Gå til innhold

Ned 20-30 kg, 8.januar


Gjest zalarina

Anbefalte innlegg

Gjest zalarina

Det får vel bli meg som starter tråden i dag, da. ;)

I går var vi på handletur i Sverige, og det innebærer vanligvis spising på McDonalds og godteri i bilen. Men ikke i går! Vi spiste mer ordentlig mat, og ikke noe godteri i bilen. :)

Kalorinivået lå vel ikke akkurat så fryktelig lavt på slutten av dagen, men ikke noe særlig i pluss heller. Vaneendringer er ikke gjort på en-to-tre, synes likevel vi var flinke som ikke gikk rett i de samme kalorifellene som vi gjorde før.

 

Hvordan har helgen vært så langt for dere andre, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Helgen min har bestått av influensa, men heldigvis virker det som det blir bedre nå;) Men maten, opplegget, og trening har det blitt litt av den siste halvannen uke, så vekten har økt og ikke minket. Jeg har i tillegg nå fått vekten som måler fettprosent; men tragisk nok har jeg får mye fett til at den kan måle det. Den måler kun opp til 50%... ja, gjett om jeg ble deppa!!

Til uken får jeg spise etter opplegget og starte veldig lett trim, og få formen opp igjen:)

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Nå er jeg tilbake fra juleferie - de blir gjerne lange for oss studenter...

Jeg synes selv jeg har vært ganske flink. Spist veldig lite godteri og kaker, men kost meg når vi har hatt julemiddager. Ellers spist ganske fornuftig, føler jeg selv - uten å ha full kontroll. Vekta ble igjen her, og jeg har ikke loggført noe i denne perioden. Men jeg har savnet Vektklubben og den disiplinen det gir.

 

Men jeg har gått tur flere dager, og med meg i kofferten hjem har jeg ny aerobicmatte og nye treningsstrikker. Jeg føler meg kjempeklar!

 

Om ei uke går fristen ut for et delmål. Jeg skal veie meg i morgen tidlig, selv om onsdag egentlig er veiedag. Også veier jeg meg igjen neste mandag, for å se om målet ble nådd. Jeg håper jo det... I morgen vet jeg mer om hvor realistisk det er. Men jeg kommer nok til å gi litt ekstra denne uka, når en frist nærmer seg.

 

Så er det klart for neste delmål fra og med neste uke (forutsatt at jeg klarer dette målet da, men uansett må jeg jo bare fortsette. Hadde bare vært så godt med en belønning). Også skal jeg skrive opp en slags ukeplan og henge opp synlig, for å strukturere meg litt mer.

 

Lykke til i den nye uken, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noe som måtte være ferdig til mandag morgen, så jeg var innom jobb både på lørdag og søndag! -Dermed var det ikke tid til noen utskeielser ;) -Det ble litt torillias på fredag (det er her jeg tar kosemerkene mine i rømme og litt ekstra lett ost), GR-kyllingburgere på lørdag (de er gode, men henger litt dårlig sammen. Oppskrift ligger på nettsiden her), og roastbeef i går! Nam nam! -Siste rest av julematen! Da ser det ut til at resten av uka burde være fisk!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...