Gå til innhold

Noen som veier ca.61 og skal ca ned til 49??+


Gjest detteskaljegklare1

Anbefalte innlegg

  • Svar 597
  • Created
  • Siste svar
Gjest stinelill1988

Jeg veide 66.1kg :D ned 500gram siden forige mandag :)

nå håper jeg på 65tallet til neste mandag :)

på jobb i dag så måtte jeg bytte str i kokkebuksa mi<3 kunne ikke ha L lenger måtte ned til M<3 hurra =D kokkebukser er litt større i str enn andre bukser ;) hehe!

 

 

gratulerer med ned gang til dere andre<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Så bra stinelill! Deilig å gå ned i str.

Jeg håper også på 65 tallet neste uke!!

 

 

Nå skal vi på vegetar restaurant å spise middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Så bra stinelill! Deilig å gå ned i str.

Jeg håper også på 65 tallet neste uke!!

 

 

Nå skal vi på vegetar restaurant å spise middag!

 

 

masse lykke til med uka som kommer og kos deg med middagen ;)

jeg har alt trent litt i dag det vil si 15min :D 0.5tp mangler 0.5tp til i dag :)

 

da var denne dagen ødelagt *sur*

fikk meld av xn min *sur*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Jeg veide 57,2 kg i dag!! Ned 600 gram fra i går. Hehe. Jeg veier meg hver dag, for jeg vil ikke gå glipp av det hvis jeg plutselig skulle gå ned masse. Hehe. Men tipper jeg kommer til å legge på meg litt nå framover ettersom eksamen er ferdig. Eksamen jeg fint :-).

 

Hehe. Det virker nesten som dere følger hverandre på vekta missrosa og StineLill ;). Nesten alltid ca identisk! Morsomt :-).

 

Klassen min skal feire at vi er ferdig med siste eksamen i kveld, så da blir det noen øl på meg. Men føker jeg kan unne meg det :-).

 

Ha en fin kveld alle sammen. Det skal hvertfall jeg ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Så bra MarieSLu, nedgang er gøy! kos deg med øl og venner!!

 

jeg har hatt en veldig bra dag, har også sydd meg en tunika =)

i morgen skal jeg til legen med leggen min, håper jeg får noen tabletter som tar bort betennelsen, vil svært gjerne løpe snart.

 

usj, ikke gøy med sure ekser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

hoi hoi!

 

har ikke betennelse i leggen, men mulig en muskel som er strekt, så skal ta det litt rolig med løping og tøye leggen masse.

det er jo bra det ikke er betennelse, det er så vanskelig å bli kvitt...

 

her har det snødd i dag, gikk en times tur i skikkelig surt vær, deilig å komme inn,

 

var det hyggelig med øl og venner i går, MarieSLu, ps; har svart deg=)

 

 

ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anniepannie

Helluu : D

 

Det var bra missrosa, at det ikke var betennelse. Her snødde det i går, men vært sol i dag, så snøen har smelta bort, yay! ;) Jeg har fått en fin start på uka her, har spist masse dritmat de siste ukene, så er godt å spise sunt igjen. I dag har jeg vært vaskehjelp og vaska i 4 timer, så da har jeg fått "trena" litt ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thea88

Så bra at det ikke var betennelse missrosa :D

 

Jeg har spist sunt og bra i dag. Havregrøt til frokost, salat til lunsj, og stekt laks og salat nå til middag. Ca 800kcal tilsammen.

 

Har gått tur i møkkaværet, også blir det muligens trening i kveld.

 

Satser på 1300kcal og godt humør når dagen er omme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anniepannie
Så bra at det ikke var betennelse missrosa :)

 

Jeg har spist sunt og bra i dag. Havregrøt til frokost' date=' salat til lunsj, og stekt laks og salat nå til middag. Ca 800kcal tilsammen.

 

Har gått tur i møkkaværet, også blir det muligens trening i kveld.

 

Satser på 1300kcal og godt humør når dagen er omme ;)[/quote']

 

 

 

You go girl :D Hvordan lager du havregrøten din? Jeg bare putter litt havregryn med vann i i microen og putter en skje kesam i etterpå. Vet ikke om det er noen andre som bruker kesam i grøten sin, men jeg bare prøvde det en dag, og så syntes jeg det var godt ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thea88
You go girl ;) Hvordan lager du havregrøten din? Jeg bare putter litt havregryn med vann i i microen og putter en skje kesam i etterpå. Vet ikke om det er noen andre som bruker kesam i grøten sin' date=' men jeg bare prøvde det en dag, og så syntes jeg det var godt ;D[/quote']

 

 

Takker så mye!

 

Havregrøten min består av litt havregryn (20g), kruskakli (20-50g) og proteinpulver (30g).

Akkurat nå har jeg ikke havregryn, så da blir det 50g kruskakli og proteinpulver. Man venner seg til kruskaklismaken.. Innholdsmessig er det jo helt fantastisk :D Jeg pleier å strø på litt splenda og masse kanel før servering forresten..

 

 

Nå sitter jeg og ser på Paradise mens jeg spiser tunfisksalat og drikker cola zero.

Fikk en bra økt på Elixia i stad, så er sulten!! Jeg løp 4x4 intervaller og trente litt styrke. YEAH!!

 

Veldig fornøyd med meg selv, om jeg får si det selv :)

 

Stå på dere andre også. Vi kan hvis vi bare vil det sterkt nok!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anniepannie
Takker så mye!

 

Havregrøten min består av litt havregryn (20g)' date=' kruskakli (20-50g) og proteinpulver (30g).

Akkurat nå har jeg ikke havregryn, så da blir det 50g kruskakli og proteinpulver. Man venner seg til kruskaklismaken.. Innholdsmessig er det jo helt fantastisk ;) Jeg pleier å strø på litt splenda og masse kanel før servering forresten..

 

 

Nå sitter jeg og ser på Paradise mens jeg spiser tunfisksalat og drikker cola zero.

Fikk en bra økt på Elixia i stad, så er sulten!! Jeg løp 4x4 intervaller og trente litt styrke. YEAH!!

 

Veldig fornøyd med meg selv, om jeg får si det selv :D

 

Stå på dere andre også. Vi kan hvis vi bare vil det sterkt nok!![/quote']

 

 

 

Wow, ja, det har du god grunn til syns jeg :) Ganske fornøyd med dagen jeg også, enest at jeg spiser kanskje litt kjedelig. Til middag blir det som oftes bare kyllingfilet/svinekjøtt/fisk med brokkoli og blomkål med en dæsj kesam og slike kjedelige ting! Smaker kruskakli noe? Tror jeg skal begynne å adde det oppi grøten min jeg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

så flinke dere er<3

 

så bra du ikke hadde betenellse da ;)

ta det med ro noen dager så skal det nok gå over =D

 

i dag for min del har det bare blitt 20min gange også har jeg spist feil, men retter på kostholdet i morgen!

tok piercing i øyebrynet i dag, syns jeg fortjente det siden jeg var flink forige uke! nå skal jeg få rydda og hengt opp tøy! skal jo tross alt til gutten min om 10dager, og må ha rent tøy til da, også må jeg få pakka!! også har jeg typen min vært sammen 4måneder på fredag<3 =D

 

håper dere har hatt en fin dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Jeg veide meg i dag og, har gått ned 800 gram siden mandag (for 2 dager siden) og er nå 65,5!!!!

 

Jeg jubler for meg selv!!

 

ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg er syk jeg ;) jeg orker ikke trening og spiser nesten bare yoghurt, jeg har 38.4 i feber! jeg ligger bare på soffaen med dyna over meg og fryser! men fikk til 10min gange i dag! men ble dårlig på jobb i dag! får ta det litt med ro til jeg er frisk!

 

grattis med nedgang :D

jeg skal veie meg i morgen! kanskje det er noe nedgang, men vet ikke siden jeg har uka mi også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Den havregrøten din tror jeg at jeg må prøve Thea :-). Den hørtes kjempesunn ut!

Gratulerer med nedgang på nesten en kilo missrosa! Kjempebra!

God bedring Stine! Håper du blir frisk til du skal til kjæresten din. Gratulerer med 4 måneders dag :-). Kjæresten min har bursdag i dag, men han er på sånn politileir på Kongssvinger. Han har vært deri nesten tre uker nå, og kommer hjem i morgen, så det blir utrolig godt. Skal lage god biff til oss, tenne masse lys og kjøpe en flaske vin. Så det blir kos. Nå sitter jeg på skolen og jobber med bacheloroppgaven min. Har søkt master i Oslo til høsten, så er heldigvis ikke helt ferdig med å være student :-).

