Gå til innhold

Noen som veier ca.61 og skal ca ned til 49??+


Gjest detteskaljegklare1

Anbefalte innlegg

Gjest MarieSLu
;) Jeg vet det høres lite ut. Men BMI er ikke noen god pekepinn for meg.. Hele familien min veier lite' date=' til tross for at de har høy fettprosent. Når jeg var 45 kg var jeg ikke for tynn, jeg hadde både pupper og lår! Nå blir jeg litt lei meg faktisk, skulle aldri nevnt hvor mye jeg veier..

 

Når mamma var 28 år gammel veide hun 39 kg uten å se for tynn ut! Hun er 155 cm høy[/quote']

 

Ikke meningen å gjøre deg lei deg. Beklager det. Prøvde å si det på en fin måte. Men vi kjenner deg jo ikke, og vet ikke noe om din kropp. Den kjenner du selv best, så vi kan ikke vite hva som er best for deg. Det vet du best selv :D. Beklager hvis du følte deg angrepet. Det var overhodet ikke meningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 597
  • Created
  • Siste svar
Gjest anniepannie
Det var ikke meningen å angripe deg' date=' Kekeke, jeg vil gjerne følge deg, men det er bare lett å reagere når det er snakk om lav vekt. Jeg er også liten, 155, men er kraftig i kroppen om du skjønner, og om du har en veldig tynn kropp så er jo det noe helt annet og da passer kanskje den vekta. Men du bør se det på den måten at vi bryr oss om deg, enda vi ikke kjenner deg,

Så følg med videre!

 

For min del skal jeg bli mye bedre bevist fra i dag!

 

Ha en fin dag[/quote']

 

 

Jaa, jeg får gjøre det :*Skjønner hva dere mener, 45 kg høres jo utrolig lite ut ;) Og dessuten er det ikke sikkert jeg trenger å gå ned fullt så mye, kanskje 47-48 er en mer passende vekt, får se an litt :D

 

Hvilke planer har dere for dagen? Jeg skal drikke meg fin på vin i kveld! Noen som vet hvilken alkoholholdig drikke som egentlig er lurest å drikke når man er på slankern? Rødvin eller hvitvin? Eller drinker med lightbrus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Bra du henger med videre Kekeke!

 

I dag har jeg spist 1365 kalorier

 

- havregrøt 430

- epler 120

- lasagne m salat og grovt brød 740

- chocco mocca m/ skummet melk, 75

 

så, det ble litt stor middag, men ellers har det jo ikke vært så mye så da går det jo ann, 340 av kaloriene på middagen var deler av salaten (avocado og noen mozarellakuler) og litt dressing gjort på olje, og det er jo sunne fettstoffer.

har gått og skal gå tur snart så blir tilsammen en times tid med gange. pluss at jeg har jo gått mer, tenker også å trene litt med manualer og ellers styrke.

 

har hatt en fin dag! deilig når det er så varmt ute.

 

Håper du koser deg i kveld kekeke, forresten, jeg vet ikke hva som gir minst kalorier, drikker ikke så er ikke så inn i det,... men, kos deg!

Ha en fin kveld alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

når vi er inne på det å være lav så er jeg 153cm og 66.6kg ;) og vil ned til et sted mellom 47-50kg men første målet mitt er 60kg også 55kg osv!

 

i dag har jeg spist for mye :D men skal trene etter på! ligger dårlig ann for å få 7tp denne uka, men skal prøve så godt jeg kan, har enda denne dagen og lørdag og søndag igjen så skal klare det!

 

hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg har trent styrke i kveld, bra økt=) svetten silte i alle fall...

 

også skulle jeg gå lang tur, men når jeg kom ut styrt regnet det, så ble ikke så langt allikevel..

 

håper jeg ser litt resultater etterhvert jeg trener jo kun armer og overkropp nå.

