Gå til innhold

Noen i trondheim her?


Gjest lillek

Anbefalte innlegg

hei

 

er det noen fra trondheim som går eller skal begynne på grete roede kurs nå snart? kansje lyst på treningsbuddy eller noe

 

selv er jeg ei jente på 23 år som veier alt for mye. etter 2 tette svangerskap ble det for mange kilo som ikke ville av etterpå. Vi mista vår første sønn i dødfødsel og depresjon tok vel over, og kiloene rann på.

 

ettervært ble dt bare flere og flere kilo og målet med å gå ned virka uoverkommelig

 

Nå er jeg på mitt aller største , 107,2 kilo:( på 160 cm, så sier det seg selv at jeg sliter big time. Alt er tung og trasi.

 

Jeg sitter på venteliste på hjelp på st.olavs, men med 1-2 års ventetid, har jeg bestemt meg for å starte selv, før det går riktig ille. har tidligere gått grete roede maxi kurs og gikk ned 5,5 kilo på 1 mnd.. men ble da gravid og alt gikk i dass desverre..

 

så her er jeg, full av motivasjon, men sliter litt med og komme igang.

er meldt meg på kurs nå den 30.03 på saupstad.

 

flere her inne ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

Hei jeg er fra trondheim eller rett utafor da. Jeg kjenner meg godt igjen, vi hadde spontan å dermed så gikk jeg rett vest med vekt å greier. Så var ca 130 på mitt største, men i dag har jeg kommet meg ned til 107,5 ca. Og er 163, så vi er vel ganske så lik der. :)

I april så skal jeg begynne på røros, på den livstilsendringa gjennom st. olavs.

Det gleder jeg meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...