Gjest Propella Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Juhuuu.. Nå skal vekten holdes og jeg skal prøve å henge litt her inne lese og ta i mot og gi råd så godt det lar seg gjøre- Ferdi på kurs for 3 uker siden, kunen tenke meg 2 kilo til ned, men i utgangspunktet skal vekten holdes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest skrulle Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Velkommen i forumet, Propella! Jeg er ganske ny her inne sjøl, og driver og venner meg til at det skal gå bortover på vektlinja og ikke nedover. Det er sikkert greit at du stabiliserer vekta litt, og så får du se om litt av de to kiloene stikker sin vei underveis . Jeg har visst ikke sett nicket ditt før, så jeg vet jo ikke noe om deg, men jeg er sikker på at vi blir kjent framover. Ønsker deg en riktig god helg! - skrulle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Propella Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Har ikke brukt disse sidene så mye. Begynte på kurs i august og tatt av masse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Propella Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Holder vekten og er happy med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar