Gå til innhold

Noen som veier ca.61 og skal ca ned til 49??+


Gjest detteskaljegklare1

Anbefalte innlegg

Gjest stinelill1988

jeg har mensen jeg å + at jeg har vært syk, så har jeg klart å gå ned til 65.2kg ;) hurra!

nå i dag må jeg begynne å pakke til jeg skal til gutten min<3

og jeg skal få gått meg en tur også i dag :)

 

men først venter husarbeidet, jeg skal gå opp til butikken i dag og kjøpe frukt og grønt og noe pålegg også skal jeg hjem igjen! eller kanskje må på storsentret for jeg må ha batteri i skrittelleren min<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 597
  • Created
  • Siste svar
Gjest missrosa

Hei!

I dag har vi 4 års forlovelsedag så det skal feires på fin restaurant!

Det blir kos... vi har 1 års bryllupsdag om 3 uker som vi også skal feire litt, for han har hjemmeeksamen den helgen.. Så blir en fin kveld!

 

Ellers er jeg som en vannballong, spiate taco i går og da får jeg så mye vann i kroppen, pluss mensen... så er helt pløsete.. lekkert!

 

Ha en fin dag!

 

Kos deg med pakkingen, skjønner du gleder deg stinelill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

Gratulere så mye med gårsdagen:)

 

hvordan går det med dere i dag?

jeg har nesten nettopp stått opp, så kan bli spennende å veie seg etter på ja!

gruer meg veldig for tror ikke vekta er der jeg vil den skal være =( men det får være så!

jeg gleder meg til i morgen for da skal jeg og vennina mi kanskje gå tur i 1time og 30min igjen, kanskje til og med jeg og ho går lengre tur:D

eller hvis mamma kommer skal jeg å ho gå tur! da må jeg og ho på grava til storebror og til grava til bestemor og pappa =(

for det er noen ting jeg ikke klarer aleine så er det å gå på grava til storebror ='(

 

men til andre ting, nå skal jeg ta fram trenings matta mi og trene på den igjen, gjorde det mye før og det hjalp mye! skal begynne igjen ja ;)

er jo enda en stund igjen til jeg begynner med bikini ute!

men vet dere om noe sted på nette der jeg kan finne øvelser til det?

 

og i bursdags gave skal jeg få ny veske av gutten min, sånn Friis Company veske <3 er ikke han snill eller?

men har ikke bursdag før 25.07!

 

med maten går det greit, jeg spiser sundt og godt, drikker nesten ikke brus lenger og hakke spist snop på lenge!

 

ha en super dag alle sammen<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Takk for det stinelill! Hvordan gikk det med veiingen?

Heldig som får veske..=)

 

I dag har jeg gått tur på 4 timer.... deilig!

Ellers har vi spist sånn god biffsalat som de viser på matprat reklamen, veldig godt!

 

Skal komme litt igang med trening igjen denne uken, har vist blitt litt lite uka som er gått nå, ikke bra=(

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Så på et bilde vi tok av meg i går og jeg ser skikkelig feit ut!!!!

Skal i dåp til niesen min 6.juni... så nå er det 4 uker med hardkjør!!!

 

Jeg veide 65,6 på onsdag forrige uke, og har 62 kg som mål om 4 uker

Det sies jo at man kan gå ned inntill en kg i uken og det har jeg tenkt å få til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Har løpt i dag og i ettermiddag skal jeg trene programmet jeg har laget meg på WII, ca 30 minutt hvor jeg får ca 1 tp. Ikke så mye, men det er jo styrketrening

 

Og, neste tirsdag åpner Frognerbadet, det blir bra skal kjøpe meg klippekoprt der og gå dit ca 2 ganger i uken og svømme, deilig å kunne svømme ute!!! Elsker alt som kan gjøres ute, hehe

 

I morgen skal jeg veie meg, merker at alt vannet er borte fra kroppen nå, så da blir det realistisk tall på vekta igjen......håper bare det er 65.5 eller mindre

 

ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Er ordentlig motivert nå... det er så deilig!

Og jeg blir i så godt humør... Er virkelig klar for å trene hver dag, med hviledager innimellom selfølgelig, men i stor grad gjøre noe hver dag.

Begynner å svømme neste uke, det blir spennende.. hehe. lenge siden jeg har brukt svømming som trening, eller lenge siden jeg har svømt i det hele tatt.

 

Hvordan går det med dere andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anniepannie

jeg har gått ned 1 kg siden sist uke :D eller, jeg veide meg ikke sist uke, men 1 kg nedgang siden sist jeg veide meg da. Men har vært ganske flink, så vil tro jeg har gått ned omtrent en kg på 1 uke ;) Jeg er også veldig motivert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Hei dere.

Beklager at jeg er litt fraværende for tinde. Men dere vet... det er den der bacheloroppgaven som tar mesteparten av tiden min.

 

Godt å høre at dere har det bra og er motivert. Jeg er også veldig motivert for tiden :-). Hadde en hard styrkeøkt i dag tidlig. Det var tungt men deilig.

Morsomt at dere har laget den biffsalaten missrosa. Den har jeg planlagt så mange ganger at jeg skal lage. Hehe. den ser kjempegod ut. Og veldig sunn! Jeg blir forresten med på å svømme i Frognerbadet. Svømming er jo kjempebra trening! Er det forresten i Frognerbadet de bader i Frida med hjertet i hånden? Jeg har alltid ønsket å bade der :-D. Hehe.

 

Jeg har forresten laget meg en blogg nå. Så den må dere gjerne besøke. Adressen er http://www.marieslu.blogg.no

 

God natt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

MarieSLu: ja, tror det er der de bader.. så gøy at du blir med!!gleder meg...