 

ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu
Jaa' date=' jeg får gjøre det :*Skjønner hva dere mener, 45 kg høres jo utrolig lite ut ;) Og dessuten er det ikke sikkert jeg trenger å gå ned fullt så mye, kanskje 47-48 er en mer passende vekt, får se an litt :D

 

Hvilke planer har dere for dagen? Jeg skal drikke meg fin på vin i kveld! Noen som vet hvilken alkoholholdig drikke som egentlig er lurest å drikke når man er på slankern? Rødvin eller hvitvin? Eller drinker med lightbrus?[/quote']

 

 

Vi har jo alle forskjellige mål, så vi må bare oppmuntre hverandre :-). Jeg veide 58,1 i dag. Målet mitt er i første omgang 56, og da har jeg bare 2 kg igjen. Men kommer nok til å skyve målet mitt enda lenger ned hvis/når jeg kommer dit. Hehe.

 

Planene mine for tiden er stort sett lesing. Har eksamen i samfunnsvitenskapelig metode på mandag. Det er litt avanserte saker, så sitter stort sett på skolen. I morgen skal jeg gå i 1. mai-tog :-).

 

I forhold til drikke er jeg litt usikker. Men øl er det hvertfall ganske mye kalorier i. Spesielt mørkt øl. Flaks for meg som er så glad i Guinness ;-). Hehe. Også ser jeg for meg at det er mer kalorier i rødvin enn i hvitvin. Men vet ikke hvorfor. Føler bare at rødvin er litt mektigere. Jeg r veldig glad i musserende vin, og det føler jeg er ganske lett og har lite kalorier. Hehe. Men det er nok mye kalorier uansett når det er alkoholholdig drikke.

 

Dette fant jeg da jeg søkte på google:

Snaps (3 cl): 67 kalorier

En aperitif: 150 kalorier

Ett glas vitt vin: 100 kalorier

Ett glas rött vin: 117 kalorier

Ett glas portvin: 100 kalorier

Ett glas champagne: 100 kalorier

En drink (4 cl sprit): 164 kalorier

En starköl (50 cl): 235 kalorier

En whisky (4 cl): 89 kalorier

Ett glas likör: 93 kalorier

 

Så der ser du at det er litt mer kalorier i rødvin enn hvitvin. Men det er sikkert avhengig av vinen. Kos deg med vin! Leste en annen plass at vin kan være slankende i moderate mengder ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

så langt i dag har jeg 1,8tp :D er så deilig å trene<3

håper jeg ser nedgang på vekta snart..

elsker å trene step <3

 

her har det også regnet mye i dag så den gå turen jeg skulle gå ble ikke noe av ;) så da ble det step :)

 

uten om det så har jeg i alle fall fått trimet i dag uansett og det er så deilig følese i kroppen<3

 

når har dere veie dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eplemage

Jeg har akkurat fullført dag 1 på level 1 av 30 day shred. Jeg tror aldri jeg har vært så sliten etter 20 min trening noen sinne. Er ikke rart deltagerne på "The biggest looser" går ned 5-10 kg hver uke med Jillian som trener, det er iallefall sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Bra stinelill!!

 

Jeg har veiedag mandager' date=' er veldig spent på kommende mandag.. =)

tvi,tvi for at det står 66,? på vekta!!!!![/quote']

 

vi får håpe på det begge to da :D

jeg vil ned i vekt nå! men magen og låra blir ikke mindre, kanskje jeg spiser for lite? kommer ikke opp i 1000kcal engang ;)

burde jeg spise mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu
Jeg har akkurat fullført dag 1 på level 1 av 30 day shred. Jeg tror aldri jeg har vært så sliten etter 20 min trening noen sinne. Er ikke rart deltagerne på "The biggest looser" går ned 5-10 kg hver uke med Jillian som trener' date=' det er iallefall sikkert![/quote']

 

Hvor har du fått tak i "30 day shred" da? Er det dyrt? Er det en film liksom? Men de som er med i "The biggest looser" er jo veldig store da, og da går man ned mer. Men hun kjører dem hardt ja :-D.

 

Jeg har hatt en liten trening i dag. er ikke helt frisk enda, så torde ikke å ha noen intensiv trening. Gikk i 40 min på tredemølla. Var godt å røre litt på seg. Blir så rastløs av å lese til eksamen!

