Gå til innhold

Jeg skal ned 21kg


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er en jente på 21år som er fra Tromsø, men som bor i Bodø der jeg studerer. Etter snart 2år med vektøkning har jeg endelig funnet motivasjonen til og skifte livsstil. Jeg er 168cm høy og veier 89kg forøyeblikket. Målvekten min er 68kg som jeg skal nå innen sommeren 2010. Grunnen til at jeg har valgt nettopp sommeren 2010 er fordi jeg da er ferdig studert og skal ut for å finne meg jobb. Og i en anledningen ønsker jeg og være fornøyd med kroppen min, for jeg kan ikke legge under en stol at jeg har begynt å bli noe misfornøyd.

 

Jeg har i det siste blitt veldig oppmerksom på at kroppen min ikke er som den en gang var, og jeg har et ønske om å finne tilbake til den figuren jeg hadde da jeg var 18-19år. Og ikke minst kunne finne bukser som passer i en hvilken som helst butikk.

 

Jeg har tidligere trent på treningsstudio, men har ikke funnet motivasjonen til det denne gang, så jeg trener til pilates videoer hjemme i stuen ca 2-4ganger i uken. Jeg startet på nyåret med denne livsstil endringen min, men det har ikke gått helt som jeg planla. Jeg har faktisk gått opp 2 kilo framfor å gå ned, men jeg har gått ned noen centimeter da, og det er jeg glad for.

 

Jeg har meldt meg på et ned i vekt kurs(internett kurs) som starter i uke 14 for jeg må nok innrømme at det er matveiene jeg sliter med, så håper jeg at ting vil bli litt mer overskitelig med det kurset iforhold til hvor mye jeg burde spise osv.

 

Nå får jeg bare håpe motivasjonen holder, for jeg har kjent at den har begynt å svikte litt i det siste. Har nok noe å si med de 2 ekstra kiloene.

 

Hvis det er noen som har lyst å gå ned sammen med meg er det bare og henge seg på.

 

Dere får uansett ha lykke til med kilo tap alle sammen

 

hilsen

 

kriols

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar
Gjest mangoo