 

Ha en flott dag i finværet! Det er hvertfall fint vær her i Bodø :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jo tusen takk<3

skal bli så deilig å se typen min igjen, hakke sett han på 1månede og 1uke snart ;)

savner han kjempe mye, men men! målet er å se 65.4kg til mandag, og 64.7kg til jeg drar den 14mai, men kan ikke forvente så mye siden jeg enda har uka mi + at jeg er syk!

 

å det må bli deilig for deg å få kjæresten din hjem igjen da kan jeg tenke meg :) noe spes du har tenk å gi han i bursdagsgave?

han blir nok kjempe gla for å se deg igjen også kan jeg tenke meg =D

 

han en fin dag alle sammen<3 jeg ligger bare på soffaen og gjør ikke noe spes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anniepannie

Gratulerer missrosa! :D og god bedring ja stine! Hvor langt unna bor kjæresten? Jeg har heller ikke sett kjæresten min på over 1 mnd nå, og får heller ikke se han før rundt 1. juni!! ;) det er jo helt sykt lenge :) Men fra juni av skal vi være sammen hele sommeren + flytte sammen til høsten, så jeg får bare prøve å tenke på det istedefor at det er så lenge til jeg får se han :) Bytta nickname jeg forresten, fra kekeke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

han bor nesten 6timer unna meg sånn litt over 52mil fra meg ;) men til neste år skal vi kanskje flytte sammen :)

og da vil jeg ha blitt tynn!

i dag har jeg spist nesten 1600kcal og det er bra :D

 

og formen er litt bedre :D

i helgen må jeg henge opp tøy og få pakka for jeg har ikke tid til det i uka for da skal jeg jobbe! for jeg reiser jo den 14mai, ¨gud jeg gleder meg <3

 

også må jeg få trent til uka! har fri fra jobb 13mai! og da må jeg bruke tiden til å pakke ferdig og trene og andre ting!

 

så jeg vil ønske dere alle en fin uke resten av denne<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Koselig med masse liv på tråden!

 

Har ikke trent i dag, men gått ganske masse, er i alle fall helt tom i kroppen, hehe

Skal trene i morgen, lurer på om jeg skal løpe bittelittegran!! hihi

 

Skjønner dere er glad for å snart se kjærestene deres igjen..

og god bedring, stinelill...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Jeg har heller ikke trent noe særlig i dag. Men jeg har nettopp vært og spilt fotball med tre veninner :-). Har tilogmed fått skrubbsår på kneet, så det synes jeg sier mye om min innsats på banen ;-). Veldig gøy!

 

Nå skal jeg rydde og vaske til Thomas kommer hjem i morgen :-). Har ikke kjøpt noen bursdagsgave til han, for vi resier til syden sammen i august, og det er liksom vår bursdagsgave til hverandre. Men har kjøpt en flaske vin, og skal lage god mat i morgen kveld :-).

 

Ha en fin kveld alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Høres koselig ut, MarieSLu!!

Bra innsats, skrubbsår er jo et godt tegn på det..=)

 

Er trøtt og sliten så skal straks sove og lade opp til en ny dag!

 

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

vekta mi viste 65.6kg i dag ;) jeg er fornøyd jeg<3

500gram ned siden mandag er jo bare kjempe bra til å være med :)

så nå gleder jeg meg til veiing på mandag!

har hatt en elendig natt, med brystsmerter og dårligsøvn =(

nå når jeg blir frisk skal jeg jobbe med å stramme opp kroppen, begynne å gå tur igjen!

dårlig 4måneders dag for meg og typen, har aldri hørt han så redd før jeg som da jeg gråt i tlf til han ='(

 

jeg savner å trene! må uansett få begynt å pakka og hengt opp tøy til jeg skal til typen min!

kanskje jeg titter innom her seinere i dag men nå skal jeg slappe av på sofaen med en film!

 

hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

jeg har en elendig mat dag, begynner å få mensen og har et enormt sug, så har dyttet innpå med masse mat, heldigvis ikke usunne greier, men det blir jo for mye kcal uansett.. men, jeg får trøste meg med at det er jo bare en dag i måneden det er slik.

 

Da er vi likt stinelill! Jeg var 65,5 på onsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...