 

Krysser fingrene for dere missrosa og Stinelill. JEg har forøvrig veiedag hver dag. Jeg er så redd for å å gå glipp av det hvis jeg plutselig skulle se 57-tallet på vekta. Hehe. Så derfor veier jeg meg hver dag ;-)

 

Nå er det vel på tide å finne senga tror jeg :-). God natt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Du spiser nok litt lite ja, Stinelill. burde ligge på 13-1400 hvertfall.

 

jeg måtte bare veie meg i dag og jeg er gått ned 200 gram!!! Så nå viste vekta 66,9!! jey!

 

har insett at det er 1.mai i dag, og jeg hadde ikke handlet inn i går for hverken i dag eller i morgen, så det blir jo artig når kjøleskapet og fruktskålen er så og si tomt.

 

ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg måtte også bare veie meg i dag og jeg veide 66.1kg har gått ned 500gram :D og i tilegg har jeg mensen!

håper jeg er enda lavere i morgen<3

nå går det riktig vei =)

 

har alt trent step i dag, var vondt i beina i dag =( så klarte bare 5min ;)

men skal trene mer i dag! syns trening har blitt gøy<3

også må jeg klare 7tp denne uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eplemage
Hvor har du fått tak i "30 day shred" da? Er det dyrt? Er det en film liksom? Men de som er med i "The biggest looser" er jo veldig store da' date=' og da går man ned mer. Men hun kjører dem hardt ja :-D.

 

Jeg har hatt en liten trening i dag. er ikke helt frisk enda, så torde ikke å ha noen intensiv trening. Gikk i 40 min på tredemølla. Var godt å røre litt på seg. Blir så rastløs av å lese til eksamen!

 

Krysser fingrene for dere missrosa og Stinelill. JEg har forøvrig veiedag hver dag. Jeg er så redd for å å gå glipp av det hvis jeg plutselig skulle se 57-tallet på vekta. Hehe. Så derfor veier jeg meg hver dag ;-)

 

Nå er det vel på tide å finne senga tror jeg :-). God natt :-)[/quote']

 

Ja, det er en trenings-dvd. Koster bare 7 pund (litt over 60 kr) på http://www.play.com. De sender fra England, men har fri frakt til Norge :-)

Eneste minus er at det tar litt lenger til før man får det man bestiller enn det ville gjort hvis man bestiller fra Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg vil så veldig gjerne bli ferdig med 60tallene og se 50tallene. nå er jeg 66.1kg :D og jeg stoler ikke på vekta når jeg har mensen!

 

nå skal jeg snart lage noe middag! har bestemt meg for å komme meg opp i 1300kcal i dag! og det skal gå veldig greit!

er lei av å aldri gå ned rundt midjen og låra, jeg trener jo step vær dag, men hvorfor går jeg ikke ned i cm da?

også er jeg ikke frisk i dag, har så ondt i hue ;) jeg er slapp og dårlig! og jeg har ikke feira natt til 1mai for jeg drikker nesten ikke lenger!

jeg er redd jeg aldri vil bli syndlig tynn jeg!

spiser sundt og trener vær dag, så hva gjør jeg da galt?

blir så forvirra jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Da er jeg kommet inn fra en nydelig morgentur på 50 minutt. Det er knallfint vær ute, sola skinner fra blå himmel og fuglene kvitrer...

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Da er jeg kommet inn fra en nydelig morgentur på 50 minutt. Det er knallfint vær ute' date=' sola skinner fra blå himmel og fuglene kvitrer...

 

Ha en fin dag[/quote']

 

 

god morgen ;)

jeg har nesten nettopp voknet jeg :D

 

så flink du er<3 ha en god dag =)

 

er nydelig vær her å, så kanskje jeg skal be gi meg ut i det fine været når jeg har trent step<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thea88

Nå skal jeg virkelig henge med videre her..!!

 

I dag har jeg vært på en time spinning, og skal ut og gå i det fine været snart.

 

Mat: Grøt av 50g kruskakli og 30 proteinpulver

2 egg, pluss den samme grøten igjen.. God og mett nå ja ;)

 

 

Skal legge til at jeg har lenge slitt med spiseforstyrrelser.. I det siste har det vært mye overspising og oppkast, ikke bra. Jeg får hjelp for dette altså!