 

jeg er litt allergisk om dagen så treningen er ikke helt etter planen. Men i dag har jeg "fridag" på planen. Men i morgen må jeg få trent litt...

Holder på å male på kjøkkenet, vi har gjort om en del der! fått mer benkplass...

 

nå har første strøk tørket, så da er det tilbake til malingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg er heller ikke her så mye har alt for mye å gjøre om dagen! er for mye ute og farter og da blir det ofte feil mat og lite trening !

men men!

 

i morgen drar jeg til typen! så da snakkes vi når jeg kommer hjem igjen!

 

hade bra<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anniepannie

Hihi du får kose deg kjeeempemasse Stine :* Jeg er i Oslo for å feire mammas 60årsdag ;) Ligger på hotell og har det heeelt greit her : ) Pleier egentlig å ha stålkontroll på kaloritellingen, noe det ikke har blitt i det siste, så vet ikke helt om jeg går opp eller ned på vekta. Men det får bare være :-)

 

Håper dere har det bra alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thea88

Beklager at jeg har vært litt fraværende.. Men tror jeg skal prøveå holde meg litt unna "slankesider" en stund.. Må prøve å bli frisk og få det bra med meg selv.

 

Jeg har en blogg om dere vil følge med..

 

http://lavieavecmoi.blogg.no

 

La vie avec moi = livet med meg, på fransk :)

 

Lykke til videre alle sammen! Mulig jeg titter innom i ny og ne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Det høres fornuftig ut, Thea... Det finnes et lys i tunnelen, jeg har sett det etter 10 år med bulimi-helvete selv...

Lykke til!!!

Fin blogg du har...=)

 

Ellers har jeg løpt i dag, 50 min - 2,5 tp!

Deilig å løpe igjen....=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Det er nok ikke så dumt å holde seg litt unna slankesider nei Thea :-).

Har vært innom bloggen din, den var veldig fin. Har lagt igjen en kommentar til deg :-). Håper du stikker innom her en gang :-).

 

Jeg har vært og trent i dag. Har løpt på tredemølla i 25 min., også har jeg trent mage etterpå. Veldig godt :-). Blir nok en tur i morgen også. Det er sånn kampanje på Friskhuset nå. Hvis jeg klarer 30 besøk så får jeg en T-skjorte, hvis jeg klarer 60 besøk får jeg noe som er verdt enda mer, og hvis jeg klarer 90 besøk får jeg noe som er verdt enda mer enn det igjen. Hehe. Kampanjen varer til i september tror jeg, men jeg flytter jo om bare en måned, så jeg må satse på å klare 30 besøk. Har 10 besøk nå, så da har jeg igjen 20. Så det må jeg klare.

 

Hører på radioen nå at de har sånn tilbud på Elixia, at man får like mange gratis treningstimer som antall kilo man veier. Men det tilbudet er der ikke lenger når jeg flytter til Oslo.

 

Har du meldt deg ut av Elixia missrosa?. Jeg komemr nok til å finne meg et trenignssenter når jeg komemr til Oslo tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Hei!

Ja, jeg har meldt meg ut, liker bedre å trene ute pluss at det ble for dyrt...

Men, det hørtes ut som bra tilbud, da!

Da må du komme deg på 20 timer til!!!

 

Veldig fornøyd med at jeg fikk løpt i dag, regner med å gjenta det i morgen.

 

God natt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Jeg har bare gått opp 100 g siden før mensen... det er bra! Så i dag viste vekta 65,6!!

Jeg som så for meg 66-67... det var deilig...

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarieSLu

Så bra missrosa :-). Jeg veide 57,8 kg i dag. Greit fornøyd med det. Har akkurat vært og gått en lang tur med en venninne og en liten tur på treningssenteret etterpå og trente litt styrke. Føles bra :-).

Nå skal jeg rydde og vaske litt til samboeren min kommer hjem. Han har vært i trondheim en uke, så det blir godt å få han hjem nå. Vi har sett hverandre tre dager på fire uker. Så det er ikke så mye. Men nå skal han ikke bort før vi flytter til Oslo :-).

 

Ha en fin kveld alle sammen. Og ha en fin 17. mai i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

hei!

Hvordan har dagen deres vært?

Vi har tatt det rolig hjemme og kost oss med god mat! Har spist amerikanske pannekaker med lønnesirup og små sjokoladekaker.

Vi har vært så flinke så lenge at vi ville unne oss litt på denne dagen=)

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

Lenge siden jeg har vært her nå. men har liksom hatt så mye å gjøre, og nå føler jeg ikke for å veie meg siden jeg har mensen også har vi feira bursdag hjemme hos mamma i helgen, og da ble det grilling og alt for mye kake også på søndag spiste vi også kake +is! og i dag hadde vi kake og is!

 

så jeg lurer på om jeg skal begynne å spise sundere igjen, kanskje melde meg på et gr kurs!

skal begynne å trene mer, men finner ikke lysten :D men må det!

har dere noe tips til hvordan jeg kan få lysten opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missrosa

Lag en motivasjonsplan med et mål!!

Jeg har begynt på med en ny plan i dag, skal trene 30 ganger før vi reiser på ferie, (7 uker til) om jeg har klart 30 ganger har jeg lov til å kjøpe meg et par nye sko, om jeg ikke klarer det, vel da må jeg klare meg med de skoene jeg har =(

 

Det er i alle fall et tips!

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Lag en motivasjonsplan med et mål!!

Jeg har begynt på med en ny plan i dag' date=' skal trene 30 ganger før vi reiser på ferie, (7 uker til) om jeg har klart 30 ganger har jeg lov til å kjøpe meg et par nye sko, om jeg ikke klarer det, vel da må jeg klare meg med de skoene jeg har =(

 

Det er i alle fall et tips!

Lykke til[/quote']

 

det var en god ide! det skal jeg lage :D

takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...