, sunne middager, epler.. ALDRI sukker, ikke noe med kunstig søtning.

og jeg spiser jo heller ikke for lite, kanskje for mye, men samtidig føler jeg ikke at jeg spiser mer enn man bør.

f.o.m i morgen skal jeg loggføre hver minste lille bit og se om det hjelper.

 

nå har jeg gått en fin tur ute, det er jo varmt!! deilig, men irriterer meg den forbannade betennelsen, jeg vil løpe fort, hardt og leeeenge![/quote']

 

jeg føler jeg går opp og ned bare jeg! har jeg først sett 64kg så går vekta opp til 66.6kg igjen ;) jeg liker det ikke sånn, hvorfor vil det ikke gå ned når jeg vil det skal gå ned, jeg vil ikke at vekta skal gå ned når midje målet forblir høyt :D æsj å!!! hva gjør jeg galdt? jeg trener og spiser sundt! men like veld går det ikke ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Det er klart du bestemmer selv hvor mye du vil veie og hvordan du skal se ut Kekeke, men jeg også må si at det hørtes kjempelite ut. Da kommer du til å ha en BMI på 16,5, som er langt under grensa for undervektig. Det vil si at da er du veldig undervektig. Og det kan jo føre med seg visse komplikasjoner, som feks at du mister menstruasjonen og aldri kan ha barn. Men selvfølgelig, det er du selv som vet hva du trives med. Det hørtes bare farlig lite ut. Håper du vet hva du gjør :-). Du er selvfølgelig veldig velkommen til å være her. Jeg er ingen stor jente selv i grunn, og har aldri vært overvektig. Blir fint å følge deg :-). Og igjen; jeg har trua på deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anniepannie
Hei!

Her var det skjedd mye...=)

Kekeke velkommen' date=' jeg må bare selvom jeg sikkert ikke burde, siden du forklarte deg, men 45 kg på 165 cm.... det skjer mye med kroppen fra 19 til 21, ift former, pupper osv... jeg var selv 44 kg på 155 cm, og jeg var for tynn.

men det er du som er i din kropp, og du som bestemmer.. jeg syntes bare det hørtes lite ut... men, dette var ikke for å skremme deg eller noe.. du er fortsatt velkommen til å være her!

 

[/quote']

 

 

 

Det har du kanskje rett i ;) Får se an litt da, kanskje det holder å gå ned 5 kg. Vil ha mindre lovehandles iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anniepannie
Det er klart du bestemmer selv hvor mye du vil veie og hvordan du skal se ut Kekeke' date=' men jeg også må si at det hørtes kjempelite ut. Da kommer du til å ha en BMI på 16,5, som er langt under grensa for undervektig. Det vil si at da er du veldig undervektig. Og det kan jo føre med seg visse komplikasjoner, som feks at du mister menstruasjonen og aldri kan ha barn. Men selvfølgelig, det er du selv som vet hva du trives med. Det hørtes bare farlig lite ut. Håper du vet hva du gjør :-). Du er selvfølgelig veldig velkommen til å være her. Jeg er ingen stor jente selv i grunn, og har aldri vært overvektig. Blir fint å følge deg :-). Og igjen; jeg har trua på deg :-)[/quote']

 

 

 

;) Jeg vet det høres lite ut. Men BMI er ikke noen god pekepinn for meg.. Hele familien min veier lite, til tross for at de har høy fettprosent. Når jeg var 45 kg var jeg ikke for tynn, jeg hadde både pupper og lår! Nå blir jeg litt lei meg faktisk, skulle aldri nevnt hvor mye jeg veier..

 

Når mamma var 28 år gammel veide hun 39 kg uten å se for tynn ut! Hun er 155 cm høy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Det var ikke meningen å angripe deg, Kekeke, jeg vil gjerne følge deg, men det er bare lett å reagere når det er snakk om lav vekt. Jeg er også liten, 155, men er kraftig i kroppen om du skjønner, og om du har en veldig tynn kropp så er jo det noe helt annet og da passer kanskje den vekta. Men du bør se det på den måten at vi bryr oss om deg, enda vi ikke kjenner deg,

Så følg med videre!

 

For min del skal jeg bli mye bedre bevist fra i dag!

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...