 

Så nå vil jeg spise sunt og godt, og få tilbake treningsgleden!

 

Også vil jeg bli litt fastere i fisken da.. Noen kg ned er målet.

 

Veier nå 55kg og er 162cm høy :D

 

Ønsker dere alle en strålende søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Hyggelig å se deg igjen Thea! Ønsker deg god bedring! Har flere venninner som har hatt spieforstyrrelser og blitt helt frisk, så det er bare å stå på :-). Veldig fint at du fortalte oss det. Da er du hvertfall på god vei :-). (Har lært mye om spsieforstyrrelser i mitt studie).

 

I dag veide jeg 57,8!! Første gang jeg ser 57-tallet :-). Det var gøy. men det er nok bare fordi jeg nesten ikke spiste i går. Sånn går det når man sitter på skolen hele dagen. Sitter her nå også. Gleder meg veldig til eksamen er ferdig i morgen. Da er det kun bacheloroppgaven igjen.

 

Ha en fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Ønsker deg også god bedring thea! Jeg kan mye om det jeg også, da jeg har slitt med det i mange år selv, bulimi stort sett med en del anorektiske trekk. Men er mye bedre nå da, har et sunt forhold til hvilken vekt jeg bør være på og jeg har skjønt at man må spise...

 

Har vært ut mye i dag, skal ut å gå tur nå snart igjen med min svigermor, det er jo så deilig med sol!!

 

Mannen har studiedag med en kompis her i dag, så jeg tenker det er best å gå ut, kjedelig å sitte å høre på de.. hehe

 

Så bra MarieSLu!!! det er jo knall! Lykke til på eksamen!

 

Ha en fortsatt fin dag, dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thea88

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Marie og missrosa!

 

Jeg har slitt i ca 10år, så er rimelig lei kan du si.. Er så godt å lese om at andre har kommet seg ut av det. Håper virkelig jeg kan si jeg er helt frisk en dag!

 

Ønsker deg masse lykke til med lesing og eksamen i morgen Marie!!

 

Og flott at du kommer deg ut på tur missrosa ;)

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

så flinke dere er<3

 

stå på en dag vil du komme ut av det :D

jeg har selv kommet ut av spiseforstyrrelsen min, men tok meg 2år og komme ut av det!

jeg var så slapp og dårlig så ble nesten lagt inn, men så fikk jeg en plan av psykologen min om hva jeg skulle spise, så etter mange samtaler så kom jeg meg ut av det!

 

men i dag har jeg nesten klart målet mitt om 7tp denne uka mangler 0.1tp :) og det skal jeg få<3

nå sitter jeg med ansiktsmaske på nå! og seff litt migrene ;)

skal fjerne ansiksmasken også ta smertestillende også sove!

 

snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anniepannie

Dette fant jeg da jeg søkte på google:

Snaps (3 cl): 67 kalorier

En aperitif: 150 kalorier

Ett glas vitt vin: 100 kalorier

Ett glas rött vin: 117 kalorier

Ett glas portvin: 100 kalorier

Ett glas champagne: 100 kalorier

En drink (4 cl sprit): 164 kalorier

En starköl (50 cl): 235 kalorier

En whisky (4 cl): 89 kalorier

Ett glas likör: 93 kalorier

 

Så der ser du at det er litt mer kalorier i rødvin enn hvitvin. Men det er sikkert avhengig av vinen. Kos deg med vin! Leste en annen plass at vin kan være slankende i moderate mengder ;-)

 

 

 

Så bra at jeg drakk hvitvin da! ;) hehe :D Er det mandag som er veiedag for dere? Om det er det hyver jeg meg på mandag jeg også :-) Men vet ikke om jeg tør å veie meg i morgen tho! Skal heller være kjempeflink med kosthold og alt det der, og heller veie meg neste mandag, hihi

 

Og lykke til på eksamen i morgen MarieSLu!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg har gått ned 800 gram siden forrige mandag!!!

 

er nå 66,3 kg!

 

Har veiedag i dag, kekeke

 

Håper det går bra med eksamen i dag, MarieSLu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...